- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně někdo odpovědný, kdo snad používá sůl s rozumem. Když vím kolik soli se vyhodí na silnice, tak se divím, že to někdo nenazval ekologickou katastrofou. V Rokycanech a okolí solí kolem 0°C stejnou silnici preventivně klidně i 5x za noc. Stát to zaplatí a ještě jsou noční příplatky. Lepší než opravovat třeba svodidla. Je to divné, ale v zimě to může klouzat. Jak to může řidiče udivovat? Od rozumné jízdy pomníčky podél silnic nejsou.
Myslím si, že by to chtělo rozhovor s dispečerem. Řidič sypače už jen dělá svou práci. A jestli SÚS má málo vozů a řidičů, tak i délka rajónu tomu odpovídá...
Jinak na německých dálnicích potkávám i sypač s kartáčem. To už ale dočisťuje. Za pár hodin pak dálnice oschne a je sucho. To u nás ještě neznáme...
moc peknej rozhovor a hezky se vyhnul odpovedi na 'globalni oteplovani'
Na zimu jsme byli dokonale připraveni. Pak ale začalo mrznout a sněžit.
Jak se říká, je to o rozumu. Zkušený řidič z hor ví, co si může se svým autem dovolit a když vidí problém, tak do toho nepůjde po hlavě. Řidiči zvyklí jezdit celý rok na asfaltu jsou zhusta šíleně odvážní, ale nemají ani ponětí, jak se na sněhu chovat a podle toho to taky dopadá. Tam, kde zkušený řidič v pohodě jede, oni zmatkují, brzdí a zapadají...
Tohle by si měl povinně přečíst každý na podzim
Abych pořád jen nekritizoval... Hezký rozhovor.
Tak hlavně, ať si to přečtou ti rekreanti z nížin.. provoz je jedna věc, ale kdyby se trochu investovalo do infrastruktury - myšleno hlavně do tratí a silnic, tak to mohlo být lepší. Je neskutečný pech, že z Liberce do Polska nebo na Trutnovsko se jede tak dlouho..