Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

U Prahy sjel autobus do příkopu, jeden člověk zemřel, sedm zraněno

Ve čtvrtek časně ráno narazil linkový autobus u obce Středokluky v okrese Praha-západ čelně do stromu a sjel do příkopu. Při nehodě zemřela jedna žena, dalších sedm lidí bylo lehce zraněno. Všichni zranění byli převezeni do nemocnic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P70e64t51r 11K64u63m92s26t44á44t 1145951187907

Díky nízkým mzdám jezdí dnes s busem každý blb a podle toho to taky vapadá.

0/0
13.1.2017 8:56

P64e68t84r 71Z14a18p74l46e25t48a72l 9525746771765

Ja bych v autech zrusil i airbagy. Když pojedete bezpečně a opatrně tak vám přece žádné nebezpečí nehrozí, takže tam jsou zbytečně. Do te doby než vám někdo vjede do protisměru a ať už úmyslně nebo omylem, pošlete auto mimo silnici, kde zrovna stojí strom a pěkně se o něj rozflákáte. Přeji příjemnou cestu všem ochrancum stromu u silnic.

+2/0
12.1.2017 22:55

P97a27u63l 40J87a38r74o40s 2463738540

Kdyz se ti najednou objevi na ceste a nedej boze v zatacce led,tak,neudelas nic.Nejhorsi,jsou ty hrozne prikopy kolem cest.Ja bych to nekde nazval i rokle.Projezdil jsem dost zemi,hlavne USA,Takove prikopy kolem cest,jsem nikde nevidel,natoz tak uzkych cest jako tady.

0/0
14.1.2017 16:13

M14a96r19k55é38t92a 10V76í88t53o34v31á 4258530875336

Vždycky mne iritují všeználci, kteří vědí, kdo za nehodu může, jen po přečtení článku v novinách,ale v tomto případě se k nim přidám: na kladensku absolutně neupravené silnici, ráno mezi Kladnem a Stehelčevsí jezdím max. čtyřicítkou, silničáři zřejmě tu cestu letos ještě neobjevili, v ulici v Kladně, kde bydlím, letos také ještě nebyli (a protože je poměrně příkrá, už druhý týden parkuji v sousední, taktéž silničáři nedotčené, ale alespoň nesvažité). Chápu, že pokud sněží, mají prioritu hlavní tahy, ale ono dosněží, hlavní tahy jsou protažené a silničáři mají padla.

+1/0
12.1.2017 21:05

K49a12r38e22l 88B25a49r45t26a49k 9646301615896

A co kdybyste jim raději pomohla? S takovou údernicí budou silnice po sněhové kalamitě uklizené a suché do deseti minut. Jen je třeba se modlit, aby v té době deseti minut nejel po neuklizené silnici dem..t, který se vyseká a následně bude řvát, že za to můžete vy, paní chytrá.

0/0
12.1.2017 21:39

M37a48r97k59é13t76a 37V69í20t78o51v97á 4888330725956

Pomáhám; uklízím pravidelně alespoň chodník, ač nejsem jeho majitelem. Jste silničář? Skoro bych si tipla, že ano.:-) Do deseti minut úklid nepožaduji, do dvou dnů by ale uklizené být mohly (bohužel však nejsou).

0/0
12.1.2017 22:15

J48a86r10d15a 35Š38m17í61d 3659878571729

já s paní souhlasím. V Olomouci byla situace obdobná. Ve středu ve 23:00 byly nasněženy ve městě cca 4 cm nového sněhu, začalo sněžit kolem 21:00 a silničáře jsem, když jsem šel domů nikde neviděl. Ráno v 6:30, když jsem šel přes půl města do práce leželo na silnicích cca 6 cm a žádnou z cest jsem neviděl odhrnutou. ......

0/0
13.1.2017 6:44

P38e87t37r 79K24u97m25s85t33á65t 1505201947797

Jak jsem pochopil, řídil ten bus starý matador. A navíc to tam znal. Takže asi opravdu je to jeho problém, měl jet krokem, či nejet vůbec, pokud mohl předpokládat ledovku. Ale on se ani nesnažil zatočit. Kdyby se o to sanžil, musel by jet bokem.

0/0
13.1.2017 9:08

K90a58r69e89l 36F26i72l30i11p 3778305560640

Nechci řešit to kde byla paní v autobuse když se nehoda stala. Napadla mne však jedna věc která mne neustále udivuje jak u autobusů tak i u vlaků. V autobusech i vlacích platí stejné fyzikální zákony jako v osobním autě. Proč se tedy v vlaku i autobusech nemůžu připásat stejně jako v autě. Navíc v vlacích na koridorech jsou následky ještě horší s ohledem na rychlost než v autě. Neříkám, že by pásy měli být v klasických městských autobusech, ale od úrovně linkové dopravy si myslím, že by měli být busy vybaveny stejně tak i vlaky minimálně v dálkové přepravě.

0/0
12.1.2017 18:27

D98a40v45i92d 24T29o64m40a32n 9505717832897

Což neřeší problém, že cestující ty pásy nepoužívají i když je jimi bus vybaven.. :-/

0/0
12.1.2017 23:28

P17a85v71e81l 46D88u19p54a47č 2589911758619

Pokud to bude z důvodu namrzlé vozovky,chtělo by to také trestat silničáře.Jelikož jsem pro údržbu silnic také jezdil,vím,že úseky jsou kolem čtyřiceti kilometrů,dispečeři tvrdí,že mají posádky celou noc venku a ráno kolem deváté je ještě silnice lesklá jako sklínka.Jelikož jsem jezdil i různými druhy autobusů vím,že na náledí se chval vůz řady RTO,protože měl motor v předu,tudíž těžký,zatáčel za každé situace.Dnešní vozy s motorem vzadu,mají lehký předek a mnohokrát jsem jel na náledí krokem a vůz se cpal pořád rovně.To samé je to na slané břečce,prostě to nezatáčí.

+3/−2
12.1.2017 15:19

P40a10v18e86l 59N58o66v43á26k 2553863716350

řidič jel zase jako prase?R^

+1/−7
12.1.2017 15:12

K90a40r48e68l 17F96i15l46i19p 3858575290410

A když by přijel o deset minut později tak budete řvát taky, že jede pozdě.

+4/0
12.1.2017 18:23

J40i47ř19í 61S80a53p27o62u88š64e31k 2458908223276

vy jste tam byl a viděl to?

+2/0
12.1.2017 19:03

F55i89l40i84p 19K21o97h77o16u77t 7510933697240

kdyz je námraza tak můžete jet krokem a stejně nezatocite.

0/0
13.1.2017 6:00

P31e23t59r 66K28a28r29a34f64i73á42t 3540717126750

Podle těch fotek se to stalo přesně na výjezdu z toho S ze Středokluk směr Kněževes. Silnice tam mírně stoupá a vychází z takového minizářezu do úrovně okolního terénu. Tam byla pravděpodobně docela silná námraza (i na těch fotkách je to vidět), takže bych to viděl spíš tak, že jel rychleji, aby nemusel podřadit před zatáčkou a pak frčel po ledě po tečně až trefil ten strom. Kdyby jel 20 km/h, tak to bez problémů vytočil a nic se nestalo. Já to místo znám, je poněkud zrádné.

Takže přizpůsobit rychlost jízdy stavu a povaze vozovky a povětrnostním podmínkám. Strom za nic nemůže, člověk má chápat a respektovat základní zákony fyziky.

+4/−2
12.1.2017 14:36

K27a33r26e83l 87B89a28r55t72a19k 9296421685136

Kdyby jel 20 km/h, tak tu pani nezabije. Jak prosté. Bohužel to chápou jen inteligentní lidé.

0/0
12.1.2017 21:45

T82o39m59á57š 48K66u50c70h77a71ř 3937961318351

Opět se nabízí otázka, proč v osobáku musím mít deformační zóny, pásy a osm airbagů, kdežto v atobusu, kde jsou lidi jako sardinky.. :-/

+4/−2
12.1.2017 12:33

P65a51v64e48l 95C12h87a54l35u19p80a 2331126675861

Kromě jmenovaných pásů - nemusíte. A pak - bývá to i opačně - např. při nehodě toho taxíkaře - kdy zabíjel airbag. Čímž nechci diskutovat o tom, zda airbagy ano. Jistě - ano. Ale ne u linkových autobusů.

+1/0
12.1.2017 12:45

T57o97m84á59š 31P81o43l82á95č33e44k 4357555554

ano airbag ho zabil ale nebyl připoutaný.

0/0
12.1.2017 13:29

R53o89s89t68i92s89l30a53v 80C46a66h24a 6383147497761

v osobaku airbagy mit nemusite

+2/0
12.1.2017 12:45

J24i63ř82í 83K29ü73h18r 2470106520316

Ani pásy ne. Vlastně se provoz autobusu od provozu os. auta v ohledu na pásy vůbec neliší.

0/0
12.1.2017 12:58

R67o68s25t60i76s42l98a80v 29C89a64h19a 6763657137271

No ale osobaku bez pasu asi uz moc nejezdi. Ale jinak mate pravdu. Pokud auto bylo vyrobeno bez nich, nemusi je mit.

0/0
12.1.2017 12:59

J48i91ř16í 53K39ü43h28r 2180796510716

Hlavně musí být bez nich i schváleno do provozu. ....Detail, vím.

0/−1
12.1.2017 13:18

L35u78b80o52m68í49r 67S62a84z64e84č89e80k 7389328305863

Takže je mít musí a nahoře jsi neměl pravdu!

0/0
12.1.2017 13:23

R58o54s15t27i25s55l69a55v 92C98a91h34a 6493167807341

Nemusi, pokud byl homologovan bez nich. A u autobusu je to totez.

+4/0
12.1.2017 13:24

R70o72s11t47i46s95l68a19v 13C28a61h62a 6123357247161

Samozrejme.

+1/0
12.1.2017 13:23

M22a41r58t35i46n 54M19a33i20k96s74n49a75r 3374443578142

Bohuzel to je fakt (sice ty airbagy jsou nepovinne, a obcas skodlive...), v aute vzdy pripasan, v linkovem autobuse stojici, sedici, sedici v protismeru...

0/0
12.1.2017 12:47

R65o20s64t31i81s49l62a84v 95C23a95h93a 6173537677841

Jeste dodatek:

vaha osobniho auta - rekneme 1200 km

vaha autobusu s cestujicimi? Treba 18 000?

Takze si dokazete predstavit, jak by vypadala deformacni zona autobusu, aby byla soumeritelna s osobakem?

+3/0
12.1.2017 13:15

D84a21v18i57d 54T87o26m63a77n 9365497302287

km 8-o ;-)

0/0
12.1.2017 23:30

M42a74r83t14i57n 45L25u58k84e39š 3916951491495

Stromy u silnic jsou nesmyslný přežitek z doby Marie Terezie. Tehdy měly smysl - dneska už bych tam nechal maximálně okrasné stromečky s malým průměrem kmene, který se v případě nehody přerazí.

+3/−24
12.1.2017 12:23

M40a22r39t13i53n 17L64u89k26e36š 3106581761935

Jasně, k těm mínusům ještě očekávám velmi "chytrou" připomínku o tom, že bourat do stromu se podle předpisů nesmí :-P

+3/−10
12.1.2017 12:28

P11a52v55e98l 41C66h62a47l22u89p58a 2171526355101

A na okraj - ony ty věci z dob Marie Terezie jsou velmi dobré. A nejen v případě stromů.

+8/0
12.1.2017 12:47

J80a26r60d15a 47Š84m50í48d 3339958231629

jaký význam mají? usmrtit co nejvíce lidí?

0/0
13.1.2017 6:47

J51a58n 56N13o98v67á30k 9577422837917

To, že nechápete význam stromů u silnic, ještě neznamená, že žádný nemají. :-P

+10/−1
12.1.2017 13:05

M63a82r85t91i10n 49L54u45k64e39š 3896441201485

Běž to vysvětlit třeba dětem té ženské, co tam umřela. A nezapomeň si připravit třeba básničku o stromečku.

+1/−6
12.1.2017 14:02

K52a39r18e60l 13B32a12r28t13a21k 9886651855586

Vy jste úplný mimoň a bohužel i sprostý demagog.

+2/−2
12.1.2017 14:05

P48a31v77e67l 96J33e96ř32á60b91e50k 7981772594577

Ty stromy - zejména nejstarší v této aleji - byly sázeny za Marie Terezie.

0/0
12.1.2017 16:36

J33a61r23d46a 63Š55m38í22d 3959388611889

kde jinde je ještě mají? v Německu a v Rakousku se od nich už dávno ustoupilo. Každý může někdy vyjet mimo silnici, i ten nejopatrnější řidič, ale problém je, že když vyjedete v 50km rychlosti mimo silnici do pole, tak se Vám nic nestane, když narazíte do stromu, tak budete mít štěstí, že to všichni přežijete...

0/0
13.1.2017 6:50

P45a78v74e13l 43C62h94a96l43u60p31a 2471856515301

Ano, vykácejte je všude, vyasfaltujte, obalte se airbagem... A nezapomeňte dýchat - pokud bude co, bez těch stromů... Nakonec - i ty stromy jsou zde doma. Strom nezabíjí.

+11/−1
12.1.2017 12:46

M77a26r20t14i53n 51L69u78k59e74š 3296311131195

Zabíjí.

+2/−11
12.1.2017 13:05

L18u81b39o44m43í60r 53S85a87z16e46č82e62k 7249718395753

Zabíjí se hňupi kteří nevědí nic lepšího, než se do nich strefovat!

+6/−3
12.1.2017 13:25

J22a35r59d95a 84Š34m18í47d 3759988251389

Vy jste ale hlupák..........

0/0
13.1.2017 6:54

K24a40r90e86l 34F78i91l12i52p 3898765910370

Zabíjí se lidi tím, že sedají do aut. Když sedám do auta počítám s tím a proto se snažím jezdit co nejlépe. A je pak větší pravděpodobnost, že mne zabije někdo jako vy pane Lukeš než ten strom. Mimo jiné to proč se stromy sázeli má stále stejný efekt jako za té Marie Terezie. Jel jste někdy v letních pařácích po silnici kde podle silnice není mnoho stromů a kde stromy jsou? Rozdíl poznáte i v autě s klimou zvláště když máte ujeto pár set km. Stačí už jen to, že díky stromům slunko nepere do silnice a do očí.

+1/0
12.1.2017 18:36

A14l67e69š 88J55e16t29m97a68r 1199775583224

Zabíjí zákon akce a reakce.

0/0
12.1.2017 16:32

J95a15r36d95a 84Š53m70í59d 3909158901749

To je zvláštní, že stromy u silnice lidem nevadí (divím se, kolik tady máme ekologů), ale vadí jim emisní normy na vypouštění CO2, aktivisté, kteří nechtějí dálnici za každou cenu v chráněné krajinné oblasti... apod.

0/0
13.1.2017 6:53

M88a92r46t73i17n 31M58a67i67k80s65n47a57r 3304913948392

Za prve, maji smysl, jsou to vetrolamy, jsou mista, kde vam bocni naraz vetru dokaze rozhodit rizeni... ale tak jako tak, kacet stromy, jen protoze nekdo nekde neudrzi rizeni, je nesmysl, co pak domy pobliz silnic? a ploty? prikopy s mustkama?

+8/0
12.1.2017 12:49

J54a30k23u38b 22N82o86v75á55k 8150323310762

Taky nechápu, proč jsou někde baráky přilepený k silnici.

+1/0
12.1.2017 12:53

R22o61s77t23i65s23l82a34v 61C87a28h90a 6533247487871

a co teprve znacky!

+3/0
12.1.2017 13:00
Foto

T47o64m60a74s 30C46a83b77a46k 8765195584969

A co teprve takove JMELÍ !!

0/0
12.1.2017 16:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.