- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě že to má SŽDC takhle v cajku :-)
Když dokážete předvídat prasknutí součástí vrchní stavby, SŽDC vás bude platit zlatem. Ale protože to nedokážete, pindáte na diskusích o věcech, kterým nerozumíte.
Technická otázka. Jak se něco takového může stát? Neptám se ve smyslu "kdo za to může", ale jak je to technicky možné.
Tak byl mráz. Někde to může povolit, prověsit se to. Stačí o trochu a vlak to v té rychlosti strhne. Nehorší bylo před 2 lety, když při -2C pršelo a na drátech se dělala silná námraza. To po celé republice nejezdily elektrické mašiny, nýbrž ty dráty hořely.
Ten strojvedouci mel fakt kliku...
Ne že bych byl hnidopich, ale když nedávno Regiojet strhl 2x za sebou trolej jedním a tím samým vlakem a k tomu se přidala porucha výhybky u Lipníka, takže většina vlaků na nejvytíženější trati jezdila s přesností jízdního řadu nákladního vlaku, tak tu nebyla ani tečka a to mi přišlo trochu horší než tohle.
Podle fotek to vypadá, že strojvedoucí toho vlaku na Prahu si může celkem gratulovat. Tak ať platí jak na Nový rok, tak po celý rok.