Diskuze

V Berlíně zadrželi muže z Tuniska, mohl být komplicem atentátníka

Policie v Berlíně zadržela čtyřicetiletého Tunisana, který je podezřelý ze spojení s Tunisanem Anisem Amrim, jenž před více než týdnem záměrně najel kamionem do lidí na vánočním trhu v německé metropoli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Zesnulý" terorista a vrah. 8-o

0 0
možnosti

"Zesnulý" - Více není třeba komentovat ;-€

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

P29e82t84r 35M54i96c10h83a95l

28. 12. 2016 23:57

Tak doufám, že posbírají všechny ty jeho kontakty.

0 0
možnosti

Dělají z nás blbce.., podle zpráv či hovorů v mobilu vědí jasně, s kým mají tu čest. Každopádně vykopnout takové co nejdříve, pokud je o ně "zájem". Ať si je živý Tuniské věznice.

0 0
možnosti

Blbce dělají především z Němců.Ti jim to ještě žerou.:-(

0 0
možnosti

Seriál na pokračování. K čemu jsou tyto vzkazy dobré. Mohl být komplicem. Tak byl nebo nebyl? Zřejmě si s ním opět popovídají a pustí ho. Buď je to nějaká zpravodajská hra, anebo totální krach německých bezpečnostních a justičních složek.

7 0
možnosti

R44a98d28e13k 48K51o42i23š

28. 12. 2016 22:15

Vláda v islámském státě znamená důvěru veřejnosti, kterou vládci dostávají Slovem Božím a také společnou dohodou lidu. Je-li Bůh Nejvyšším Vládcem ve státě, pak ten, kdo ho reprezentuje v nejvyšším úřadě, musí být věrný této důvěru poskytující autoritě, zkrátka musí být věřícím. A jestliže je v nějakém státě většina obyvatel muslimská, pak člověk, který si dělá nároky na úřad prezidenta nebo kalifa, musí být skutečným muslimem.

http://islamweb.cz/elknihovna/zni/politicky.htm

2 0
možnosti

R37a55d38e66k 56K78o81i78š

28. 12. 2016 22:06

Pokračování:

Obyvatelé, kteří odmítli islám a odmítli platit poplatky a s dalšími částmi společnosti tuto společnost odmítli podporovat, si způsobili velké obtíže. Uchýlili se k nepřátelskému chování vůči muslimům a chtěli jim škodit, ani ne tak muslimským příchozím, jako muslimským konvertitům a svým spoluobčanům, kteří se rozhodli platit poplatky. Z národního hlediska byl tento postoj zrádný; z lidského pohledu byl nízký, z hlediska sociálního nezodpovědný a z vojenského hlediska provokativní. Z praktického hlediska bylo nutné tento postoj potlačit nejen kvůli zajištění bezpečnosti příchozích muslimů, ale také kvůli státu, v němž tito zrádci žili. To byl jediný případ, kdy byla proti těmto lidem použita síla, aby je přivedla k rozumu a aby si uvědomili svou zodpovědnost: buď přijmou islám svobodně jako muslimové, nebo jako loajální občané budou platit poplatky, a pak budou mocí žít se svými muslimskými spoluobčany a mít s nimi stejná práva a povinnosti.

Zdroj:

http://islamweb.cz/elknihovna/zni/obsah.htm

stránky muslimských obcí Praha a Brno

3 0
možnosti

R67a77d97e68k 18K53o97i36š

28. 12. 2016 22:04

Pak museli podle Božího příkazu rozšířit znalost islámu po světě, jenže neexistoval žádný telekomunikační systém, tisk nebo jiné médium masové komunikace. Jediný způsob jak to provést tedy spočíval v osobních a přímých kontaktech, což znamenalo, že museli překročit hranice. Nemohli je však překračovat v malých neozbrojených skupinách. Proto se přesunovali ve velkých ozbrojených skupinách, které se určitě jevily jako armáda. Nešlo však o armádu v pravém smyslu slova. Překračovali hranice různými směry a v různých dobách. Pozornost si zasluhuje, co následovalo pak. V některých oblastech je domorodci vítali, zvlášť ti, kteří byli dlouho utlačováni cizáckými mocnostmi jako byly Řím a Persie. V některých oblastech nejprve nabízeli islám lidem, kteří byli připraveni jej přijmout, a těch bylo mnoho. Lidé, kteří islám nepřijali, byli vyzváni, aby platili formou poplatku ekvivalent islámské daně (zakát). Důvody pro požadování této daně byly tyto:

chtěli si být jisti, že poplatník ví, co dělá a že mu byl nabídnut islám, on jej však v souladu se svobodou vůle a volby odmítl;

daň požadovali, aby byl poplatník chráněn a zabezpečila se tím jeho bezpečnost a svoboda stejně jako u muslimů samotných, protože jakékoli nebezpečí hrozící jemu pak bylo i nebezpečím hrozícím jeho muslimskému spoluobčanu, pak bylo nutné chránit nejen muslimy, ale i nemuslimy a zajistit jejich bezpečnost;

nové uspořádání vyžadovalo podporu a spolupráci všech složek společnosti, muslimské i nemuslimské; první složka přitom přispívala zakátem, druhá formou poplatků, které pak byly využity v obecném zájmu;

chtěli si být jisti, že nemuslimové nejsou proti nim a jejich novým bratřím nepřátelsky naladěni, že nemají v úmyslu svým muslimským spoluobčanům dělat potíže.

2 0
možnosti

Ještě na tom svém webu, dobráci, zapomněli doplnit, kolik při tom šíření islámu bylo zavražděno lidí.

1 0
možnosti