- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měli jste to měřit s těmi kolonami a tiráky...
Nový úsek D8 jsem projel hned v sobotu večer a úspora času při cestě z Drážďan do Prahy cca 30 minut - což je úplně fantastické.
Teď jen aby se to zase po pár dnech celé slavnostně nezavřelo.
Jen bych si dovolil skromně upozornit, že interval 1984 -2016 (32 roků) vskutku odpovídající době výstavby, budování dálnice D8 neodpovídá časovému úseku doby stavebních prací
Jel jsem včera a místo nějakých 50 minut z Prahy když máte štěstí na kamiony na Lovosický....tak včera 31minut. úplná paráda. Snad se to nesesune
Jste asi jediný překvapen. Opláchněte se studenou vodou a nepodléhejte hysterii. Je to pouhé konstatování holého faktu.
Ta svatá trojice, střídající pásku, to je ale výkvět národa..... Resp. dvou národů...
Tak jsem se dnes těšil, jak bude po sobotním otevření dálnice v pondělí ráno silnice podél Labe na Lovosice prázdná a ejhle - provoz sice tak o třetinu menší, což ale nevím jestli přičítat otevření dálnice, nebo prostě tomu že už má spousta lidí před vánocemi dovolenou. Ale co je nejdůležitější, kamiony se stále valí jeden za druhým - takže lidé ve Vaňově a přilehlých obcích (Dolní Zálezly, Prackovice apod.) si od nákladní dopravy asi jen tak neodechnou. Hluk ze silnice podél Labe je navíc slyšet i přes řeku na Střekovskou stranu. Je to stejné jako s dálničním spojením mezi Ústím a Teplicemi - naprostá většina lidí (bohužel i část nákladní dopravy) stále jezdí po silnici přes Přestanov a Soběchleby.
To asi vyřeší zákaz vjezdu kamionů, aby nemohly objíždět mýto.
Jen na to bude muset nějaký úředník ještě přijít.
Správně musíte počítat 9 minut x počet vozidel za 14 miliard