Diskuze

Letoun neměl před havárií s fotbalisty rezervní palivo opakovaně

Bolivijský letoun, v němž minulý týden zahynulo 71 lidí, létal bez potřebné palivové rezervy v minulých měsících opakovaně. Tvrdí to analýza televize Univision. Bolivijská letová dispečerka obvinila své nadřízené, že se před tragickým letem snažili nedostatek krýt, později ale ze země prchla. Skrývá se i majitel aerolinií.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I12v32o 23Ž79i60ž68k77a

9. 12. 2016 22:41

Za mě byli frajeři a palivo měli spočítané úplně přesně i na nějakou drobnou korekci pro přistání. Kdyby je neposlali na vyčkávací okruhy, zcela jistě by se o nich nepsalo a mohli takto létat ještě řadu let. Tuším, že největší darebáci byli dispečeři na cílovem letišti, zrušit přistání měli tomu letadlu před nimi. :-)

0 8
možnosti
PK

Kdo nezažil jihoamerickou mentalitu a přístup k životu nepochopí a diví se. Já se nedivím. A popravdě, kdykoli jsem na JA kontinentě sedla do letadla na vnitrostátní let, tak jen s modlitbou. A bohužel tam jsou destinace nebo i trasy, kde se jinak nedá. Nebo třeba jo, ale bude trvat měsíc.

1 1
možnosti

I58v50o 34Ž90i61ž44k84a

9. 12. 2016 22:31

Svého času mi přišla nejhorší Indonésie. I když už se to nyní docela spravuje, občas trefím na nějaký krám, který má prodřené a nefuknční těsnění ve dveřích. Je příšerné vydržet průvan -50st. na hlavu.

1 0
možnosti
HK

Levne Aerolinky setri na vsem, jen aby mohly prodavat levne letenky; proto jejich letadla natankuji minimum kerozinu, aby byly co nejlehci, a timpadem spotrebovaly i mene paliva.

0 3
možnosti
PN

Ale oni nenatankovali minimum paliva. To letadlo má dolet stejný s trasou, kterou měli letět.

1 1
možnosti

Naprosto ukázkový případ "Tak dlouho se chodí s ďžbánem pro vodu, až se ucho utrhne."

5 0
možnosti
AR

A25d82a64m 29R16y65c75h58l65ý

9. 12. 2016 19:23

Těchto bananovych republikách bych neletěl letadlem ani náhodou

0 0
možnosti
TT

Ono to zase tak žhavý nebude. Tam se lítá naprosto běžně, asi jako v USA, a že by jim to tam padalo obden, se říct nedá.

2 0
možnosti
BB

Podle analyzy spanelskojazycne televize.....snad si nekdo nemysli, ze v Bolivii se mluvi bolivijsky.;-D

4 0
možnosti
BK

Mají tam jako úřední jazyky asi 34 indiánských jazyků.Třeba kečuánsky mluví v regionu celkem nějakých 14 milionů lidí, čemuž bych se jako Čech až tolik neposmíval.

9 0
možnosti
BM

jak mu dispečerka řekla souřadnice tak se pomodlil a prásknul stím o zem.

0 0
možnosti
MH

Nechápu. Tím, že se nedotankuje se něco ušetří?

1 9
možnosti
MC

Musí se přistát, při startu bude spotřeba o dost vyšší než za letu. Pak jsou určitě nějaké poplatky za využití letiště pro mezipřistání, to "zbytečné" rezervní palivo zvýší spotřebu, cesta zabere víc času atd. Takže myslím, že ušetřit se dá slušně, ale dřív nebo později se to evidentně nevyplatí.

14 0
možnosti
JH

ono postavit se nadrizenemu je tezke. prijdete o praci, budete za potizistu, pomluvi vas u konkurence, mozna budete muset delat neco jineho a tam bude zas jiny blbec. vasi znami a pribuzni se vam budou posmivat a budou vas mit za fluktuanta, odborare a komunistu. neco o tom vim. preju stesti odvaznym a mista bez zodpovednosti vsem poserum a tupcum.

1 0
možnosti
MC

To asi jak kde. Pokud je dobrý důvod (třeba odmítnout provádět něco odporující zákonům a předpisům), tak bych tu práci klidně obětoval, nechápu, proč by se měli ostatní kvůli tomu posmívat. Horší je situace v regionech, kde lidi jinou práci třeba ani nezískají.

0 0
možnosti