- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě že to byla D4 a auta stála čtyři hodiny. Kdyby to byla D8 a auta stála 8 hodin, bylo by to ještě horší.
Auto, které nedobrzdí takovým způsobem, že vyletí lidi ze zadních sedaček?
Zase další řidič, co má místo mozku hov**X
A k vůli kterému opět stála celá dálnice.
Pane, vite jak maly naraz staci, aby nepripoutany pasazer letel ven? Setrvacnost je svine. Verim, ze ti vepredu by bez nepripoutanych hlupaku za nimi vyvazli bez zraneni. Ja osobne jako ridic odmitam vyjet, dokud se vsichni pasazeri nepripoutaji, protoze se odmitam nechat zabit nerizenou strelou.
Mám auto které má signalizaci nezapnutých pasu na zadní sedadlech a tak pípá a pípá ( nevýhoda nedá se dozadu na sedačku odložit nákup nebo něco jiného jde to ale vypnout) rozhodně se ne musel skoro nikdo zranit kdyby ti vzadu nesejmuli při svém průletu ty vepředu
Spíš kdyby se řidič věnoval řízení.
Z toho tři hodiny se čekalo na policii. Známe.
Takže čistý čas vyšetřování byl nakonec stejně asi hodinu.
Není slušné vystupovat dřív než řidič
Bezpečnostní pásy souhlas, ale jet tak rychle ,abych to v tomto počasí ubrzdil.
Kdyz koukam jak malo je to auto zniceny, zak si rikam, ze to musela byt souhra vice nahodnych okolnosti ze sli oba oknem ven. Normalne by tam jeden z nich uviznul.
Dokaze nekdo vysvetlit to zraneni ridice nakladaku?
Moje vlastní zkušenost je taková, že na zadních sedadlech se mi někdo nepripouta při každé druhé jízdě. Pokaždé to musím kontrolovat. Sám se kurtuju i v autobusu a v letadle během celého letu, takže tenhle laxní přístup nechápu. Pořád se o tom mluví, člověk musí být tupec, aby to ignoroval.
D4 stoji 4 hodiny, posledne D1 10 hodin...zacinam v tom videt jakousi zakonitost. Snaha o co nejrychlejsi zprovozneni to ale rozhodne neni