- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U mne je rozhodující, že pilot měl v letovém plánu 2 možnosti mezipřistání k doplnění paliva. "Blbost chodí dokola, semtam trefí ... na pilota."
protože to nebylo v pohádce, ale ve skutečnosti...
Zemřít protože někdo zapomněl natankovat? Blbý.
To se mi stalo několikrát.
Ale naštěstí ne u letadla
Laicky dotaz, pokud by nevypadla elektronika, meli by vetsi sanci nejak lepe nouzove pristat? Pokud ano, tak se ptam, jak je mozne ze v letadle nejsou patricne zalozni zdroje. Dekuji za vysvetleni.
Jsou, musí být, vždy tam jsou baterie... stačí to takhle?
https://measure.feld.cvut.cz/groups/lis/download/prednasky/PSL/zdroje%20a%20site.pdf
nevím jak to je, ale včera jsem koukal odkud kam letěli a jestli jsem to pochopil správně tak ta vzdálenost je řekněme na hranici doletu letadla...asi to bylo trochu víc maňána než obvykle....v civilizovaných zemích se na hranici doletu prostě nelítá
No lepší napsat, že nesmíte ani létat na dolet. Musíte mít dost paliva na přelet a dosednutí na jiné nejbližší letiště a to s bonusem na dalších 30 minut letu.
Tohle asi fakt pohnojili piloti. Škoda zmařených životů.
No nemuseli, někdo jim řekl, že mají letět bez dotankování, třeba funkcionáři, nebo někdo kdo jim řekl, že mají málo peněz a nezbude na jejich prémie
Já pořád říkám, že piloti jsou trochu lepší taxikáři s nadstandartními platy.
V tom případě pořád říkáte nesmysly.
Rutina a lehkovážnost tvoří nebezpečnou kombinaci.
Pred par lety jsem letel z Bruselu do New Yorku a kdyz uz jsme za chvili meli pristavat tak pilot zahlasil, ze musi udelat "emergency landing"... Pristali jsme nekde v lesich asi na nejakem malem vojenskem letisti, kde jsme museli dotankovat palivo. pry pricina byla neocekavane silny protivitr celou cestu nad oceanem...
Pokud letíte v zimě B757 z Evropy do USA, tak se může snadno stát, že musíte dotankovat v kanadském Ganderu, což je přesně malé letiště uprostřed nikde. B757 totiž není původně stavěná na transatlantické lety a tak ji zimní protivítr může zvednout spotřebu tak, že vy v cíli neměla předepsanou rezervu paliva a musí tedy dotankovat po cestě. Gander je navíc dost přesně na trase.