Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Provoz na D1 komplikuje další nehoda, u Humpolce se srazila dvě auta

Nehoda nákladního auta a dodávky na 93. kilometru dálnice D1 u Humpolce zastavila kolem 14:45 provoz směrem na Brno. Jeden člověk při nehodě utrpěl vážné zranění. Od čtvrtečního rána to byla už čtvrtá nehoda, která zkomplikovala provoz na dálnici. Blokovaly ji nejprve dvě nehody na 162. a 169. kilometru, později i na 152. kilometru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J17a74r24o25s24l95a35v 41D93v32o55ř89á12č69e41k 9662468532832

Dnešní cesta z Brna do Prahy a zpět byl opravdu "zážitek". Ráno tam trvala cesta 5 hodin a odpoledne zpět "jenom" čtyři.;-€

0/0
24.11.2016 20:51

J88i66ř87í 88S31a47p27o73u72š64e41k 2728638183806

Pro všechny chytrolíny,a to se nezastávám balkánskech tiráků.Ten převrácenej kamion bych řekl že za nic nemůže.Je to v místech kde je zúžení a kamiony v pravém pruhu jezdí pravým kolem po hraně betonové vozovky.A pak stačí aby v levém úzkém pruhu proletělo SUV s idiotem....a je to.Spíš za to může ten,kdo tam dva pruhy povolil.Jezdím tam denně s busem,a vidím to.

+1/0
24.11.2016 20:19

J76o49s65e56f 17T58a10h65i12r 7770308371823

Nevím proč se téhle silnici hrůzy říká dálnice. Tahle dálnice je ve stejném stavu jako je náš stát-prostě hrůza!

0/0
24.11.2016 15:50

M89a48r77t43i64n 76P88l55a28t84i92l 9771953321618

brzo by je nebylo kam odtlačovat...

0/0
24.11.2016 15:39

M75a62r58t90i80n 30P91l90a11t88i46l 9351873111848

Prodávají na tu dálnici dálniční známku nebo parkovací lístek?

+3/0
24.11.2016 15:39

T10o20m43á82š 33V85e96j17m86e29l35k57a 8638722789

Kamiony, kamiony a zase kamiony... rakovina českých silnic.

0/−2
24.11.2016 15:37

G36e47n88n49a28d38i55j 61C96o56d76r 1543286513119

Jezdim po D1 mezi Prahou a Brnem nekolikrat tydne a, bohuzel, cca 75% ridicu se neobtezuje dodrzovat maximalni povolenou rychlost ani jine dopravni predpisy. Posledni zminovana udalost je typicka- nekolik svetelnych tabuli vas prubezne upozornuje na kolonu od konkretniho kilometru, ale stejne to nejakej " zaskocenej " trouba nedobrzdi...

+7/−4
24.11.2016 12:04

R53i43c73h91a66r61d 48T38o88m65e50č14e61k 7946435366381

Jízda Brno-Praha je při uzavírkách a rychlostních omezeních doslova utrpením. Nelze se divit, že pokud po zdrženích v kolonách je chvíli volná cesta, tak řidiči šlápnou na plyn.

+4/0
24.11.2016 13:53

P20e35t97r 49B21á45č91a 8705636815855

Maximalni povolena rychlost je fakt uplne to posledni co nasi dalnici trapi ;-D

+1/−1
24.11.2016 16:04

S75t19a52n88i45s28l81a24v 89S79r21b57a 4865194988824

já se budu opakovat. a budu zobecňovat. za všechno může koncepce policie, která si zákonnou povinnost chránit bezpečnost vysvětluje tak, že to znamená VYŠETŘIT co nejvíce nezákonných událostí-vražd, krádeží, nehod, přestupků. Polici už nezajímá NIC z toho, co se děje v tomto státě, dokud jim někdo nezavolá, dokud je někdo nenavštíví a neohlásí, že se něco stalo. A celé je to podle mého jen kvůli tomu, aby pak ministři a policejní bafuňáři mohli na veřejnost vytahovat čísla jako vyšetřili jsme milión nehod, objasnili stotisíc vražd apod. Podle mého nabouraný řidič ani poté, co cajti našli viníka nehody není v bezpečí. O "zajištění bezpečnosti" zavražděného, jehož vraždu cajti objasnili, ani nemluvím...

+3/−1
24.11.2016 10:57

J76a34n 93Š66e62d30ý 5488431928520

byl by reálný článek typu Včera se na D1 nestala žádná nehoda? :-/

+7/0
24.11.2016 10:27

G60e42n97n80a30d13i79j 62C61o79d23r 1613686433239

sci-fi ;-D

+3/0
24.11.2016 11:58

J29a45n 57Š97m77í21d39a 7215618249462

Nárůst přepravy zboží je dle mého soudu vpořádku; musí tomu ovšem odpovídat přepravní možnosti infranstruktury. A tyjsou především na D1 vyčerpány. To co se v současné době na D1 je výsledekslušně řečeno totálního podcenění všeho, co je s touto problematikouspojeno (politikaření, nekompetence, obstrukce, chaos). Nejsem sám, kdo si uvědomuje, že už dávno mělabýt D1 přizpůsobena podmínkám, které jsou na ni v posledních letechkladeny; kromě nezbytných průběžnýchoprav především rozšíření na 3pruhy v každém směru. Odlehčit tétokomunikaci měla již dávno spojení D11 na D35 mezi Hradcem Králové a Mohelnicí amt. i efektivně fungující kombinovanýzpůsob přepravy nákladů. Těžiště přepravy na delší vzdálenosti by mělo ležetjednoznačně na železnici. Dávám za vinu všem předchozím minstrům dopravy, žeto tak není. Současná situace na našich silnicích je výsledkem jednostrannéorientace přepravy, která tak sice reaguje na potřeby zákazníků, ovšem dělá zesilnic a dálnic kolbiště mezi osobními automobily s rodinami amnohatunovými nebezpečnými kolosy s unavenými řidiči. Je již nejvyšší časnaší silniční síti důrazně odlehčit a začít využívat k přepravě nákladů nadelší a dlouhé vzdálenosti konečně efektivně fungující železnici.

+7/0
24.11.2016 10:07

J68a24n 32Š55e70d18ý 5958921668490

na tři pruhy nemají čas, teď je v kurzu rozšíření o 70 cm ;-€

+3/0
24.11.2016 10:28

M25a19r58e17k 76V34o57k29á69l 1256654605539

adidas dálnice ??

0/0
24.11.2016 10:33

H43a83n89a 45V24l41a30d30í46k65o83v44á 8650393155196

pěkný tunel a vyhozené peníze

+3/0
24.11.2016 10:42

J14a65n 75H75r73u13z36a 8984898109857

Na takvé prkotiny nejsou peníze. My budujeme cyklostezky. Všichni mají podle Auto*matu jezdit na kole nebo MHD.;-D

+4/0
24.11.2016 12:33

V81i91l90é98m 80B17a69r87á71k 4806717809606

MD slibovalo ve všech opravovaných úsecích dálnice měření.

Zákon měl být dávno nastaven tak, že při nedodržení přestávek atd. by vlastně dopravce přišel o kamino i náklad.

Dávno mělo být technické řešení hlídající pozornost kamioňáků podobně jako u vlaků) tak celkový provoz. Nař. podle mýtních bran.

Dávno mělo být kontinuální vážení.

Dávno měla být možnost žalovat viníka nehody za zpoždění

V posledku není systém (nejsou informace, veřejná kontrola...) pro odstarňování nehod a zajištění průjezdnosti.

Velení policie nedělá dost, aby potlačilo v policistech zakódovaný přístup ve smyslu "my tady něco řešíme, tak všichni musíte počkat" a také "co je nám do vašeho času". Čas občanů je pro stát naprosté nic.

Zdroj: http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=486412

+5/−4
24.11.2016 9:44

M45i28l78o52s74l72a20v 93P52r20o65c59h88a83z79k39a 7564898546238

Když to tak čtu, přejdeš bez nařízení, kontroly a zabezpečení sám ulici?

+9/0
24.11.2016 9:51

J54i48ř37í 55K66ü12h36r 2950516420386

Jasně. Nedodržíte přestávku a zabaví nevinnému kamion a náklad za několik milionů.

+2/0
24.11.2016 9:59

V41i83l24é40m 54B34a83r34á26k 4896907399806

Je to nadsázka, stejné pravidla jako v Německu nebo Rakousku.

+1/0
24.11.2016 11:07

J35a49n 90H33r88u58z25a 8894268669157

Tak těm rozmláceným kamionům by mohli zabavit náklad i kamion, všechno to zvážit a zkontrolovat úsekové měření jestli by nebyla fotečka.;-D

0/0
24.11.2016 12:35

R95o89m33a85n 71M46a24r52t19í81n33e74k 3743520350158

nejste vy letadlo?

0/0
24.11.2016 10:02

M72i65r38o33s63l19a55v 29B27u21d12a 9162912277472

Zabavení kamionu a nákladu? Jste normální?8-o

+2/0
24.11.2016 10:10

P25e27t18r 43Š63t11u96r62s79a 8740478297987

Ano ano a proto zavedeme úseková měření rychlosti. Místo vyhazování peněz za tyto rádoby opatření pro zvýšení bezpečnosti, by bylo žádoucí, kdyby každý kamion na D1 zkontrolovali z hlediska technické stavu, přetížení a proklepli řidiče kamionu jestli dodržují správně pauzy.... Potom bych teprve přistupoval k opatřením jako jsou úseková měření

+5/−4
24.11.2016 9:44

V12l73a26d79i63m53í51r 33R87e43t51t86i43n13g68e59r 5435186595905

Když problém Čech jsou Česi samotní. Když jsem ještě rozhodoval na silničním odboru o stavbě místních městských silnic, přišli za mnou pánové že stavební firmy a nabídli 2 mega na můj účet, když nedodrží technologií a trošku navysi cenu. Nepřistoupil jsem na to, cena vyšla jako v Německu, silnice je kvalitní i po 20 letech bez zaplat a zvlnění. No jenže o druhé silnici už jsem nikdy nerozhodovala. Pánové se postarali, abych na tom místě skončil.

+1/−3
24.11.2016 8:57

J43a18n 57H65e18r70o13u74d13e57k 9588252883561

A nahlasil jste tento pokus o úplatek na PČR:

+3/0
24.11.2016 9:07

V27l52a94d32i51m48í75r 23R36e83t66t56i29n97g38e12r 5455666875385

To je snad jasné. To byl jeden ze spouštěču mého propuštění, neboť se to celé začalo rozmazávat.

0/0
24.11.2016 9:34

V65l93a26d59i70m91í49r 76R30e39t83t36i96n86g84e25r 5645216655205

Od té doby jsou tam jiní, no ale ty novější silnice jsou v kvalitě o které se na diskuzích stále bavíme. Já už to neřeším, prostě to beru tak, že žiji na východě s lidmi z východní mentalitou.

+1/−1
24.11.2016 9:44

L25u29k80á73š 98Š61l51e15h45o11f22e91r 1363609905339

A teď tu o Červené Karkulce ;-D

+2/0
24.11.2016 9:47

M36i45l60o58s98l97a92v 95P98r39o59c41h23a23z46k34a 7104768226458

Jo jo, taky mám rád pohádky a tenhle pán je milej lidovej vypravěč.

+2/0
24.11.2016 9:53

V22l52a59d19i50m44í40r 28R27e91t98t45i95n60g88e29r 5595176215265

Víte o tom pane Prochazko, že máte rétoriku, která kdysi pomohla celé to zprovodit že světa, aniž by se něco změnilo? Přesně kvůli tomuto jsem se na všechno vykaslal. Nicméně můžete pokračovat dál v diskuzi jak je možné, že máme silnice jaké máme a proč to u nás nejde a jinde ano.

+1/0
24.11.2016 10:08

V35l83a73d69i11m19í91r 32R63e86t90t59i48n54g21e82r 5845516185645

Pane Slehofer, tak nějak to před dvaceti lety probíhalo. Zrelativizovani a další způsoby vedly k tomu, že se vlastně nic nestalo a proto to v Cr vypadá jak vypadá.

+2/−1
24.11.2016 9:56

O67l73d78ř16i40c23h 45Š61t33ě27p73á91n65e94k 7192376776894

Když koukám , kolik chyb máte v příspěvku , tak možná bude pes zakopaný jinde.

Opravdu víte proč jste skončil?

0/0
24.11.2016 22:30
Foto

P17r40e51m17y64s39l 10K48y96s50e48l15a43k 5185973554589

Vracíme se ke starému dobrému: ta dálnice měla mít tři proudy už dávno a zákaz předjíždění kamionů, jako je tomu v Maďarsku. A koneckonců, tranzit na vlak... Ale to by se nevybralo tolik na spotřební dani za PHM. A propos na co se to vybírá, když nejsou dálnice. Aha, už se zase točíme v kruzích....

+13/−5
24.11.2016 8:43

V61á15c67l38a87v 73P39a97v45e22l97e92k 1520456826154

Vy nejste rád, že máme dva proudy za cenu čtyř? To hned tak ve světě neuvidíte... R^

+13/−1
24.11.2016 8:44

D94a43n76i22e59l 19B48a15r90t26o93l23d 6289824658931

Blaboliš blbosti. A než začneš psát jak to mají jinde, tak si aspoň zjisti či je to pravda.

+4/0
24.11.2016 9:22

M19a46r57t32i19n 60P29l66z22á18k 2287279118554

Pro začátek by stačilo, aby šly peníze ze spotřební daně z PHM a mýta opravdu na údržbu a výstavbu silnic a dálnic...

0/0
24.11.2016 22:10

V54l15a65d10i48m73í30r 43R97e51t66t62i47n71g78e26r 5795616565145

Já spíš nechápu, když nákladní vlaková doprava musí platit kolejne na úpravu poničeného kolejového svršku vedle daní, které taky musí platit, ze kamiony neplatí podobně odvozene silnicne z ceny nové silnice tak jako vlaky. Pak by se něco vyplatilo vlakem, něco kamionem a byl by klid.

0/0
24.11.2016 8:19

K83a15m86i60l94a 43K24a20l98e50n89s31k13á 9456707877568

Však kamiony platí silniční daň...

+2/0
24.11.2016 9:52

J27o44s90e72f 75Š48l15o64u56f 1239577868951

Jezdí po těch našich dálnicích ještě něco jiného než cizí kamiony?

+15/0
24.11.2016 8:09

J38a66r69o96s71l48a27v 15K14a14d59l19e43c 5561619452591

Kvůli tomu jste přeci cinkali klíči. Tranzit a montovna, nic víc. Tak hlavně, že máte v obchodech takový výběr blbostí...;-D

0/−8
24.11.2016 8:39

J11o10s89e68f 61Š27e65m40e17l65í81k 7949481300657

Tak určitěééé. Sám už jsem taky párkrát jel. Místo na kolotoč a houpačky beru děcka na úsek Ostrava - Bohumín. Skoro zadarmo.

+1/0
24.11.2016 8:55

V32á13c22l33a60v 15P73a32v70e51l23e40k 1400626426914

Tak kamiony na našich silnicích, to je kapitola sama o sobě. Holt je zde tak silná lobby, že s tím nikdo nic nedělá. Řidič se nebojí naložit i 50 tun, místo 24, jezdí v levém pruhu i tam, kde nemohou... Prostě no stress. V Rakousku by si to nikdo nedovolil. Rv

+11/−3
24.11.2016 8:02

J52a29r96o21s56l96a37v 75K49a13d65l63e81c 5451199652831

Je to hnus to naše zákonodárství a vymahatelnost. Někde opraví silnici a ona je za "2měsíce"!! totálně vykolejená.

+7/0
24.11.2016 8:41

V92á86c39l43a38v 83P53a37v76e29l26e48k 1850356766734

Několik let zpět jsem pracoval ve spedici. Přeprava ocelových polotovarů. A přestože byla expedice naplánována na 3 kamiony, občas si to řidič nechal naložit najednou. Je to těžké a zabírá to málo místa. Zajímalo by mne, jak na takový náklad reagují brzdy, potřebuje-li kamion rychleji zastavit. Řidiči prostě nemají obavy z případné kontroly. Raději jsem odešel, protože to byl souboj s větrnými mlýny a čekat na nějaký průšvih se mi nechtělo.

+4/0
24.11.2016 8:49

L73a38d74i50s18l19a35v 74K46ř83í56p49a19l 1491349420566

Pracuji v kamionové dopravě už několik let a upřímně si myslím, že píšete nesmysl o řidičích. Jak si řidič může jen tak sám naložit zboží bez svolení dispečera popř. spedice. To je úplný nesmysl a zrovna železo apod. tak se nakládá přesně na váhu. Ta firma co to nakládá si ani nedovolí naložit na ten kamion více. Tak tady nešiřte nějaké bláboly. Nechci Vás urazit, ale asi jste nebyl moc dobrý speditér.

+4/0
24.11.2016 9:37

V55á46c75l12a57v 24P45a53v83e79l76e21k 1360626776884

V tom případě si upřímně myslíte špatně. Nepotřebuji zde s vámi jít do sporu, avšak za nakládku je zodpovědná obsluha VZV, jeřábu a řidič kamionu. Vedoucí spedice neřeší pouze tento jeden kamion a vše naplánuje tak, ať to vyhovuje všem předpisům. Jenže, jeřábník chce jít včas domů, řidič kamionu to nechce otáčet natřikrát a je hotovo.

Takže, pokud je to u vás jinak, jsem jedině rád, ale takové ataky si příště odpusťte.

+1/−1
24.11.2016 9:52

L89a18d17i44s24l75a83v 60K63ř96í54p36a13l 1271369940836

Já na Vás žádný ataky nedělám. Nemám důvod. Znám to z obou stran jako řidič i jako dispečer. Proto si myslím to co jste napsal, že je nesmysl. Ale předpokládám, že mluvíte o přepravě kolem komína tak do 20 km pokud to řidič točí natřikrát. Já mluvím o mezinárodní přepravě a vnitrostátní, která není jenom kolem komína.

+1/0
24.11.2016 15:20

J91a39r87o10s70l25a24v 39K96a33d38l58e63c 5191309782601

Namísto oprav by stačilo povinné vážení kamionů.

0/−1
24.11.2016 8:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.