Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při srážce osobního vozidla a bagru na Sokolovsku se zranil řidič auta

V sobotu dopoledne zasahovaly všechny složky integrovaného záchranného systému u nehody osobního automobilu a bagru u části Sokolova Stará Ovčárna. Při nehodě byl lehce zraněn řidič automobilu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P88e37t76r 27B11u15d41k55a 4307833267748

No prostě to strojník rypadla valil jak hova.o ,nedbal dopravních značek o max. rychlosti 70km/h a nevšiml si,že ho chce vozidlo upozornit na vysokou rychlost jízdou vedle něj a dovolil si odbočit vlevo . ;-D

+1/0
13.11.2016 9:59

B78o43h17u37s17l40a60v 39K93r23á94l78í54k 2431150309166

"Zraněn byl akorát..." ta mluvčí je taková lidová, že?

+2/0
12.11.2016 17:06

P19e59t21r 41B75á67č52a 8335496265725

Tyhle kramy se vubec nemaji prevazet po silnici samovolne.

Jede to 20 km/h a tema par km co ho kazdej predjizdi vytvori x nebezpecnych situaci.

+2/−2
12.11.2016 15:41

J35i65n31d24ř19i84c30h 43Š32k68o13p60e91k 4725981740425

teleport ještě nikdo do praxe neuvedl a i silnice občas vyžadují přítomnost této techniky. A ta se musí na místo nějak dostat.

Jinak mnohem lépe se předjíždí stroj jedoucí 20,30 km/h než někdo kdo jede třeba 80

0/0
12.11.2016 15:58

P97e71t67r 98B21á48č21a 8345146435135

Teleport ne, ale nakladaky prevazejic stavebni stroje vynalezli uz davno.

+5/−1
12.11.2016 17:16

J74i63n14d67ř23i86c14h 38Š91k79o68p69e22k 4705961460155

no jednak se musí bagr někde nasilnici naloži/složit, což je další překážka a hlavně nákladˇák je o něco rychlejší než bagr, takže se hůře předjíždí než bagr samotný

Na předjíždění je určitě lepší pomalý bagr jedoucí 20 km/h než kamion jedoucí 75 - 80

0/0
12.11.2016 17:22

J97i29n67d75ř92i20c35h 76M58i73t23t26e20r 6894145511276

Není to tak. Když si vezmeme trasu dlouhou 80 km, tak po ose to jede bagr 4 hod. Kamion jen hodinu. Takže počet aut , která budou předjíždět ten bagr bude řádově jinde, pokud vezmeme navíc v úvahu to, že někdo kamion předjíždět nebude vůbec.

Jinak ale máte pravdu v tom, že vozidlo , které jede 20 se předjíždí lépe, než to,které jede 80.

+1/0
12.11.2016 17:55

J68i68n64d45ř47i14c68h 70Š82k61o38p11e54k 4385231120155

ano, aut jej bude muset předjet více. Ale pokud pojede kamion s bagrem a za ním ještě jeden, tak vznikne kolona, která se prakticky bezpečně předjet nedá. Což o bagru po vlastní ose říci nelze

0/0
12.11.2016 18:21

J35i83n74d36ř81i52c77h 89M64i23t89t21e80r 6884635281946

Ale v hustém provozu bude za bagrem kolona dlouhá 5 km.

0/0
12.11.2016 18:28

J12i38n80d69ř60i25c97h 15Š19k57o95p74e13k 4445981230145

pokud bude v protisměru souvislý provoz tak ano, jinak bude kolona kratší než v případě za sebou jedoucích 2 kamionů

0/0
12.11.2016 18:47

J63i29n75d89ř85i25c85h 54M82i89t77t58e11r 6724745821586

Ano hustý provoz je realita dneška.

0/0
12.11.2016 18:54

J35a84n 31P45i74r68a75s 1313715936816

Jenže tento bagr nikdy 80km po vlastní ose nepojede. Maximálně tak deset už jen s ohledem na spotřebu paliva toho stroje. Určitě jel z nedaleké stavby. A kdyby jel na kamionu tak zabere mnohem více místa z jízních pruhů. Jediné co by zvýšilo jeho bezpečnost je to že by musel jet s doprovodem.

0/0
14.11.2016 15:41

J24i60n78d90ř96i76c35h 44M51i15t25t22e93r 6244775351306

Ano to máte pravdu.

0/0
14.11.2016 17:04

O55l18d84ř30i91c53h 18Š24t91ě68p88á60n98e67k 7242316146394

Pokud se najde blbec , který neumí předjet bagr , tak potom ano souhlasím . Ale ten blbec by raději měl jít vrátit řidičák.

0/0
16.11.2016 3:45

V31i21l86d60a 34K47u40p41l53e19n71t 6362300962424

Jedinej kdo by mel vratit ridicak je ridic bagru ktery nedal prednost protijedoucimu vozidlu a udelal nekolik dalsich chyb!!!!!!

0/0
16.11.2016 15:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.