- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nehod RegioJetu na této polní trati už bylo "neurekom" ! Být Ondrujem "balím švestky" a "jdu o dům dál" , s takovou zanedlouho "prodělá i boty" .
Označení přejezdu křížem je dostatečné,
V Zemianské Olči mám rodinu. Ten přejezd je rozbitý, mírně do kopce a železnice i silnice se navzájem křižují v zatáčce. I v osobáku na tu trať hlavně od Bratislavy je vidět, až je člověk skoro na kolejích!! Navíc zabezpečení jenom pomocí křížů!!
To nebolo to priecestie, ktoré myslíte vy, ale iné! Podľa dostupných fotiek je vidieť, že sa to stalo pri cintoríne, takže to bude priecestie na ceste 1455, južne od obce. Tam sa cesta s dráhou križujú v pravom uhle a výhľad je dostatočný. Samozrejme, auto musí zastaviť. Ale čo by sme chceli od kamioňákov...
V nedeli v poradu Otazky Vaclava Moravce se Babis zminil, ze Jancura ma na Slovensku problemy. No vida a zas je ma o neco vetsi.
Jen jestli to nebyl kamion nějaké firmy z holdingu.
jediný řešení - vlaky budou jezdit přes přejezdy max dvacítkou, sice se prodlouží jízdní doba, ale jinak bude zase klid
jediné řešení je dávat za jízdu na červenou řidičům takové tresty, že se prakticky nebudou moci legálně vrátit za volant. Pak časem tihle primitivové vymizí, buď budou ve vězení nebo budou dělat něco jiného
Železnice tu historicky byla dříve než automobilová doprava. První železniční přejezdy vznikaly v době, kdy po kolejích jezdily těžké parní lokomotivy a po cestách se trmácely lehké koňské povozy. Takové uspořádání bylo v pořádku, neboť případný střet odnesl téměř výhradně pouze viník.
Dnes je však situace opačná, po silnicích zcela nepochopitelně burácí kamiony o hmotnosti desítek tun a na železnici jezdí lehké ucelené soupravy. Přitom nic dalšího se nezměnilo. To je naprosto absurdní u civilizace, která sebe sama nazývá vyspělou.
opomněl jste ale situaci, že v době kdy auta začínala, měl na přejezdu auto přednost a vlak musel zastavit..tenkrát byly skutečně závory pro vlaky..:-)
Takže třetí jednotka z 12 v "zadní části"? Jsem zvědav jak se s tím dopravce bez "sítě" popasuje.
Kdyby se to stalo ve špičce mezi Dunajskou Stredou a Bratislavou, kde se jezdí nyní na stojáka, asi by to nedopadlo moc hezky.
Já prostě nechápu, proč se nedají na přejezdy automatické kamery a profesionálním řidičům nad 3,5T za jízdy na červenou nedají desetitisícové pokuty. K tomu i firmě.
U nás se to zase vezme jinak a pokuty se zvýší všem řidičům. Bez rozdílu na váhu vozidla. A v nedostačující výši.
K těm pokutám to je asi jako Tokův návrh...
Řidiči kamionů nepatří k těm nejlépe placeným profesím, takže pokuta 20 000 toho moc nevyřeší...
Klasika. Řidič kamionu, a ještě k tomu Hotentót.
bouračka osobáku je už normál. Nebo za ni může strojvedoucí, že?