Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čelní střet u Boskovic nepřežila spolujezdkyně. Viník se zranil lehce

Průjezd zatáčkou nezvládl ráno u Boskovic na Blanensku mladý šofér BMW. Při výjezdu z ní přejel do protisměru, kde se čelně srazil s protijedoucím vozem hyundai. V něm zemřela spolujezdkyně, pro těžce zraněného řidiče přiletěl vrtulník. Pravděpodobný viník vyvázl lehce zraněný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P94e93t31r 88P97e20t15ř83í20k 3691390971588

tak nějak jsem pořád věřil že Pánbůh existuje a vono asi ne...:-P

0/0
11.11.2016 11:14

M26a44r30c36e46l 70S48t60a92r55ý 9658834173859

letní pneu?

0/−2
7.11.2016 11:05

M52i59r41o53s27l16a82v 18B36u82d53a 9202182617282

On byl na silnici led nebo sníh?

+1/0
7.11.2016 11:29

J81i44ř97í 75J77i77r37č50í98k 3698411472842

Prosím nesrovnávejte nesrovnatelné. Hyundai je o 3 třídy níž a je taky výrazně konstrukčně starší. Hmotnost 865kg, výsledky dle euroncap: čelní náraz 4b z možných 16, boční 14b z 18. Bylo by dobré zmínit, že má pouze airbag řidiče(dokonce i s předpínačem, ale bez omezovače tahu), spolujezdec má smůlu..

BMW(beru model 2005)-1490 kg, čelní náraz 16b z 16, boční 17b z 18. Výbava zahrnuje 6 airbagů, předpínače tahu s omezovačem bezp. pásů, isofix pro zadní sedadla.

+1/0
7.11.2016 11:05

J21i86ř45í 45P47e78l60n66á14ř 6865303706759

2005? Spíš ses měl podívat tak na rok 2001...

0/0
7.11.2016 13:55

M71i33r21e73k 27G87a14j62e26r 5761866559650

Hlavni roli evidentně hrála hmotnost a robustnost auta.

0/0
7.11.2016 15:19

T85o81m27á93š 68Š15ť28a46v71í88k 4144923534

Její rodinu bude určitě zajímat, kolik měl borec naproti airbagů. Foto č.2: nepřiměřená rychlost BMW+ vynášející zatáčka=smrtelná nehoda. Co v tom hledáš za vědu??

0/0
8.11.2016 21:37

J13i73ř97í 20E68u35l52e65r 5138209616946

Co bylo příčinou? Asi nezvládl silné auto. Silné auto a mladý řidič = smrtící kombinace.314

+2/−1
7.11.2016 9:45

M17i25c69h97a65e30l 58F63l29e83n91d60r 1858492573815

To si nemyslím. Silné auto nebude tou příčinou... Pokud to teda zrovna nebyl pětilitr s biturbem...

+2/0
7.11.2016 9:51

P70e78t79r 18M10i28c77h44a37l 2730204821442

Ani bych se nedivil, kdyby ta spolujezdkyně nebyla připoutaná. V kombinaci s miniautem je to poukázka na malér. Zvlášť, když v protisměru jede bezmozek.

0/0
7.11.2016 9:24

B14l89a74ž12e33j 69M49o96t87y18č68k30a 8107927275330

jaký malér? to by na silnici nesměli kola, motorky a lidi, to je taky v kombinaci s bezmozkem zaděláno na malér;-)

0/0
7.11.2016 10:33

P49e37t96r 56M71i57c13h90a82l 2590784511582

Jabka a hrušky.

0/0
7.11.2016 12:39

A24l30e25š 68L88i26s59o31v20s87k61ý 9499238502772

Odborníků na bezpečnost aut jsou u nás plné hospody :-)

0/0
7.11.2016 8:49

J86o89s75e78f 49N46o80v11á62k 8791527312390

Čtu v příspěvcích specifikování možných důvodů havárie, jako nezodpovědnost řidičů v dodržování pravidel silničního provozu, technická nezpůsobilost automobilů, mizivá úroveň českých autoškol (vlastně jen honba majitelů za ziskem) a pod. Nikde nečtu, jak nás stát chrání, coby restriktivní instituce. Nebo zavedeme anarchii a budeme se bránit sami (v USA to dokázali v průběhu staletí, viz vlastnictví zbraní a pod.).

+1/−1
7.11.2016 2:30

J94a60n 73T55a29r80a29b28a 4516696789819

Smutné a jen to opět ukazuje, že koupit si levné auto se může sakra prodražit. Před vlastní ani cizí chybou nejsme nikdo imunní a lepší je připlatit si za pevné auto a přežít, než umřít v levné plechovce.

+5/−1
6.11.2016 23:46

E39d70a 10S24t56á77r84e67k 6366224422236

Aha, jasně, takže všichni si máme nabrat půjčky a nakoupit si krávy typu Q7 a pak budeme všichni v bezpečí? Ad a. Ne každý na to má a ad b. Ne každý chce tyhle krávy živit.

+3/−1
7.11.2016 3:37

J97i49ř95í 44K76ü93h38r 2930656840756

V bezpečí ne. Jen více v bezpečí.

0/0
7.11.2016 5:30

E90d16a 42S30t70á80r98e14k 6606144772356

No jasně, však co, zabiju nějaké chudé co na to nemají, ale hlavně, že to přežiju.

+5/−3
7.11.2016 6:15

P89e12t25e93r 52V40a87ň26u95š20a77n20i51k 4867896346852

? Takze radsi abych zdechl ja? To fakt radsi zabit nekoho jineho nez sebe...

0/−1
7.11.2016 6:22

J83i12ř90í 32K38ü78h53r 2740786800176

Prostě jen zvýšíte šanci na své přežití při havárii.

Bez ohledu na to, kdo havárii zavinil.

+1/0
7.11.2016 8:54

M32i44r17o32s95l34a12v 91B46u15d21a 9962542177642

Jo, možná, ale když bude jezdit každý v takovém autě, pseudovýhoda se eliminuje!

0/0
7.11.2016 10:44

R48o29m51a95n 84J95e96s23c37h75k97e 9818255337445

Každá nemá na velké auto. Nebo si pořídit rovnou tank ?

0/0
7.11.2016 18:28

A86l30e95š 80L93i98s84o74v28s15k80ý 9789368402752

Nechtěl bych teď být v jeho kůži...

0/0
6.11.2016 23:25

P46e51t12r 85V82o67n78d81r67a78c55e45k 7355171723890

sám se do průšvihu dostal - takže nelitovat !

+4/0
7.11.2016 4:51

P25e71t50r 34M27u97d68r41y45c43h 7484722687543

A proto volvo s80 šance na přežití při střetu s vozidlem řízeném shlukem buněk je šance na přežití násobně vyšší.

0/0
6.11.2016 22:45

J59a70n 34M89a25t23ě46j51k75a 4172734607

takže začneme všichni jezdit tanky Rv

0/0
7.11.2016 11:17
Foto

M54i86l36a94n 59S56o64u55š61e38k 9706437111182

Zajímavý pohled... čelní náraz, čloběk by očekával stejný rozsah poškození a srovnejte poškození BMW s Hyundaiem. A následně škody na zdraví: smrt x lehké zranění.

To samozřejmě nijak neomlouvá řidiče BMW, který by si měl do všech důsledků nést následky zavinění smrti jiného člověka.

+4/0
6.11.2016 22:34

E81d52a 58S74t74á31r66e95k 6616224382696

Já myslím, že pro srovnání škod by bylo lepší kdyby šlo o auta stejné třídy, což se nestalo. Věřím tomu, že podobně jako tento Hyundai by vypadal třeba Rapid, kdyby figuroval v této nehodě. A jistě jinak by tato nehoda vypadala, kdyby tím Hyundaiem byla např. i40 která je k tomu BMW blíže.

0/0
7.11.2016 3:47

J31a39r58o82s47l35a81v 85M22a49j38s32t57r 6326381321804

No, jestli to nebyl ten stejný idiot, který mě málem vytlačl ze silnice, když předjížděl v nepřehledných serpentýnách nad Slavkovem..všichni kromě něj jsme měli plné ruce a nohy práce, aby se tam mladík s BMW vešel

+16/0
6.11.2016 21:32

M84a97r82t52i73n 50K75a96d70l37e48c 5221955103384

nejhorší je, že takovej nezodpovědnej a blbej tydýt toho snad ani nemůže litovat, bude rád že má svůj zadek v pořádku.

+3/0
7.11.2016 5:12

Z62b72y62n41ě21k 55S26t70l39o59u73k39a90l 9301544737119

Tato silnice je dost nebezpečna, několik zatáček, relativně prudký kopec a ještě k tomu úzká silnice. Kouse dál je ostrá levotočivá zatáčka. Tam jsou rozsekaný auta každou chvíli. Krom jasné viny blbečka v BMW, bych už kleknul i na silničáře, aby s tímto úsekem něco udělali = ochránili normální řidiče.

+5/−3
6.11.2016 21:03
Foto

M30a69r27t10i17n 14R81o83c96e32k 3893918805508

a proč? protože nedodržujou danou rychlost, což podle některých bláznů zbytečné a všude by se podle nich mohlo jezdit neomezeně...

+9/−9
6.11.2016 21:12

J75a33n 40T35a86r59a58b33a 4236356349539

Tady to zřejmě víc než 90 nebylo, takže o "DANOU" rychlost nemuselo jít.

+4/0
6.11.2016 23:49

J61i53ř94í 11K95ü49h67r 2300216880946

Maximální povolená rychlost je něco, čímž opravdu nemusíte jet stále.

+3/−1
7.11.2016 5:33

M55i77r74o39s50l29a74v 75B94u16d28a 9482522417702

Koment Penka (alias Rocek) byl jako vždy duchaplný. Co je to "daná" rychlost?8-o

0/0
7.11.2016 7:31

J31a60r75d95a 25A65x56m21a13n 5851442384129

S tím kopcem silničáři nic neudělají, protože je v pohybu, ne moc, ale je to znát.

Jezdím tady denně do práce a už jsem viděl pár " machrů" kteří z kopce dolů předjíždějí a pak mají co dělat.

Ale ano máte pravdu řešením by bylo vybudování obchvatu Boskovic, ale Bohu-žel se peníze místo rozumné investice se vloží do boskovické spojky s plánovanou cenou : jedné miliardy a sto padesáti milionů korun.

http://blanensky.denik.cz/zpravy_region/boskovicka-spojka-jeji-stavba-ma-zacit-uz-za-dva-roky-20160108.html

oj: http://blanensky.denik.cz/zpravy_region/boskovicka-spojka-jeji-stavba-ma-zacit-uz-za-dva-roky-20160108.html

+1/0
6.11.2016 21:24

J77i12n85d94ř97i58c10h 83Š66k83o82p37e17k 4165851110295

kravina, stát nemá tolik peněz aby narovnal všechny silnice.

Proto jsou zavedeny dopravní předpisy a dopravní značky

0/0
7.11.2016 7:03

J81a73n50a 29L53i51e64b64o77v90á 7682436451375

Ten trend prohnat se i nepřehlednou zatáčkou tak rychle, že řidič částečně nebo úplně přejede do protisměru, je přinejmenším na Severní Moravě častý a pro mě děsivý, nepochopitelný.

+5/0
6.11.2016 20:59

R72a26d88i80m 96N57e28b63e84l 5566875929529

Čistě technicky. Ten propastný rozdíl v rozsahu destrukce obou vozidel jako by popíral fyzikální zákony.

0/0
6.11.2016 20:54

J69a19n 24T45a73r47a62b65a 4896856469229

On je právě potvrzuje, nesmíte věřit reklamním blábolům. 1700kg s výztuhami z vysokopevnostní oceli se deformuje jinak než ošizená piksla že staniolu .

+2/0
6.11.2016 23:52

M34i93r35o63s22l71a21v 50B94u11d40a 9592862317262

Ono se to deformovat má, to je účel deformačních zón. Prostor pro posádku je celkem v pořádku, nikdo nevíme, proč to spolujezdkyně nepřežila. Ve hře je spousta faktorů včetně fyzické kondice a odolnosti jedince.

0/0
7.11.2016 10:38

M71i93r79e96k 59G43a37j29e90r 5401386139520

Především absence airbagu a menší hmotnost auta.

0/0
7.11.2016 15:23
Foto

R58a90d59i91m 94K55r42o44u55t52i43l 7610851616929

Diví se někdo současnému trendu, že čím jsou silnice (údajně) v lepším stavu, tím víc lidí si kupuje SUV? Nejsem kočka, nemám devět životů.

+2/0
6.11.2016 20:29
Foto

M81a87r97t72i78n 66R64o16c55e58k 3273318935648

suv je nástupce minivanů, nic jiného v tom lidi nevidí....minivany časem uplně zaniknou

0/0
6.11.2016 20:53

J32a21n 62T80a61r58a10b55a 4976246419789

Těžko. Užitkovost MPV je jinde než SUV. 7 lidí a bagáž do Multivanu nebo Viana naložíte, do GL ani Q7 ne, pokud vzadu nesedí trpaslíci a zavazadlem není pytlík se svačinkou.

0/0
6.11.2016 23:59

J81a20n 18K27r14p77e55c 5386553214722

to je prave ona zradnost BMW. ono to drzi a drzi, ale pokud to ridic opravdu nema zmaknute a chce to hnat, tak to proste prezene a v ten moment leti ven a neumi, nebi uz nemuze to srovnat. zrovna tahle E46tka toho umi dost, je paradne vyvazena a ma skvely podvozek. stalo by zato prozkoumat, jestli nemohla byt dilcim vinikem i technicka zavada, protoze u techo pred faceliftovych modelu je slendriansky uchycena zadni naprava a casto se stava ze se casem uchyty z podlahy vytrhnou. pak tomu staci trochu nalozit a uz to leti. kazdopadne struktualni integrita druheho vozu je znacne narusena a za to BMW nemuze, to jde na vrub hyundai. u techto postarsich verglu na tom byli v korei s bezpecnosti (zdraham se napsat aut) dost na stiru. ona ta narazova rychlost asni ani nebyla zadna velka divocina a normalni auto by se s takovym narazem melo vyrovnat mnohem, mnohem lepe.

+11/0
6.11.2016 19:31

P73e95t96r 98B73á37č96a 8395336315805

Pozor to se tady o malych autech nesmi psat :-P

+1/−3
6.11.2016 19:33

J73a90n 84K61r39p63e77c 5496183264622

je spouosta malych a bezpecnych aut ktere by tento naraz zvladly, ale tento vergl k tomu bohuzel nepatril...

+2/−1
6.11.2016 19:35

P70e48t60r 38B10á30č70a 8195306905355

Ja ho nazval skladackou a uz mam -11 ;-D

+1/−1
6.11.2016 19:37

J23a62n 17N33o60v69á32k 9755428664875

Kdyby tam místo Hyundai bylo třeba Volvo XC90, tak by to zase daleko hůře odneslo to BMW a řidič v něm - on je docela rozdíl jestli vrazí do 1t nebo 2t.

Podle deformací bych nárazovou rychlost odhadl tak 80+80 (nebo 110 + 50 ...)

+2/0
6.11.2016 20:32





Najdete na iDNES.cz