- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a pak se divte, že některým je proti strsti, aby italské firmy stavěly komunikace v ČR
U nás staví BÖGL a KRÝSL a těm nikdy nic nespadlo.
70 tun přece kamion nemůže vést-je to nadměrný náklad.Myslím,že celková hmotnost může být do 48tun včetne tahače a návěsu
Ale může, tento kamion má sice standardní tahač se třemi nápravami, nicméně návěs má 5 náprav s dvojmontáží a je určen právě pro převoz 70 a více tunových nákladů. Nesmíte koukat na foto co poskytuje zdejší pisálek pod taktovkou mf, nejsou schopni totiž ani přiložit odkaz na zdroj s videem a sadou fotografií, natož sem vložit fotku dotyčného návěsu.
Šteští, že to dopadlo takhle. Neštěstí, že to mohlo být jinak, kdyby se úřad kopnul do zadku a na tom mostě včas omezil hmotnost.
Nebylo by lepší dát jako ilustrační obrázek té cívky, než obyč. kamion, podle kterého tu všichni pak vypočítávají?
Ale bojím se, že by to byl obrázek cívky nití, a pak by se tu zase zpochybňovala váha nákladu na počet cívek
70 tun na normálním návěsu?Nechtělo by to tu váhu přehodnotit?
Kdo mluví o "normálním" návěsu? Koukal jste na fotky z místa nebo jen na zdejší ilustrační foto?
Na Italy je vždy spoleh viz. nádraží v Praze
Není to běžné , ale takové náklady jezdí .
Mosty přes naší D1, které nedávno demolovali, byly kvalitnější. Tady z těch trosek ani nečouhá armatura, to tam snad bylo jen tak položený?
Tak teď nevím jestli vás dobře chápu. Z těchto fotek http://www.corriere.it/foto-gallery/cronache/16_ottobre_28/disastro-milano-lecco-crolla-cavalcavia-a9cd280c-9d29-11e6-baae-ba981bf8dcd8.shtml je jasně vidět armatura, spíš mě zaráží ta subtilnost těch podpěr, co drží ten střední díl mostu. Jinak ten střední díl snad bývá jen položený - ten se musí volně hýbat kvůli tepelné roztažnosti.
Takze pro upresneni:
Kamion nebyl obycejny trinapravovy tahac s navesem se tremi napravami s jednoduchou montazi, ale naves s peti napravami s dvojmontazi. Takze tech 70 tun mohl mit klidne nalozeno. Co se stalo, tipuju to na souhru dvou faktoru.
Vek mostu, postaveneho na prelomu let 60. a 70. se slabou udrzbou, a pak pretizeni. Nikde na foto nevidim dopravni znacky, ale nemyslim, ze mel nosnost 70 tun.
Kompletni fotogalerie zde: http://www.lecconotizie.com/cronaca/disastro-ad-annone-cede-il-ponte-sulla-ss36-un-morto-e-4-feriti-345394/