- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není současný stav mostu spíše ostudou?
Jedná se o dnes již neexistující dvoupatrový železniční most v Ústí nad Labem. Vlaky jezdily v horní části mostu, spodní část využívala ostatní doprava.
Kdo má zájem, může navštívit pozůstatky tohoto mostu.
Jako malej kluk jsem tyto místa navštívil, Ústí, Děčín, krásná příroda, prostě paráda. Asi se tam zase někdy podívám. Pozdrav z Opavy.
Most uhodlo a to velice správně spousta z vás. Ale mám jinou otázku - především na pamětníky - ví někdo, jakou funkci (zaměstnání) vykonával pan Stoklasa, co je na obrázku? Malou nápovědou nechť je tabule na stěně na ním...
Myslím, že je to Děčín.
Mimochodem, ústečáci. Přežil tenhle most v Ústí nad Labem spojenecká bombardování na jaře 45 bez úhony?
První z ústeckých mostů přes řeku Labe. Horní část byla určena vlakům, spodní chodcům, povozům a automobilům. Během spojeneckých náletů v roce 1945 byl most poškozen, nakonec byl v roce 1958 stržen. Jednokolejka již nevyhovovala kapacitně a i užívání silniční části bylo problematické z důvodu poměrně krkolomných nájezdů. Vedle starého mostu byl před jeho demolicí postaven nový, ten ovšem už slouží jen pro železnici a pro pěší./http://www.usti-aussig.net/
Ten blahobytný pán, není to Uljanov, přesněji V.I. Lenin? Akorát jsem nevěděl, že přijel pobejt do Mostu.
Železniční most od Vyšehradského nádraží na Smíchov