Diskuze

Pojišťovna odmítá nařčení Češky na Zélandu. Převozu je schopná, tvrdí

Pojišťovna Allianz odmítá, že by Češka, která se domáhá uhrazení operace ledvinových kamenů na Novém Zélandu, nebyla schopná cesty do České republiky. Podle pojišťovny to dokládá lékařská zpráva místních lékařů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jan Zeman: "To by ale možná stále nebylo tolik peněz jako ono nerealizované pojistné lidí, co se v budoucnu nepojistí u Allianz poté, co se dozví o této záležitosti.:-P"

Podle ikonky vypada, ze sis na vyroku smlsnul na predstave, ze lide se hrtomadne budou obracet od pojistei u Allianz.

Uvazujes ale mylne.

Stejnym postupem jako Allianz se totiz ridi vetsina pojistoven a lidi to maji z louze pod okap, kdyz si prostuduji ten maly, ale obsazny text podminek.

Porad nechces pochopit zakladni princip veci: Pojistovna obvykle pozaduje, aby se pacient podrobil prohlidce lekarem/ v nemocnici z jejiho seznamu zdravotnickych zarizeni a z vysledku vysetreni jeji lekari posoudi jaky zakrok a kde bude proveden. Samozrejme se bere v uvahu urgence situace a dasli okolnosti, ale konecne slovo ma pojistovna, protoze pojistovna to plati. At je to Allianz, nebo jina.

0 0
možnosti

PS. tim nechci tvrdit, ze s pojistovnou souhlasim, ale poukazuji na fakta, protoze nekteri zdejsi diskuteri ziji v mylnych predstavach, kdyz se ohaneji radoby pravnickymi vyrazy.

Neuvedomuji si, ze pravnici pojistoven jsou v branzi hodne dlouho a maji pravidla a podminky posichrovane ze vsech stran.

V praxi to znamena, ze lekari instituce, k niz byl pacient poslan na vysetreni a lekari pojistovny se dohodnou na konecnem postupu.

Samozrejme, pokud lekari vysetrujici instituce vydaji nalez, ze pacient by nemel byt prevazen v soucasnem stavu, pak zadna aerolinka takoveho pacienta nevezme na palubu.

0 0
možnosti

no jestli má tohle ..tak je to jasné v kostce nebyla hospitalizována tak nastupuje varianta B a sice převoz do ČR https://online.allianz.cz/public/cc/db/e5/15384_36101_DPP_cestovni_na_dalku.pdf

0 0
možnosti

Ona nebyla hospitalizovaná proto, že jí to asistenční služba pojišťovny neumožnila. V popsaném případu převoz do ČR z podmínek smlouvy vůbec nevyplývá. Naopak: onemocnění v zemi pobytu je to, co pojistná smlouva kryje.

0 0
možnosti

J76a98n 11K75r41p56e11c

22. 9. 2016 10:11

a proc ma turisticke pojisteni? jestlize v zemi pracuje tak prece odvadi zdravotni pojisteni tam, a neni civilizovana zeme, ktera by v ramci povinneho pojisteni nemela plne hrazenou operaci ledvinovych kamenu. no a taky mit v 23 letech akutni problemy s ledvinovymi kameny...

0 0
možnosti

Zparchantělé pojišťovny .

Má zdravotní potíže vyžadující lékařský zákrok? Má.

Má zaplaceno pro tuhle situaci pojištění ? Má.

Tak nezbývá pojišťovně nic jiného než dodržet smlouvu.

Při své práci ( nejsem pojišťovák ) se potkávám s většinou pojišťoven u nás ( pojištění majetku) a můžu s klidem říct, že tahle pojišťovna je co do plnění jedna z nejhorších .

0 0
možnosti

no jestli se s doktorem dohodla 16.9 že zákrok provedou 22.9 . tak to na nějaké bezprostřední ohrožení nevypadá

0 0
možnosti

Diky bohu, ze se pojistuju u kooperativy, kde jsem jeste nikdy nemel problem s plnenim, vzdy mi vysli maximalne vstric...

0 0
možnosti

J71a60n 18Z66e69m13a79n

22. 9. 2016 3:49

Má ta slečna močový kámen? Má. Má obtíže? Má. Potřebuje operaci? Potřebuje. Nic z toho pojišťovna nezpochybňuje. Případ je tedy dle mého naprosto jasně tzv. akutní a pojišťovna tedy musí plnit, jinak zcela bez ohledu na pojistnou smlouvu samozřejmě neomezeně ručí za všechny případné škody - a zvláště s tím, co má uvedeno ve svých reklamách, by neměla dle mého moc šancí se z placení jak pojistného plnění, tak případného tučného odškodnění v případě komplikací, tak i případné tučné pokuty za nekalou soutěž vykroutit. Je jasné, že požadované pojistné plnění cca 150tis Kč (což je v poměru k zaplacenému pojistnému cca 20tis Kč zcela úměrné pojišťovací riziko, které by pojišťovna nést měla) je zcela v možnostech pojišťovny a komplikovat celou věc repatriací kolem celé zeměkoule k poměrně banálnímu zákroku resp. možnými zdravotními komplikacemi v průběhu dlouhého letu je nadbytečné, neboť samozřejmě ani asistovaný transport ani případné léčení v ČR nejsou zadarmo a zvláště by nebyly, pokud by k oněm komplikacím došlo - pak by náklady mohly nyní požadované plnění výrazně překročit, zvláště třeba v případě, že by se z akutního případu stal v průběhu letu případ urgentní a letadlo na mezikontinentálním letu muselo na cestě přistát - jakkoli tedy vůbec v první řadě silně pochybuji, že by pojišťovna vůbec u jakékoliv letecké společnosti uspěla, aby onu slečnu vzala přes nedoporučení lékaře v zemi odletu na palubu. O tom v Allianz asi spíše pouze sní.:-P

A v případě konec konců nejde vůbec o to, zda je slečna schopna převozu nebo není, jde o to, zda akutně potřebuje lékařskou pomoc, kterou má pojišťovna na základě smlouvy o cestovním pojištění uhradit. A po přečtení, o co zde jde, vč. onoho vyjádření lékaře na NZ, jsem pevného názoru, že takovou pomoc potřebuje a že to pojišťovna vůbec nijak nezpochybnila. Mluvit tedy o schopnosti převozu je dle mého jen klasické mlžení.

3 2
možnosti

prosim najdi si definici akutni.

Ledvinovy zachvat ( kolika) byl pred 3 mesici. Kdyby byl pripad AKUTNI, byla by operovana behem prvnich 48 hodin a nediskutovalo by se o moznych datech operaci po nejakych trech mesicich.

Ve zpravach jsou zrejme nejake mezery, detaily ktere nezname, nezname ani presny lekarsky nalez ani administrativni proceduru, kterou to proslo. Jenom to, co bylo VYBEROVE dano mediim. Z toho nelze delat kategoricke zavery, jako se snazis delat ty.

Z vlastni zkusenosti (mel jsem uraz na NZ, ktery byl hrazen mou cestovni pojistkou) vim, ze pojistovna napr. pozaduje pisemnou diagnozu od lekare/kliniiky/nemocnice, kterou si specificky vymini. To i v pripade, ze pacient byl puvodne osetrovan nekde jinde.

Nechci se tady nijak zvlast zastavat Alianz, ale je to velka pojistovna s pobockami v mnoha statech, vcetne NZ. Tudiz maji na NZ sve kontakty a take seznam lekaru/ klinik/nemocnic, k nimz posilaji pojistence. Pokud je diagnoza vystavena jednim z techto lekaru, pojistovna ji obvykle bere podstatne vazneji nez od nejakeho jineho doktora.

To je prave jedna z veci, kterou nezname - byla slecna vubec u lekare doporuceneho pojistovnou?

Dalsi bod, ktery by ji mohl pomoci, je navsteva nezavisleho specialisty (na vlastni ucet) pro tzv. "druhou diagnozu". Pokud by byla stejna vcetne doporuceni neletet do Ceska na operaci a nechat se operovat na NZ, mela by v ruce podstatne silnejsi pripad.

Samozrejme, ze muze se nechat operovat na NZ, zaplatit to a pak vymahat nahradu od pojistovny soudne, ale to je dost bvelke riziko a vyzadovalo by od ni zaplaceni vseho predem ze sve kapsy.

1 0
možnosti

jj pojistovny, to je kapitola sama pro sebe

1 0
možnosti

jinak bych chtela videt pana mluvciho, jak by se s ledvinovou kolikou, trajdal pres pul sveta

3 0
možnosti

J93i61r77i 48O85s70v91a46l21d

21. 9. 2016 23:36

Mluvčí pojišťovny argumentuje s tím, že operace proběhla až pět dnů po naplánování a to je zcela nekorektní argument. Operace plánovaná může být při potížích překonvertována na operaci akutní a třeba v Česku je akutní pacient po příchodu do nemocnice do půl hodiny na sále, ale to neplatí pokud musí být několik hodin 10 km nad zemským povrchem. Ledvinové kameny nejsou jen o bolesti, taky mohou způsobit nekontrolovanou infekci.

2 0
možnosti

Ano, je to nekorektní argumentace. A je o to nekorektnější, že se stále jedná o akutní situaci, i když se neoperuje okamžitě. České zdravotní a cestovní pojišťovny se nám snaží namluvit, že `akutní` je `urgentní`. Tomu ale tak není.

1 0
možnosti

Místo osočování pojištěné bychom si měli radši přečíst pojistné podmínky.

Na http://www.allianz.cz se najde pod hlavičkou `Cestování` příslušné pojištění pro roční pobyt `Svět bez USA` za necelých 20000 Kč.

A jestli umím číst, tak tam stojí `Neomezený limit léčebných výloh`,`S naším pojištěním se nemusíte obávat vysokých účtú za léčbu`, `Náklady za Vaše případné léčení v nemocnici, transport, apod. zaplatíme v plné výši`, `Bezproblémové vyřízení škodních událostí`,`Víme, jak mohou být nehody na cestách nepříjemné`,`Oznamte pojistnou událost prostřednictvím webu nebo telefonu a my se o zbytek postaráme`.

Pod http://www.allianz.cz/public/cd/9e/d6/16688_115257_Produktovy_list_Cestovni_pojisteni_tabulka.pdf

se nalézá podrobný popis pojištění. Po jeho přečtení jsem toho mínění, že pojištěná měla být léčena v místě pobytu a že pojišťovna neměla (a vlastně nesměla) požadovat návrat do Česka.

5 0
možnosti

J32i24r12i 66O38s63v30a34l74d

21. 9. 2016 23:39

Bezproblémové vyřízení škodních událostí. Nechceme a nebudeme pacienty zatěžovat formalitami jako je pojistné plnění. Vaše pojišťovna Alianz.

0 0
možnosti

Jednou jsem s kamínkem dolezl po čtyřech do nemocnice. Na ultrazvuku nic neviděli, tak se rozhodli, že je to slepák a že musím pod kudlu. Naštěstí pár hodin před tím, než mě měli říznout, jsem se doplazil na pisoár, cinklo to a byl pokoj. :-)

0 0
možnosti