- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dokud nezačneme zavírat úředníky odpovědné za bezpečný provoz železnice, tak se to nezmění.
Karel Horák
Racte být úredník a domníváte se, ze to vsichni flákají jako na vasem úrade nebo patríte mezi ridice, kterí netusí, co znamená cervená
Zeleznice je zabezpecená dle platných mezinárodních standardu, bezpecnost narusují nezodpovední ridiciV západních zemích mají také nezodpovedné blby jako u nás, ale tam jim hrozí mnohem vyssí pokuty, tak si dávají víc pozor.
Osobne bych zacal tím, ze bych posílal pocet policistu, aby mohli sledovat kamery na prjezdech a vsem primitivum, kterí vjedou na cervenou, naparili porádne mastnou pokutu, vydelali by si na své platy.
Nás stát nemá dostatek penez pro pomucky a léky pro handicapované a chronicky nemocné deti, ale bude vyhazovat peníze na mimoúrovnové krízení v kazdé Horní dolní, jen aby se místní lemplové nemuseli zabývat nejakou cervenou
závory a sv. signalizaci dát minimálně 50 m před přejezdem....jak jednoduché řešení....
Jednoduché a k ničemu. Prodloužením délky přejezdu o 50 m prodloužíte potřebnou dobu k uzavření přejezdu bez závor a s polovičními závorami o 36 s a přejezdu s celými závorami (2 x 50 m) o 72 s.
Na nechráněném přejezdu bez závor by se mělo světelné signalizační zařízení vizuálně změnit.
Nějaký více blikající maják.
Ve sluneční záři dobře vidíte blikající nanitu, či policejní vůz, ale to utlumené světýlko na přejezdu není žádná zázrak.
Nemáte ridicák, ze nevíte, jak se máte chovat, kdyz svetlo u prejezdu dobre nevidíte
Byl jste nekdy v Nemecku a Rakousku, abyste si povsiml, ze tam nesvítí dve cervená svetla, ale jednoZrejme pocítají s vetsí ukázneností ridicu ... a také tem nezodpovedným ukládají mnohem vetsí pokuty
Ve svém okolí mám spoustu přejezdů, kde 10 minut čekáte a pak projede vláček, vzhledem k tomu, že většina obětí jsou místní, tak bych jako vysvětlení viděl v špatně nastaveném zabezpečovací zařízení.
Místní hlavně často tvrdí, že žádný vlak tu tou dobou nejezdí a pak bum.
Nadáváme na ty, co vidíme jet na červená světla. Oběti těch nehod jsou z 99 % právě tito nesmrtelní. Takže ono tu bude mít sestupnou tendenci, až se to pročistí. Brala bych to jako přírodní výběr.
Bohuzel ne, ti primitivní blbci zabijí jiné lidi a sami to nekdy prezijí.
Je normální, že na červenou jede rozjetý náklaďák, kterému začne blikat výstraha 10 M před přejezdem. To není trakař, aby stál na fleku. Taky by se měla stanovit maximální doba zavření přejezdu a po překročení to aktivně řešit. Je to o myšlení lidí na obou stranách.
Pan Peca zatím ještě jezdí na červenou.
Zopakujte si předpisy, možná přijdete na závažné informace.
Pro redakci: Ty zelene sipky u poctu prejezdu v prilozenem obrazku moc v orientaci nepomahaji. Obzvlaste, kdyz nejsou vsechny spravne. Muzete to opravit?
já bych zrušil signalizaci i závory...ono by se to za pár let proselektovalo :) řidiči by si sakra dávali pozor...
To není o rutině ale o hlouposti,spěchu a nezodpovědnosti řidičů.
Nic víc, nic míň.
Mrtví na přejezdu jsou demneti. Je lepší aby byli pryč dřív, než později! ha ha :D