- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mozna ano, mozna ne. Ono to neni jen o zdravotni zpusobilosti, ale take o technice a zvyku. Piloti totiz musi pri techto manevrech spravne zpevnit svaly a dodrzet spravnou techniku dychani, aby udrzeli krev tam kde ma byt....
S tímhle se ale nikdy nedá přistát na zem.
Pokud přistáváte čumákem k zemi rychlostí 1200km/h, tak opravdu ne....
nesmysl, objevila by se hlaska "program autopilot provedl neplatnou operaci, prejete si vyresit problem online?"
Pro netrénovaného ani nemusí být žádné extrémní přetížení, vytuhne i na pouťové atrakci. Třeba na slingshotu a je zajímavý že častěji chlapi, alespoň podle videí. https://www.youtube.com/watch?v=hjcROd5Aeck
Ženský tady ale zase často trpí orgasmem
https://www.youtube.com/watch?v=F5xHicb8xEw
Ve stíhačce je ale asi nebezpečné obojí.
staci trosku umet pracovat s brichem ;) ale priznam se ze jsem letel v extre a dostal jsem na chvili blackout
Mám pocit že Sully 2 na supersonicích skončil.. Zdravotně nezpůsobilý..
Nejen na nich. V akrobatu by dopadl hůř. Tam není výjimkou i 12g. A bez kombinézy.
Taj jsem si pročetl diskusi a mám štěstí, že zatím střemhlav jsem letěl ze dveří hospody, když jsem hospodskému řekl, že má slabé géčka..
Ale "G" bylo víc než deset. Tenkrát byla zima.
Wirnitzer, voni se v HUDu vyznaj. Že voni lítaj Falcona nebo DCSko?
Vzdyt tohle neni nic noveho ! Nazyva se to "Fly by wire" a stihacky to maji snad 20 let - tedy mimo tech ruskejch. Dostal to potom i Airbus A-320. Znamena to, ze kormidla jsou ovladana pocitaci, ktere nedovoli nebezpecny manevr, ktery by mohl pretizit kostru draku a ohnout kridla napr. Pilot je tak zbaven velke zodpovednosti. Autopilot ve sprezeni s FBW, dokaze potom vybrat vyvrtku lepe nezli pilot. Rusaci tohle resili tak, ze jejich letadla byla tezka a robustni, proto se nikdy nerozpadla.
Proboha, kdyz necemu nerozumim, tak o tom nepisu... FBW je o dost starsi, ma ho skoro kazde moderni letadlo. Ruske nevyjimaje. A jde o to, ze jsou nekdejsi mechanicka tahla ovladani nahrazeny elektronikou.
..........se dostal do silného přetížení 8,4g - téměř maxima toho, co F-16 dokáže
.......... displej totiž zaznamenal nárůst přetížení na 9,1g, přičemž automatika „pustí“ nanejvýš pětinásobné přetížení.
----------------------
Pilotoval Chuck Noris ?
Zajímavé, že letecké závody, které nedávno proběhly i v TV mají limity na 10 G.
Vše už tady bylo , tohle měl už Ju 88 za 2 ww .
Až na to, že to nebyl Ju-88 a rozhodně neměl tohle