- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle fotek mi to připomíná soupravu, kterou jsem před 10 lety jel na Ukrajině z Užhorodu.
Tu linku znám, 2x jsem přesně tímhle vlakem jel Vigo - Porto. Je to linka DIURNO, která jede bez zastavení, ale má cestou několik servisních zastavení po trati v ne zrovna dobrém stavu (taky 140km jede 2h15 podle jízdního řádu a přes 2 a půl hodiny reálně), i přes hraniční most se jezdí desítkou. Španělé na údržbu dost kašlou, protože to není VRT a kromě tohodle vláčku tam toho moc nejezdí, převážně náklady. Ty plechovky co tam jezdí pamatují dost, už před 3 lety byly v poločase rozpadu (nemluvě o posprejování) a pěkně hlučné. Tipuji na to, že tam sehrály všechny tři faktory svou roli. Špatný stav trati, možná nedodržená rychlost a špatný stav vlaku. Je mi líto těch mrtvých, ten vlak totiž moc plný nejezdívá (často tam je jeden oddíl prázdný), i když cena 11 euro za jízdenku je celkem příznivá. Bohužel vlak je povinně místenkový a rezervační systém to jednodušše seká odpředu dozadu (jel jsem tam ve slušně obsazeném oddíle tak 20 lidmi a v dalších oddílech bylo prázdno a za změnu místa se platí), takže kdyby si lidé mohli vybrat kam si sednout po nástupu do vlaku (což teda po rozjezdu klidně mohou, protože vlak nikde nestaví, ale místní to nedělají), tak by možná mrtvých bylo méně...
Mimochodem:
- u zprávy o nehodě ve Španělsku jsou okamžitě fotografie z místa.
- u zprávy o nehodě v Čechách tam obvykle několik hodin visí "ilustrační foto", i když jde třeba o srážku tramvají tři sta metrů od redakce iDNESu...
Mimochodem:
Tragédie je zde vyobrazena ve své živé podobě.
Devianti, zloději, cikáni a muslimové ilustračně.
Jestli Evropské komisi tak záleží na ochraně spotřebitelů...měla by se zaměřit rovněž na prodejce různých zázračných přípravků na růst vlasů, prodloužení penisu, zvětšení prsou, zázračného hubnutí nebo zvládnutí cizího jazyka za pouhých 14 dní.. O televizních vědmách a věštkách ani nemluvě..
To je nejen až nestydatě drze klamání spotřebitele...ale navíc je cílené na ty nejzoufalejší..
Tenhle bolševiky prolezlý odborářský moloch Černou Díru by už měli zrušit a privatizovat. To je na denním pořádku, že někde umírají lidi kvůli tomuhle předpotopnímu způsobu dopravy v dobytčácích!
.
.
.
.
.
(To jen parafrázuji pár obvyklých příspěvků, které se objeví skoro pokaždé, když dojde k nějaké mimořádné události na železnici v ČR.)
Když vidím fotku toho vlaku, tak si važme ČD.
Logikou lidí, co je tu včera štvala zpráva o prvním mrtvém v Evropě, co uhořel v automobilu Tesla i tuto zprávu zřejme platí ropná lobby a Škodovka. Tam argumentovali tím, že při dopravních nehodáchí zemřou v Evropě ročně tisíce lidí, tak proč musí iDnes psát zrovna o tom jednom v elektromobilu. Určitě je tedy stejně tak štve, když se tu píše o nehodě vlaku, když zemřeli "jen" tři lidé.
...od té doby co vznikly, a nic na tom nezmění, že odborně se tomu říká oblouk.
Ten "vlak" nevypadal zřejmě hezky už před tímhle.