Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo ČSA hlásilo problémy, muselo nouzově přistát ve Frankfurtu

Posádka letadla Českých aerolinií (ČSA) na lince z Prahy do Düsseldorfu zaznamenala během letu v úterý ráno signalizační hlášení o technické závadě. Rozhodla se proto přistát na nejbližším záložním letišti ve Frankfurtu nad Mohanem. Informaci pro iDNES.cz potvrdil mluvčí ČSA Daniel Šabík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M96i40r55o95s92l96a17v 36P96o23t16o13č82e16k 1300132189

Diky panove Tvrdiku a Lasaku... Udelat tohle z CSA umi opravdu bajecni manageri vaseho razeni. Aeroklub...to je ted CSA.

+2/0
30.8.2016 15:07

P36a51v93e75l 72S22e50n67f73t 1818472836425

Pište si co chcete. Cestou umřeli lidé hlady.

0/0
30.8.2016 12:41

T72o81m62á49š 72R49i85c66h55t13r 3823266840257

Jinak ale souhlas, že letadla typu ATR jsou obstarožní přežitek, ale co naplat, když je nutné se dívat na ekonomiku provozu. Např. Embraer by byl na krátké lety super...

+2/0
30.8.2016 11:24

J72i44n68d45ř65i48c28h 10T18ů85m87a 1334272157378

Super by byl, ale ne na skutečně krátké tratě. Výhodu proudových motorů prostě na krátké trati nevyužijete, zato spotřebujete mnohem více drahého paliva. Rozdíl v době letu je (pokud vůbec) v jednotkách minut.

0/0
30.8.2016 12:45

O28l24d68ř52i63c50h 33J50a42n42e79č27e50k 8809486213591

Z Prahy do Düsseldorfu je to cca. 550km - tuhle vzdálenost letět vrtulí, to už je myslím celkem za trest. Zvlášť, když je to patrně primárně 'business' linka. Tam už se ten rozdíl v maximální rychlosti projeví. Z Prahy do Frankfurtu je to jen 400km, z Vídně 600 a nenasazovat tam vrtule Lufthansu resp. Austrian ani nenapadne nejen z kapacitních důvodů. Na lety z Helsink do Tallinu nebo poskakování podél norského pobřeží je vrtule fajn, ale že je ČSA posílá na mezinárodní linky je ostuda.

0/0
30.8.2016 15:24

P87a95v76e33l 14M46a80r44e23k 3719735769616

ATR-ka jsou ostudou ČSA, na lince Praha - Kodaň už nikdo nechce létat v úterý, kdy tenhle muzejní kousek ČSA používá. Zpoždění několik hodin, po přistání nejdou hodinu otevřít dveře letadla, pak k tomu nejdou přistavit schody :-/RvRv

+2/0
30.8.2016 11:07

T31o80m38á36š 87R23i73c30h73t49r 3923366130847

Ano, k ATR-kům skutečně schody přistavit nejdou, mají totiž vlastní ;)

+5/0
30.8.2016 11:14

P31a77v29e68l 73M38a45r38e14k 3239775879176

Asi jsem to nenapsal přesně, jim nešly otevřít ty jejich vlastní dveře, protože to bylo nějak zaseklé. Hodinu. Bez vzduchu, bez jakékoliv vody od personálu. Takže letištní personál zkoušel nějaké schůdky.

0/0
30.8.2016 12:45

J50i78n58d73ř80i92c58h 46T21ů53m59a 1974842667318

Jestli jste byl hodinu bez vzduchu, máte nárok na zapsání do Guinessovy knihy rekordů. ;-D

0/0
30.8.2016 12:47

P37a39v77e42l 94M23a44r52e15k 3129325139106

Vy jste asi opravdu dost hloupý, na to, jak se tady holedbáte znalostmi letového provozu. Letadlo vypnulo větrání, a ta hodina nebyla rozhodně příjemná. Zřejmě jste z vedení firmy....

0/0
30.8.2016 12:51

J51i34n23d20ř34i65c79h 94T89ů28m54a 1194362847668

Plácáte nesmysly. Zpoždění v naprosté většině případů nemá s typem letadla co dělat (letový řád je stavěn na daný typ). Létal jsem s ATR deset let, ale, že by nešly otevřít dveře jsem nezažil ani o tom neslyšel. Schody opravdu přistavit nejdou, ATR má vlastní, takže žádné nepotřebuje. :-/ Ty "muzejní" kousky létají po celém světě, prostě proto, že na krátké traťi jsou výhodné.

0/0
30.8.2016 12:41

P74a19v75e52l 78M98a10r73e44k 3449925939156

Pane Tůma, umíte sice hezky napadnout jiného diskutujícího, ale nesmysly bez znalosti uvádíte vy.

Zpoždění je mi zcela ukradené z pohledu typu letadla. Ale pokud mám odletět v 9.15, posunou to na 10.30, aby se nakonec letělo v 11.20, je šlendrián ČSA, a je mi celkem jedno, kterým typem letadla. Ale to zpoždění se v úterý opakuje pravidelně. Fotka info tabule, kde jediné zpoždění má let ČSA, je vám k dispozici

0/0
30.8.2016 12:49
Foto

P35a53t71r58i89c57k 93B86l40a48h72o 3297865360469

Zajimavej clanek by byl, kdyby u CSA neco probehlo v poradku :) Ale toho se asi nedockame :)

0/−1
30.8.2016 10:37

J21a33k32u67b 37K77o77r94e36c 6784330111513

kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde.........ty desítky letů denně, které nemají žádný problém, jsou podle vás v nepořádku v čem?

+7/0
30.8.2016 11:10

P59e77t75r 41F70r73ý68d45e56k 7949291789903

Pro Patricka co neni v mainstreamu, to neexistuje.

0/0
30.8.2016 11:47

T78o44m69á12š 33R90i72c62h62t20r 3213346650377

ČSA v tomto ohledu jsou naštěstí na úrovni. Tyhle věci se dějí všem letadlům všech aerolinek. Novodobé ČSA nemají jediný vážný incident s výjimkou shořelého letadla v hangáru před 4 lety. Československé aerolinie přišly o pasažéry naposledy v roce 1977 v letadle Avia 14.

+5/0
30.8.2016 11:21

F57a57b44i79o 65S55g51a36t61t72o41n58i 9221660117640

Aeroklub nemá v cajku svých 17 ér ???

+1/0
30.8.2016 10:25

P37e13t88r 46F97r42ý35d33e54k 7429381879963

Co te k takove "myslence" vede?

0/0
30.8.2016 11:49

M67i63r17o14s45l20a86v 21P25o62t32o48č52e81k 1960702749

V cajku era budou. Ale aeroklub to je. Z flotily 150 letadel udelat za 10 let aeroklub se 17 stroji to byl kumst hodny mistru.

0/0
30.8.2016 15:12





Najdete na iDNES.cz