- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle mne je to paskvil, který nic neřeší. v podstatě je to jen vydírání státem /městem/.
Autor zmiňuje mimopražské značky aut a usuzuje z toho, že se jedná o "náplavy", které jezdí do Prahy za prací. To není správná dedukce. Existuje opravdu mnoho lidí, kteří mají v Praze trvalé bydliště a nemají na značce A. Víte proč? Kvůli levnějšímu pojištění. A řada další neÁček v Praze bydlí v podnájmu.
Takže si troufám tvrdit, že se často jedná o rezidenty, nikoli o návštěvy.
A právě zavedením systému zón pak vidíte, kdo byl rezident a kdo nikoli. Přibylo volných míst, tj. "paraziti" odjeli. A opravdu to nebyli rezidenti :)
Nejsem si jistý argumentem, že lezou rezidentům-voličům dozadku. On totiž pražák k volbám moc nechodí a když už tak, tak od sedumdesáti nahoru.
nene, nejlépe uříznout a pak měřit. hlavně Praze tahat peníze, ale udělat něco pro ty, co peníze vozí - to nee:)))
Ještě že už do Prahy nemusím jezdit (autem)...
Do dnes nechapu proc na Prasnem moste / Letna vznikly parkovaci garaze na ktere se hleda nekdo kdo se o ne bude starat... to jako se o to nemuze starat mesto??? Proc se tam hleda nekdo ze soukromeho sektoru? Mesto ma prostredky i moznosti se o to postarat
Sláva sobcům. Mám tady volné parkoviště. Parkují tady živnostníci bez ohledu na místní. Zajíždí sem Středočeši. Zvyšuje to provoz a hluk. Včera tady zase někdo vyjížděl s rachtavou dodávkou ve 3 ráno pod okny 250 bytů...
Modré zóny v podstatě nastavují pravidla tam, kde se na nějaké domluvy, ohleduplnost a dobrou vůli hrát nedá.
A jen tak mimochodem, kdyby byla celopražská zóna. Skutečně mohou Pražané naskákat do svých aut jako před 20 lety a rozjet se přes Prahu a do zaměstnání dojet včas?
Po tom, co se zavádí zóny, přestává jezdit čím dál tím víc řidičů, kolony v Praze jsou přitom stále stejné. Když vidím kolonu v Petrovicích a Uhříněvsi, mám pocit, že je "pro developry" pořád zajímavé stavět ekonomické bydlení na okraji Prahy, kde MHD nestíhá a auto to jistí. Takže kvete byznys stavebních firem, který sestřeluje ze silnic starousedlíky. Prostě, sláva sobců.
Líní se mi, jak mají nákupní centra signalizaci volných parkovacích míst. To dostat do ulic. Na křižovatkách elektronické směrovky, kde jsou volná místa.
Občanský protest proti zónám :)
No, spíš bych čekal nějakou divokou historku.
Dělení prostoru kdo kde může parkovat má za následek, že v jednom čase se míst v těchto zónách nedostává a v jiném čase naopak zóny zejí prázdnotou. Před 20 lety nebyla jiná možnost, ale dnes lze toto regulovat pružně cenou a brát ohled nejen na lokální obyvatele (to nejsou vlastnící ale jen voliči) ale také s ohleden ma návštěvníky, podnikatele městských částí. Města musí žít jinak začnou chátrat.
A ono to snad není pružně regulováno cenou? Každý "cizí" řidič je nyní postaven před dilema (či spíše trilema):
Máš na to stát ve fialové zóně celý den hned u Kulaťáku na metru za 40,- /hod? Mám. Fajn, tak si tam klidně stůj.
Nemáš na to, ale za 20,-/hod už bys parkoval? Fajn, tak to při cestě z Kladna zapíchneš už někde u Hadovky nebo Bořislavky a tu jednu dvě stanice tramvají k metru dojedeš.
Chceš stát úplně zadarmo? Fajn, tak si ale musíš popojet někam na Ořechovku nebo do dolní části Petřin, a tou tramvají se k metru projedeš o pár stanic víc.
Jak prosté.