- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Modré zóny by byly dobrým řešení, kdyby ale karta nebyla pevně vázána na RZ ! Proč není vázána na např. číslo parkovací karty? To by přece monitorovací vůz měl též umět načíst. Je přece logické že jedna karta na rezidenta = jedno parkovací místo, proč tedy za další vůz téhož majitele je požadováno jakési výpalné, že má někdo náhodou dvě auta? On tam přece nepřijede dvěma vozy najednou? Není náhodou tato restrikce vhodná k přezkumu např. Ústavním soudem?
To bohužel ten systém neumožňuje, auta snímají pouze RZ...
... ano, a ovčánek, než aby se utkal z molochem zaplatí a moloch si bude jen dál utírat mastnou hu.. ústa, která bude ještě mastnější..., ,,,co by moloch udělal, kdyby se ovčánek domluvil, spojil a poslal molocha tam kam patří..., ale to by se musel ovčánek zvednout a to už neumí...
Predevsim by mela nejprve stat a fungovat zachytna parkoviste...takhle se problem presune jen o par ulic dal...a to neni reseni. Do ted u nas zadny problem nebyl... zajimave se tema resi i zde: https://www.argumentor.cz/nazory/parkovaci-zony-v-praze-bych-zrusil-detail-16862
Osobne myslim, ze by se mely ty zony totalne bojkotovat. Treba v Praze tisice spatne parkujicich aut denne nemuze zadny system ani urednici zvladat resit.
Ověřování značek to zvládne +/- v reálném čase, jak ta toyota projíždí ulice. Dotaz do registru vozidel na majitele je hotový do půl sekundy, pak už automat tiskne oznámení o správním deliktu a složenku a dává to do obálky. Na lidech je akorát odnést 2x denně pytel na poštu a počítat peníze
Vy máte rodinu za kopcem? No tak SEM NEPOLEZOU!
Jezdím prakticky každý den 77 km do Prahy do práce z venkova.
A když říkám z venkova, tak myslím z venkova. Na autobus to mám 5 km a jediný do Prahy jede v 5:20 ráno a zpět v 17:20 a rozhodně mi nejede někam k práci. Pokud bych měl jet ze zastávky v Praze do práce sockou, zabere mi to stejně času jako cesta vozem ze zahrady až k práci. Pražský úředník (rozuměj deb*l) stále nechápe, že díky centralizaci a prakticky všeho umisťování do Prahy taky musí někde Praha ty lidi brát a ti lidé se musí nějak do práce dostat a někde nechat zaparkovaný vůz.
Jezdil jsem několik let do Prahy z venkova a po pár týdnech hledání efektivní přepravy jsem autem začal jezdit jen k nejbližšímu většímu nádraží. Znamenalo to přibližně 20 minut denně navíc na cestách, což jsem vyřešil nákupem čtečky elektronických knih.
Myslím, že parkovací místa mají sloužit lidem, kteří přijedou a jdou třeba něco zařídit. Rezidenti by měli parkovat ve dvoře nebo v garáži..
Na tohle téma můžete taky hlasovat na stránce Argumentor.cz: https://www.argumentor.cz/nazory/parkovaci-zony-v-praze-bych-zrusil-detail-16862.
To by měl zajímalo, kde se tyhle nesmyslné nápady berou. Uvědomujete si prosím, že podobným omezením bleskově vylidníte jakoukoliv historicky cennou oblast a přilehlé okolí?
dobra vec, parkovani ma byt predevsim pro obcany obce a ne pro luftaky
Parkování na ulici má být především pro přespolní - místní mají mít zajištěno parkování na vlastním / pronajatém.
Pokud podnikatelé a obchodníci chtějí tržby jenom od místních a ne od "přespolních", a pokud se úřad spokojí s menším odvodem daní v domnění, že vybrané peníze za rezidenční stání tento výpadek nahradí, tak je vše v pořádku.
A kde ty garáže chcete stavět, smím-li se zeptat?