Diskuze

Nepůjde vybírat mýto, řekl Chovanec. Zakrývá kauzu policii, opáčil Ťok

Česku podle ministra vnitra Milana Chovance hrozí, že přijde příští rok o 8 miliard korun. „Nejsme schopni podle českého práva mýto od 1. ledna vybírat,“ řekl. Rezignací ministra dopravy Dana Ťoka za ANO by se ale podle něj nic nevyřešilo. Jako krajní variantu vidí tisk kuponů, jimiž by se nahradil současný výběr mýta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Spíš bych rád, aby šlo vybírat chovance. A taky Chovance.

0 0
možnosti
MM

Slib hnutí Ano vůči mýtu: Prostě to zařídíme! Hm, tak děkujeme.

0 0
možnosti
LS

Chovanec, podrazák z Lán, devítiměsíční absolvent práv z Plzně, otevřeně napadá koaličního partnera pomocí médií. Na co mají zasedání vlády? On pořádně nikdy nic nevysvětlil a jen výrazné podpory bezbarvého užvaněnéhonicneříkajícího Sobotky si dovoluje tyto slovní výpady. Na konec, je tam za ty Lány vzájemná vazba o vyšším mocenství jako v organické chemii!

0 0
možnosti
MM

Na co mají zasedání vlády? Zřejmě se to naučili od Ano. Nebo jste byl posledních pár měsíců mimo republiku, pane Sazečku?

0 0
možnosti

Usměvné na celé věci je že už v roce 2015 kritizovala Transparency international Ťoka za bordel na ministerstvu a zakázky podepisované na poslední chvíli. celkem za 0,5 miliardy.

1 0
možnosti
JK

Čistě hypoteticky.

Transparency International kritizovala pana ministra Václava Říhu, za první měsíc v nové funkci se Říhovi podařilo úplně rozvrátil Ministerstvo dopravy.

0 0
možnosti
Foto

Koalice: Hádáme se spolu přes media, ukazujeme nejraději na problém jinde, svuj binec nevidíme, volební kampaň hlava nehlava, smlouvy jsou cár papíru......

Opozice: my bysme to dělali 100 x lépe, kdyby......

0 0
možnosti

O sedm miliard se vybere méně, o sedm miliard se také méně rozkrade. lépe řečeno přerozdělí a rozdotuje.

To mýto stejně zaplatíme ve finále my, koncoví zákaznici v ceně zboží a služeb. A

A hlavně se nejvíce nakapshuje samotná firma Kapsh.

Dnes už je to dávno zapomenuto, jak se kapshovala na informačním systému Matra.

Aby byly informace ucelené, bylo by dobře do článku zahrnout čísla nákladů na celníky kteří kontrolují výběr mýta a všechny státní zaměstnance kteří se kolem systému výběru točí, tedy spíše motají. Včetně pana Ťuka. Ehm Už jsme měli Koloťuka ;-D.

Je zde i další směšnost, D1 připomíná spíše tankodrom a nekonečné gigantické staveniště s neskutečným penězotokem za rekonstrukci které stejně nebudou nikdy u konce. I když nakrasně to co je v plánu dokončí, stejně již zase stačit nebude.

Takže se mi zdá za újmu při přesun to této komunikací spíše újmou a za újmu platit je při nejmenším neslušné. Spousty náklaďáku se také díky mýtu raději přesunuje po silnicích nižšího řádku a ničí je také. Jen se náklady na jejich údržbu a modernizaci berou z jiné kapsy než je mýto.

0 0
možnosti
LS

Ševčíku, na Ministerstvo dopravy s tebou, možná, že bys stihl i to Vnitro. To by byla teprve pecka mezi oči Chovancovi absolventu rychlokvašky v Plzni!

0 1
možnosti
JS

"Nepůjde vybírat mýto"...

Teď nevím, zde je to pro mne špatně či vlastně dobře ;-)

0 0
možnosti
MK

Ťok pobavil, vybavilo se mi známé "A vy zase bijete černochy":-) Ano, Chovanec má problémy s policií ale co to má společného s mýtem? Ministr dopravy přece může vědět že smlouva s Kapsch končí koncem roku, hledá li teď narychlo nějaké náhradní řešení je jen a jen jeho chyba.

3 1
možnosti
AC

A41l11e32š 62C95h43u31d93ý

4. 7. 2016 21:16

Mirku, ty o tom víš fakt hodně...kapacito.

1 1
možnosti
TM

Dejte Chovancovi všechna ministerstva. To je zase Všeználek. Už při hradním puči ho měl Sobotka odstřelit. Lidi se prostě nemění. Křivák zůstane křivákem.

7 0
možnosti