- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro odborníky, kteří chtějí vybavit lokomotivy a trať dalšími zabezpečovacími prvky za mnoho milionů napíšu, že srážka po projeti návěstidla pro posun nastává v rozmezí jedné vteřiny až dvou hodin. To pak můžete mít na mašině třeba CML.
CML jedine po zasahu Velkeho ucitele;-)
Deda Drchlik?
Chtělo by to přenos kódu do vlaku, aby vlakový zabezpečovač i strojvedoucí viděli do čeho se jede. Není to ani v Práglu na Hlavním a nezavedlo se to ano potom, co tam rychlík odjel mírnix-dírnix proti stůj. .... čekání na ETCS ...
Na jedné straně chyba člověka. Alespoň nikdo neumřel, na silnici je to moc časté.
Na druhé straně špatné a nevyhovující 100 roku staré nádraží. Do toho se opravují
peróny. A co proto udělají naši politici ? NIC. Ti jezdí auty. Zeptejte se Haška, Vokřála a Ťoka.
Mno jakoby se projetí Stůj nestávalo nikde jinde než na starých nevyhovujících nádražích. Před pár týdny vykolejil vlak v Praze na Hlavním cestou na odstavné nádraží. Neměli by Wilsoňák přestavět? Nebo odsunout? Přecijen už má taky roky.
No jo. To se někdy tak stává.lidé nejsou stroje a občas pochybuji. Bulvár zas má o cem psát.
lidé sice mohou i "pochybovat", ale rozhodně to znamená něco jiného než "chybovat" = udělat špatně
jeste horsi nez na cestach autem.caste nehody vlaku je fakt moc
Strojvedoucí se zranil? A proč to dělal - to mu nestačila ta nehoda?
Myslím že se Brzo dovíme, že za to může Jančura, až vstanou obvyklí diskutující u drážních článků ;-)))
Jančura naštěstí do Brna nejezdí,jestli to nevíš.
umění přeplacených zaměstnanců českých drah se projevuje velice často..
Spíš podplacených.
A ten prázdný vlak byl pod vlivem alkoholu.
Jste si jisti, že to byly koleje? nebyla to D1?
Aha vlastně ne, D1 je schodiště do Prahy.
D1 je také Návěstní předpis.