- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ja taky zvedam ruce na horske draze :) jiny se drzej zuby nehty :)
volný pád? opravdu? tzn. letadlo přišlo kompletně o vztlak a ostatní působící síly můžeme zanedbat? Troufám si pohybovat. Spíš se asi dostali do prudkého sestupného proudu vzduchu. Takového jaké se vyskytují na okrajích bouřek. Pak by ovšem vyvstala otázka, proč tam tudy letěli.
Ty Malajsijský letadla mají stále nějaký problémy. Je to pech, nebo nejlevnější společnost?
Tak jsem si přečetla diskuzi a otázku ruším.
Diskuze poučnější, než článek
Alespoň vidíte, jak jsou ta letadla perfektně zkonstruovaná a vyrobená
Zažil jsem něco podobného před pár lety nad Německem, když nám nápoje tekly směrem ke stropu. Pocity jsou popsány na
Docela hezky napsáno, jen s jednou zcela zásadní chybou. Jde o tuto větu: Pak vzpomínám i na letaldo stejné společnosti, které se nad Atlantikem při letu z Ria v podobné situaci už nechytlo.
To je důvod, proč od příště létám jen s letouny francijskými, italijskými, austrálijskými, případně indonésijskými nebo makedonijskými. A s indijskými letuškami! Jsou to fakt pěkný holky! :-)
Kdo casto cestuje, ten to zna. Tady na tom videu jsou ale nejak moc hlucni, lide obycejne kdyz se toto stane ani nedutaji.
Tak poletovali..To je strašná síla, že je to vytáhlo i z těch pásů, kterými jistě byli připoutáni.
Pásy se používají jen při startu a přistání.
Nechcela by som to lietadlo potom upratovať!
Soňo, zkuste absolvovat jeden transoceánský let a při vystupování se podívejte na podlahu - bude to prakticky stejné. A o business třídě ani nemluvě.