- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že by nepozornost řidiče kamionu + špatně označene auto udržby silnic
Tohle se často stává při jízdě ve "vláčku". Kamion před ním uhne a ten za ním si myslí, že jen předjíždí a buch.
Ja vim, ja vim, budu kamenovan, ale stejne to reknu....:
V uvodu musim zduraznit, ze se tato nehoda stala zrejme z duvodu nepozornosti ridice kamionu, ale myslim si, ze znacnou odpovednost za nehody kamionu nesou paradoxne prave povinne prestavky, protoze jsou nastaveny tak jak jsou. kdyz je ridic tri hlodiny na nakladce, tak ztraci cas "z vykonu", takze pak muze uz jet jen urcitou dobu. I kdyz na te nakladce jen sedi v kabine, otravuje se a nudi se a v podstate si dava "leharo - odpocinek" tak podle predpisu pracuje. Po teto nakladce pak ridic jede jak drak, aby nekam stihl dojet "na vykon". Kdyby si ridici mohli zastavit, kdyz citi unavu, a pak si jet, dokud se citi fit, tak by se urcite chovali odpovedneji a delali si prestavky podle potreby, nez kdyz jim predpis naridi, ted muzes ridit a ted musis stat... Nerikam, ze zmena prestavek je vsespasna, ale myslim, ze by bylo vhodne se nad tim po tech desetiletich zamyslet.
to je problém dispečera, ten plánuje trasu a má myslet
Zamyslet se po desetiletích ? A to jako jak a proč ? Že by dnešní lidi vydrželi pracovat bez přestávky déle než minulé generace ? To snad nemyslíš vážně
ranní TV, prostě pohoda, žádný stres
D1 = nejdelší schodiště v české republice.
Kamiony patří na železnici. řidičí jsou unavení a způsobují nejvíc nehod.
Konečně by jsme na silnicích nemuseli jet 70 km/h.
nejvíc nehod?to nemužeš ani myslet vážně....asi tě chybí mozek
Tomu říkám rychlost - jen tříhodinové zpoždění.
Co bude následovat? Předpověď počasí pro včerejšek?