Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na D1 na Žďársku se srazil kamion s vozem údržby, doprava je omezená

Dálnici D1 ve směru na Brno ve čtvrtek ráno zablokovala srážka kamionu s vozidlem údržby na 126. kilometru. Krátce po 8. hodině se podařilo zprovoznit levý jízdní pruh. Téměř devítikilometrová kolona se pomalu rozjíždí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R47o43m67a89n 35S16t26o16n12e18k 1279363819701

že by nepozornost řidiče kamionu + špatně označene auto udržby silnic

0/0
2.6.2016 12:52

J78a81n 57S88l22o72v68í35k 3279797880658

Tohle se často stává při jízdě ve "vláčku". Kamion před ním uhne a ten za ním si myslí, že jen předjíždí a buch.

0/0
2.6.2016 12:09

J88i26r39k11a 12K96o61c62h 7544324693675

Ja vim, ja vim, budu kamenovan, ale stejne to reknu....:

V uvodu musim zduraznit, ze se tato nehoda stala zrejme z duvodu nepozornosti ridice kamionu, ale myslim si, ze znacnou odpovednost za nehody kamionu nesou paradoxne prave povinne prestavky, protoze jsou nastaveny tak jak jsou. kdyz je ridic tri hlodiny na nakladce, tak ztraci cas "z vykonu", takze pak muze uz jet jen urcitou dobu. I kdyz na te nakladce jen sedi v kabine, otravuje se a nudi se a v podstate si dava "leharo - odpocinek" tak podle predpisu pracuje. Po teto nakladce pak ridic jede jak drak, aby nekam stihl dojet "na vykon". Kdyby si ridici mohli zastavit, kdyz citi unavu, a pak si jet, dokud se citi fit, tak by se urcite chovali odpovedneji a delali si prestavky podle potreby, nez kdyz jim predpis naridi, ted muzes ridit a ted musis stat... Nerikam, ze zmena prestavek je vsespasna, ale myslim, ze by bylo vhodne se nad tim po tech desetiletich zamyslet.

+1/−1
2.6.2016 9:32

J91i48n11d83ř88i13c14h 74Š42k73o98p14e42k 4445841360155

to je problém dispečera, ten plánuje trasu a má myslet

Zamyslet se po desetiletích ? A to jako jak a proč ? Že by dnešní lidi vydrželi pracovat bez přestávky déle než minulé generace ? To snad nemyslíš vážně

0/−1
2.6.2016 9:35

J21i25r87k11a 69K26o98c76h 7114164293735

a) dispecer nemuze naplanovat, jestli zakaznik bude nakladat hodinu nebo ctyri hodiny

b) dispecer nemuze naplanovat dvouhodinove zdrzeni na dalnici

c) kabina dnesnich kamionu je z ergonomickeho a "unavoveho" hlediska upne jina, nez ridit kamion pred 30 lety

0/0
2.6.2016 9:38

J29i26n56d21ř89i96c72h 71Š83k45o23p75e23k 4335241270345

dispečer neví, jak dlouho bude trvat nakládka ? No jestli je to pravda, tak to už chápu, že je řidič vyjetý třeba v místě, kde široko daleko není odpočívadlo

možná je kabina méně únavová, ale zase řidič sleduje o hodně víc věcí než dříve

0/−1
2.6.2016 10:22

J67i67r22k35a 56K42o16c81h 7654314313115

ne - dispecer to opravdu nevi a ani nemuze ovlivnit

0/0
2.6.2016 10:56

J17i87n96d83ř10i22c57h 51Š91k52o46p21e63k 4315751120215

a jak může pak plánovat trasu ?

0/0
2.6.2016 10:59

J86i45r12k80a 51K42o47c17h 7474724823495

muze ji planovat jen ramcove a podle zkusenosti a znalosti. ale kdyz zakaznik nebude mit zbozi nachystane a zdrzi tam sofera misto hodiny pul dne, tak jde vsechno planovani do haje

0/0
2.6.2016 11:01

J39i34n74d50ř69i75c57h 26Š91k22o20p65e74k 4425251300105

to samozřejmě souhlasím, pokud ho neplánovaně zdrží zákazník, počítat s tím nelze, stejně jako např. s kolonou v důsledku nehody.

Ale žil jsem v představě, že dispečer plánuje trasu v duchu, v 6:00 do Prahy, naložíš tam a tam, jedeš do místa C v hodinu X máš vykládku a jedeš prázdný tam a tam.

0/0
2.6.2016 11:44

J70i34r66k14a 69K77o85c29h 7294644543585

ano, ale je to slozitejsi, kdyz dispecer zarizuje nakladku porad u stejneho zakaznika tak uz to dokaze naplanovat, protoze vi, jak to tam chodi. kdyz jede k zakaznikovi poprve, tak nikdy nevi. necha si nejakou rezervu, ale nemuze na vsechny zakazniky (treba tri nakladky za den) nechavat rezervu 3 hodiny, protoze pak by vpodstate nic nenaplanoval. tri hodiny na nakladku u tri zakazniku a v podstate ma ridic po vykonu. jak rikam - neni to jednoduche a nelze to videt cernobile

0/0
2.6.2016 12:07

O75l61d49ř74i12c62h 28Š71t70ě93p54á28n84e29k 7732356456164

Evidentně toho o logistice více mnoho. Proto bych vám poradil , zdržte se komentářů.

0/0
2.6.2016 15:48

J19i26r27k17a 76K47o26c44h 7694554883305

ja nerikam, ze ma byt uplne na libovuli ridice - pak by to byla spis libovule zamestnavatelůe - jak dlouho muze pracovat, ale tek tvrde nastavenna povinnost zastavit je naopak nebezpecna. ridicic konci za pul hodiny jizda nebo vykon, trci v zacpe na dalnici a je nervozni, protoze vi, ze tam bude jeste hodinu trcet a pak ma hodinu do prijezdu domu. neni proo toho ridice lepsi, kdyby vedel, ze teda az si vystoji tu kolonu, skoci se na parkovisti vycurat a da si dvacet minut pauzu a pak si dojede hodinku domu, kde se v klidu vyspis a dopocine, nez kdyz bude riskovat a pohrne to, aby ten predpis "porusil co nejmin" a bude se snazit dojet domu ne od ted za dve hodiny ale za hodinu a pul?

0/0
2.6.2016 9:48

J49i21n12d66ř25i60c70h 90Š71k79o96p57e38k 4765791480285

nemůže to být libovůle zaměstnavatele, když při řízení je zodpovědný řidič

0/0
2.6.2016 10:23

P83e23t55r 37Z41a67j84i11c 5589660914719

Co davali? Nebo kavicka a ranni tisk?

+5/−1
2.6.2016 8:53

J38i46n35d64ř73i34c56h 74Š68k42o15p86e35k 4745881310455

ranní TV, prostě pohoda, žádný stres

+2/−1
2.6.2016 9:10

M32i10c45h88a94l 38M79i25n18a72ř89í84k 9422806519718

D1 = nejdelší schodiště v české republice.

0/0
2.6.2016 8:42

M29i54c12h28a77l 51M93i56n48a95ř22í38k 9522936929888

Kamiony patří na železnici. řidičí jsou unavení a způsobují nejvíc nehod.

Konečně by jsme na silnicích nemuseli jet 70 km/h.

+6/0
2.6.2016 8:39

P76a32v54e25l 83B61ö43h18m 4553486649603

nejvíc nehod?to nemužeš ani myslet vážně....asi tě chybí mozek

0/0
2.6.2016 11:32

J66a88n 35S61l62o24v15í30k 3859137660808

A žrádlo a všechno ostatní se bude kupovat na nádraží ? ;-D Nebo se zavede vlečka ke každé prodejně potravin, hypermarketu, stavebnin, nábytku ... ? A do obcí kam železnice nevede se postaví trať ? Není to tak jednoduché, jak to vypadá.

0/0
2.6.2016 11:57

O16l88d50ř98i26c50h 72Š24t78ě10p17á20n35e35k 7872676206934

A je to tady , vláčkaři.

Kolik by jste chtěl jezdit?

Silně pochybuji, že někde jezdíte 70km/h a možná ani 90km/h ne.;-)

0/0
2.6.2016 15:51

J71a39n 85B42u88r58i69a60n 2743379874720

Tomu říkám rychlost - jen tříhodinové zpoždění.

Co bude následovat? Předpověď počasí pro včerejšek?

+4/−1
2.6.2016 7:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.