- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná by se češi a češky měli naučit od Němců pravidlo bezpečné vzdálenosti halber tacho.
Ještě aby ti němci halber-tacho dodržovali...
narazit do nekoho na liduprazdne dalnici v PRAVEM jizdnim pruhu ( ne v odstavnem), navic s takovym rozdilem rychlosti, tak na to musi byt talent z obou stran. ta zadni ridicku bud musel usinat nebo naopak byla v aute moc vesela zabava. navic 4 a 2 zeny, to zni jako presun vyjezdove jednotky cervenolampove Armady spasy
na "klasickych" tazich jako je treba B12 Passau-Strazny je podstatne vyssi pocet nehod aut s ceskou RZ, nez co by odpovidalo pomernemu poctu ceskych a nemeckych automobilu na silnici. tedy pokud ucastnikem nehody neni ani jedno ceske auto, tak je tam alespon polska RZ Jezdim tudy 4x/ tyden a Cecha za volantem hodne casto poznam, aniz musim videt RZ. Na B11 do Zelezne Rudy je situace tak o polovinu lepsi
Teď by bylo dobré vidět nějaké statistiky, protože je mi jasné, že to vidíte zkresleně :-)
Bohužel nemají Češi zkušenost s většími rychlostmi. Zkoušet se dá výhradně na poloprázdné dálnici, ovšem stále chybí ten odhad, jak daleko je překážka a zda to ubrzdíte. V Německu musíte také počítat s řidiči, vyškolenými v poušti a spoléhajícími na Alláha. Na počet Čechů, jezdících autem v Bavorsku a Rakousku je počet jimi způsobených nehod neúměrně vysoký. Snad proto, že se cítí odvázáni od stálého hlídání maximální rychlosti.
Hlavně v Rakousku se člověk odváže od stálého hlídání maximální rychlosti jedna báseň. Plno omezení a šmudlové s mikrovlnkou za každým rohem...
Chudáci ženské. Přeji jim ať se z toho dostanou.
to musela bejt sleha podle tech fotek jak hrom. To snad jedno auto skoro stalo a druhy ho valilo 150