Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trump vyzval Kasicha k odstoupení z primárek, nemá podle něj šanci

Donald Trump vyzval svého republikánského protikandidáta Johna Kasicha, aby vzdal boj o Bílý dům. Obvinil ho, že odčerpává hlasy delegátů, aniž by měl šanci nominační souboj vyhrát. Podle analytiků je to známkou obav Trumpova týmu, že magnát nedosáhne na 1 237 delegátských hlasů potřebných k nominaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A54n58t82o55n77i33n 47K51a14d13l20c25e77k 9422719511986

Byl jsem otevreny vsem rep. kandidatum, ale cim vice pozorujete Kasiche, tak zjistite, ze je to clovek velmi egoisticky a tak nejak zmatene naladeny. Ma nulove sance. Cruz je uz o neco lepsi, ale neni to prezidentsky material. Trump je po pravde nejlepsi kun republikanu, ale samotny establishment to zatim nechce ani slyset. Nechame se prekvapit.

0/−1
5.4.2016 10:20

O56t63a 14J50e13l57í92n73e50k 8111268520885

Trump z těchto 3 kandidátů má nejdále k republikánským programovým prioritám (využívá jen Republikánské strany jako výtahu k moci) a podle průzkumů i nejmenší šanci proti Hillary Rv

0/0
5.4.2016 13:35

A57n27t25o57n72i83n 89K35a68d48l20c23e80k 9212129641226

Jake priority, ustupovani a nebraneni se tahum demokratu? Pruzku a jeho vysledky se daji zaplatit a nasmerovat na zakazku. Trump ma nejvetsi popularitu rep. volicu.

0/0
5.4.2016 13:47

I13v71a89n 78D62ř48í83m10a52l 9427396662297

Obvinil ho, že odčerpává hlasy delegátů, aniž by měl šanci nominační souboj vyhrát.

---------

Takže v nejdemokratičtější zemi světa tohle považují za "demokratické volby"? Podivné !! Zřejmě i USA již není to co bývala a možná se tam brzy bude za vlastní názor i zavírat do kriminálu. Kdo ví?

0/−3
5.4.2016 9:28
Foto

J16a32n 93C41a28b30a89l 8184933600374

Tenhle dědek mi začíná být fakt nesymptatickej. To fakt republikáni nemají lepšího oře?

0/−1
5.4.2016 9:08

T27o44m60á48š 38J10a85n13e94č86k62a 4411515456250

Nevím, jestli Trump je dobrým řešením, ale pokud vyhraje Clinton(ová) tak je svět na pokraji světové války. Ta ženská je krvelačná až běda. Dokonce se snad někde vyjádřila ve smyslu, že tak jak s Kaddáfím by mělo být naloženo s Putinem. Má na rukách krev lidí z Hondurasu, Libye, Syrie a to včetně vlastních.

+1/−2
4.4.2016 23:34

O86t57a 37J66e61l95í93n49e27k 8301148860605

Srandovní blábol ;-)

0/0
5.4.2016 13:37

T74o46m77á51š 32P61e77t75r44o88v23i88č 7113870319149

- Trump o NATO: „Tak ať se rozpadne“

http://www.chelemendik.sk/Trump_o_NATO_Tak_at_se_rozpadne_591068306.html

- National Interest: je načase, aby USA vystoupily z NATO

http://www.chelemendik.sk/National_Interest_je_nacase_aby_USA_vystoupily_z_NATO__977481919.html

- Trump: USA nemôžu robiť svetového policajta

http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/373685-trump-usa-nemozu-robit-svetoveho-policajta/

+1/−2
4.4.2016 21:56

P28a73v65e73l 66N34o94v68o75t40n33y 2403833853129

Trump ma trosku pravdu. Kasich muze vyhrat pouze kdyz Trump nedosahne na primou nominaci. Ale to se pak muzou normalni volici republikanu citit tak trosku podvedeni a to by se republikanske strane nemuselo vyplatit. A to nejen v techto volbach.Rv

+3/−1
4.4.2016 21:24

I59v57a62n 51D27ř21í27m51a38l 9557246982367

Takže vlastně prosazujete "nedemokratický" postup v demokratické zemi? Něco jako "alibismus"? Podivné v nejdemokratičtější zemi světa!

0/0
5.4.2016 9:31

J33i47ř87í 39J30í82l92e34k 7452209306508

„Kdyby nebylo Kasicha, měl bych nominaci jistou,“ prohlásil Trump.....tím spíš ať Kasich neodstupuje;-)

+4/−5
4.4.2016 18:56

J93a65n 30B11a29b23i92č71k12a 9713589593747

Jesli skutečně Kasich pomůže demokratům vyhrát volby, měli by na něho pamatovat s nějakým místem ve vládě.

0/−1
4.4.2016 21:52

P89a29v47e42l 36N77o93v74o84t81n15y 2873293623449

:-)

0/0
4.4.2016 22:32

K95a65r91e42l 50H96r96u34b79ý 3356838647483

Že by Trump četl iDNES?

0/0
4.4.2016 18:51

P61e43t27r 49Š96i92k14ý97ř 2597595387255

Koukam ze experi na politiku v USA jsou v plne praci......a vazeni dskutujici byli jste tam vubec nekdy aspon?

+1/−2
4.4.2016 17:38

M62i84c40h31a33l 44K37r79e51j73č14a 5468776336893

Tuto diskuzi sleduji celkem nevzrusene (proc se trapit s necim co rozhodnou jini), ale dovolil bych si protiotazku - Mate pocit, ze pro vyjadreni k tenisu musite alespon byt ve wimbledonu? Nebo obecneji, ze se napr. k libivosti obrazu (skladby, ap.) muze vyjadrit pouze ten, kdo take namaloval obraz (slozil pisen, atd.)? Tady je to diskuze. Je to pro vymenu nazoru vsech. Pokud chcete odbornou diskuzi, jste na spatnem miste. Tady je to spis takova moderni hospodska diskuze. A nevidim jediny duvod, proc byste se mel nad ostatni vyvysovat... Kdyz se Vam nezda dost na urovni, klidne jdete diskutovat na UMV

+5/0
4.4.2016 17:53

P34a85v97e18l 80N83o54v38o90t47n81y 2203353703189

Co to je "experi"? Mistre na pravopis.

0/−1
4.4.2016 21:16

J69i34ř93í 91L48a22n18g66w70e44i13l 3850634708119

Bububu Trump! ...... Vaše zbrojní lobby.;-)

+1/−2
4.4.2016 17:31

M46i64l24o87š 71D73v97o95ř15á82k 4753593466774

Ta se s ním úplně v klidu dohodne, pokud bude zvolen.

+1/0
4.4.2016 18:47

J26a42k31u94b 97K13u55č47e12r44a 6828252231273

Trump má pravdu a už to platí nějaký ten pátek, otázka je, jestli Kasich není nějak domluvený a tuší, že na konferenci by dostal podporu. Každopádně klasika republikánů, prostě si to vždycky prohrají sami mezi sebou.

+2/0
4.4.2016 17:23

J71a81n 48U19l23r12i11c81h 9729706929734

1. Kasich má právo setrvat na kandidatuře.

2. Jaké vždycky? Tato situace, kdy v takto pokročilé fázi primárek není zřejmý nominant a vede se nesmiřitelný boj uvnitř strany, je bezprecedentní.

+4/0
4.4.2016 17:28

J56a24k91u95b 74K44u75č46e10r40a 6258672651693

1. nikde nepopírám

2. nesouhlasím, zejména pro to, že už se jim v minulosti (2x u Obamy) stalo, že se uvnitř tak rozdrobili, že ani republikání nehlasovali pro republikánského kandidáta a jasným vítězem se stal demokrat

0/0
4.4.2016 17:48

J31a50n 96U26l88r34i88c82h 9129806939854

ad 1) Popíráte - výrokem "Trump má pravdu" ( že by Kasich měl odstoupit ).

ad 2) John McCain ( 2008 ) i Mitt Romney ( 2012 ) byli konsenzuální kandidáti hlavního proudu Republikánské strany. Nebyl proti nim žádný zásadní odpor. Jejich nominace byla rychlá a bezproblémová. Celá strana stála ve volbách za nimi.

+1/0
4.4.2016 18:05

J74i83ř82í 68J28í39l98e32k 7672799106128

to hrozí i teď, že Trumpa masivně nepodpoří ani republikáni;-)

+1/0
4.4.2016 18:57

O14t66a 56J57e57l50í40n51e92k 8331768220975

Kdyby byl Trump důvěryhodný pro republikánskou stranu, tak by měl nominaci v kapse - problém je, že mnoho republikánů si myslí, že Trump bere Republikánskou stranu jen jako výtah k moci a přitom hodnotově je zcela jinde ;-(

+4/−1
4.4.2016 17:48

M69i89c97h86a81l 40M18i36l56l15e76r 9236412609252

Naprosty souhlas.

0/0
5.4.2016 2:20

J65i60ř12í 73V92i49n74k58l82e94r 1581357670949

Ideální prezident USA, drzý, sprostý , arogantní a zahleděný jen do sebe. Tenhle pán bude dobře reprezentovat světového policajta.

+1/−4
4.4.2016 17:22

J26a84n 84U94l86r87i30c71h 9759626139854

Předbíháte. Ještě ani nezískal stranickou nominaci. A to je právě téma článku.

+6/0
4.4.2016 17:25

P70e53t51r 90Š95i54k76ý47ř 2127285747925

On uz je prezidentem? Zrejme jsem neco prosvihl behem letu z meho bydliste na Floride do Evropy.

+1/−1
4.4.2016 17:38

J27i48r43i 31D13o70b95r54ý 9238499683

Tohle bude tezke protoze pokud:

* Trump ziska vetsinu a tim se automacicky stane kandidatem republikanu, bude to souboj Clinton a Trump. Vyber mezi spatnym a jeste horsim.

* Trump neziska vetsinu, ale Republikani ho stejne poslou do finale na prezidenta: totez jako predchozi.

* Trump neziska vetsinu a republikani poslou do finale nekoho jineho, protoze neni obliben u politiku. Pak bude mit volic opravneny pocit, ze politici na nej prdeji. A spatny to bude kdyz pujde i nepujde Trump do finale sam za sebe bez republikanu.

Tahle situace ma jen spatne a jeste hosi vyusteni. Doufam ze americane vyberou dobre, neprimy dopad budou mit ty volby na cely svet a zcela jiste vejdou do ucebnic dejepisu.

+1/−2
4.4.2016 17:05

M84i14c47h78a57l 38K93r17e60j81č95a 5938976206803

Omlouvam se, pokud se mylim, ale Vase stredobodosvetove vyjadreni mi evokuje, ze se asi nachazite v centru deni - USA. JInak s naprostou vetsinou vyvodu souhlasim. Jen se nemohu prenest s naivitou ohledne vstupu do ucebnic dejepisu ;-D. Kdyz tak do ucebnic polititologie, ale jinak z hlediska obecneho dejepisu nikoho moc nezajima jak kterymi pomluvami konkurenta a za kolik miliard se ten ktery prezident USA dostal do uradu (mluvim porad o dejepisu vetsiny zemi mimo USA). Jedina sance pro dejepis by byla (podobne jako pred par lety, kdy se prezidentem stal prvni cernoch - pardon afroamerican:-P) kdyz to dotahne Clintonova. Byla by to prvni zena - prezidentka USA. To je pro obecny dejepis zajimave. JInak nic...

0/0
4.4.2016 17:45

J76i83ř41í 50J55í81l62e81k 7332899426168

nesouhlasím, to je středobosvětové asi tak, jako vaše provinciální;-)

0/0
4.4.2016 19:05

J32i17ř76í 97J48í91l95e22k 7952879926948

vypadá to, a vy to sám naznačujete, že žádnou dobrou volbu nemají

0/0
4.4.2016 19:04

M51a17r30t64i22n 50S64o12u80č56e88k 6428713883581

Pokud se nepletu tak kandidát na prezidenta za GOP musí vyhrát minimálně 8 primárek jinak nemůže získat nominaci na sjezdu. Takže Trump má objektivně vzato pravdu.

+1/0
4.4.2016 17:05

J35i77r81i 40D11o58b89r12ý 9218479843

Ale toto pravidlo se da na sjezdu zmenit, neni nezmenitelne.

0/0
4.4.2016 17:06

J17a11n 12U68l73r55i29c29h 9109906799814

Je ale otázka, jaké jsou podmínky této změny a zda je to tedy skutečně reálné.

0/0
4.4.2016 17:08

J35i44r57i 69D26o72b80r98ý 9268189893

Z Trumpa se rysuje kandidat za Replublikany, ktereho politicka reprezentace Republikanu nechce.

Takze v techto volbach bude realne mozne ulne vsechno. Bude to drsne, to se vsadte. Jedine reseni jak zastavit tvrdy boj uvnit Republikanu na sjezdu je odstoupeni Trumpa a to je nepravdepodobna varianta.

+1/−1
4.4.2016 17:12

J46a32n 93U76l54r19i43c15h 9279946489934

Druhou, stejně nepravděpodobnou možností je odstoupení Cruze a Kasicha.

+1/0
4.4.2016 17:15

O44t81a 79J64e19l59í46n54e11k 8641608180585

Tak je tu ještě třetí, poměrně čistá možnost a to případ, kdy Cruz nebude v počtu delegátů příliš zaostávat za Trumpem a žádný kandidát nezíská většinu delegátů - pak je možné, že si republikánští delegáti nominují Cruze (který všechna kritéria nominace splní).

Podle mne jde o poměrně reálnou možnost, pro niž jsou ovšem nutnou podmínkou Cruzovy dobré výsledky v nadcházejících primárkách ...

Ať je to jakkoliv, tak na stávající rozpolcenosti republikánů profitují demokraté a Hillary :-/

+1/−1
4.4.2016 17:45

J12a42n 80U22l73r24i90c40h 9559926349674

Cruz zatím získal většinu delegátů v 5 státech. Ke splnění podmínky osmi mu tedy zbývají 3, po zítřku možná jen 2. Je tu přitom řada států, kde by to mohl dokázat, např. Nebraska nebo Montana. V každém případě podpora Cruze silně roste, zatímco Trumpova stagnuje.

+1/0
4.4.2016 21:18

J38a33n 79U16l55r96i12c69h 9349966339704

Přesněji musí vyhrát většinu delegátů ( tedy nestačí mít nejvíce hlasů ) v nejméně osmi státech.

Kasich samozřejmě nemůže získat nominaci beze změny pravidel, ale pravidla lze změnit a i kdyby změněna nebyla, není vůbec od věci ponechat si na vliv na konvenci.

+1/0
4.4.2016 17:11

J71a26n 47U17l58r87i14c51h 9809126409284

Kasich má právo setrvat v klání. Jeho šance a čistotu motivů posoudí voliči.

+5/0
4.4.2016 17:00

J13a59n 33U70l80r64i20c11h 9739196229574

Kasichovi delegáti v každém případě reprtezentují určitý názorový proud a není důvod upírat stopupencům tohoto proudu právo účasti na konvenci.

+5/0
4.4.2016 17:02

P76a30v14e41l 88N45o42v64o34t31n34y 2693723193379

To ne, ale je jich tak malo, ze Kasich uz muze byt pouze dosazen. A to na ukor kandidatu, kteri dostali vice hlasu a to neni az tak uplne dobre.

Jinak proti Kasichovi nic nemam, ale tohle se mi nelibi.

0/0
4.4.2016 22:32

J25a74n 31U17l14r62i98c50h 9449946379604

Rozhodnou zvolení delegáti. O dosazení pak nemůže být řeč.

+1/0
4.4.2016 23:05

J22a48k56u50b 67Š83i57m71ů26n32e78k 3290568424669

Jinak to rozpětí 5 až 10 procent je zcela vycucané z prstu, v některých průzkumech vede Cruz o více, v některých s Trumpem prohrává. Viz https://en.wikipedia.org/wiki/Statewide_opinion_polling_for_the_Republican_Party_presidential_primaries,_2016#Wisconsin

0/0
4.4.2016 16:50

J18a74n 44U58l48r72i59c57h 9129336739264

Je to korektní zpráva, protože shrnuje průzkumy z posledních dnů a tím i trend. Starší průzkumy, ve kterých vedl Trump, nemají dnes žádnou vypovídací hodnotu.

+3/0
4.4.2016 16:56

J30i25r17k64a 84K48u76b57í16č62e14k 3119897530

Protože Trump je mediálně zajímavější terč...poněvadž nikdo nikdy neví co bude říkat.... Je ram hlavně pro šou nic víc..... Na stojáka!

0/0
4.4.2016 16:50

J61a94k57u65b 55Š72i55m24ů36n90e86k 3920148854949

Vtipné je, že ho k tomu samému vyzval i Cruz, ale o tom se tu nepíše.

+8/0
4.4.2016 16:47

J27i40r42i 12D98o19b93r68ý 9268269243

Zdroj?

Nechci zpochybnovat hodnovernost informace, ale ohledne tehto voleb v USA uz neverim nicemu a nikomu pokud to neni potvrzene z vice stran.

0/0
4.4.2016 17:19





Najdete na iDNES.cz