- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímavé,že u nás jmenuje ústavní soudce levicový parlament a schvaluje levicový senát to evropské radě nevadí.Holt vrána k vráně sedá a rovný rovného si hledá.Poláci by se neměli nechat terorizovat bolševickou EU.
Když to vytkla rada Evropy, tak to vypadá, že v Polsku jako jediném v EU se to k demokracii zase začíná blížit........možná ještě v GB, jestli opustí ten komunistckej moloch.
Zaujala mne tato věta: " Komise kritizovala jako neústavní volbu nových členů ústavního soudu v předchozím i nynějším parlamentu." Proč za to nebyl kritizován i ten předchozí parlament. Bylo to snad proto, že ten předchozí byl proevropský, kdežto ten současný ne? To je ovšem hnus, velebnosti.
Ani ne tak proto,že byl proevropský ale hlavně proto,že byl levicový.
Doufám, že se dožiji doby, kdy žádná nevolená a tedy z principu nedemokratická Rada Evropy nebude moci kafrat do politického života suverénních evropských států. Poláci držte se!
Ústavní experti Rady Evropy ať se starají o to, kdo porušuje zákony a Schengenské hranice a Polsko nechají být.
Na porušování zákonů mocnými z EU jim asi mozky nestačí
Úředníci vs. volené orgány. To je oslabování demokracie!
Ústavní zákon o ústavním soudu, přijatý ústavní většinou poslanců je rozhodnutím ústavního soudu neústavní.
1,Problém je že stejně jako v ČR zákon o ústavním soudu není ústavním zákonem,ale jen obyčejným zákonem (mimo ústavu a listinu základních práv a svobod v ČR jsou ústavními zákony zákony měnící hranice ČR a dále pak tento výčet: ústavní zákon o bezpečnosti ČR, zákon o zřízení vyšších územně samosprávných celcích a ústavní zákon o referendu o přistoupení ČR k EU toť vše). Takže ústavní soud si může dovolit zrušit ,,obyčejný ́ ́ zákon o ústavním soudu ́ ́
2, Současná vláda má prostou většinu nikoliv většinu ústavní!
Migracni vlna uz pohrbila zapadni Evropu a ta resi situaci ve stale jeste jakž takž v pohodě krajine
Já vyčítám Evropské unii potlačování demokracie a lidských práv
Ústavní soud je jenom poslední pojistka a musí být nastaven na vyšší zatížení. Mám-li hlavní jistič 25 A, musí být ten vnější na 32 A.
Ústavní soud musí reagovat teprve když parlament překročí své hranice, ale ne jenom o poznání, nýbrž velmi zřetelně.
Aby se ústavní soudci pletli do běžné praxe parlamentu, na to ústava není nastavená. Pokud by to v polské ústavě bylo jinak, může si ústavní většina, t.j. 2/3 poslanců tu ústavu opravit.