Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Požár vyřadil z provozu stanici Bohumín, důležitá mezinárodní trať stojí

Požár, který ve středu pozdě večer vypukl v budově pro řízení provozu, dočasně ochromil železniční uzel Bohumín. Provoz ve stanici a na přilehlých úsecích přerušily nefunkční výhybky. České dráhy zajistily náhradní autobusovou dopravu na trase Dětmarovice - Ostrava, hlavní nádraží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L87u69c33i95a32n 15P53a15p10a12z71i58a21n 5434217181115

A kde je záložní rezervní funkční řešení? Nikde! Honba za maximalizací zisku, resp. minimalizaci nákladů má své kapitalistické tržní plody. Děkujeme!

+1/−3
12.2.2016 2:36

J60a40n 33K95o90b12ě54r75s96k53ý 1930636601453

Tady je o tom Leo Expressu když iDNES na něj asi zapomněla: Spoje LE 1350, LE 1351, LE 1353 a LE 1362 jsou odřeknuty.

Cestující ze spoje LE 1353 (Praha hl.n.-Karviná hl.n.) mohou do stanic Kolín až Přerov využít spoj LE 1355 (Praha hl.n.-Staré Město u Uh.Hr.), cestující do stanic Hranice na Moravě až Karviná hl.n. mohou využít spoj LE 1357 (Praha hl.n.-Karviná hl.n.).

Cestující ze spoje LE 1362 (Karviná hl.n.-Praha hl.n.) mohou využít spoje LE 1364 (Karviná hl.n.-Praha hl.n.).

LE 1358 čeká na zprovoznění výhybek ve stanici Bohumín, bližší informace budou upřesněny.

Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

+2/0
11.2.2016 10:18

D40a16n51i42e51l 80T66s94c50h76e36r49n56a74y 2775652559392

A kdo to zapalil? Teroristi? nebo onen znamy Ono Samo Seto?

+1/0
11.2.2016 9:57

J35a30n 77K65o47b79ě96r66s77k29ý 1340606581503

Proč je v článku zcela nepodstatná informace o RegioJetu který přes Bohumín vůbec nejede ? A proč není naopak v článku informace o dopravci Leo Express který přes Bohumín jezdí naprosto běžně směr Karviná ? On RegioJet opravdu není jediný soukromník na světě.

+20/0
11.2.2016 9:48

S48t65e41p52a68n 11T69o36t43h 8658889565688

to je dobrá poznámka... R^

+1/0
11.2.2016 9:52

D51a55n79i96e40l 97T63s37c40h67e73r67n71a45y 2845132469692

No hlavne chybi taktez veledulezita informace o tom, ze Australske drahy diky teto udalosti taktez neutrpely zadne skody

+7/−1
11.2.2016 10:00

J89i27r84k11a 90D43v35o96ř53á69k 4985850213758

No vidíte, a to tam ani není podpis -js-. Čili to bude asi nějaká epidemie.

+1/0
11.2.2016 10:11

J90a20n 54K21o96b31ě93r61s93k23ý 1180966661833

Už to doplnili...

0/0
11.2.2016 10:50

F95r65a83n33t96i95š98e38k 82L49o63s 2460713422536

Dle mne hrubé podcenění protipožární ochrany. Pracoval jsem v řadě zahraničních firem a tam bylo běžné že se kabelové rozvody a rozvodny opatřovaly protipožární ochrannou pěnou, jinak se jedná asi o stejnou nebo podobnou pěnu která byla použita v mokrém a zaplavovaném tunelu Blanka, tam byla navíc a v Bohumíně chyběla. Fakt je ten že ta pěna je dosti drahá ale její použití na správných místech ma své opodstatnění

+3/0
11.2.2016 9:23

V92i38k53t55o96r 76N61á89r72o15ž24n74ý 3379332718

Zase jsou nějaké normy a v železničním provozu dost tvrdé. Bez jejich splnění by to nikdo nezkolaudoval ani neuvedl do provozu...

+2/0
11.2.2016 10:08

J92i92r76k51a 11D87v85o74ř88á25k 4765610363158

Přesně tak. Na druhou stranu si můžeme být jistí, že pokud je k tomu žádná z těch mnoha prodražujících norem nedonutila, další utrácení si už sami od sebe rozhodně nedovolili.

0/0
11.2.2016 10:13

J57o60s59e60f 18N10a83d63r51c68h16a44l 9753211271813

Právě v radiu hlásili úmyslné zapálení:-P

+6/0
11.2.2016 8:42

R31a71d15i20m 56D69u69d30a 3418659173620

Nebo že by se dostalo vysoké napětí do rozvodů nízkého napětí? Stavědlo je plné lidí a zamknutý.

0/0
11.2.2016 8:55

R63a40d30i25m 34D83u25d54a 3648239293320

Ty fotky jsou trošku mimo. Ne? To není stavědlo, ale nějaká hala s portálovým jeřábem.

+1/−1
11.2.2016 8:34

R87a38d51i17m 44D65u22d73a 3578179933140

Jsem nedočetl do konce:-).

0/0
11.2.2016 8:41

F55r25a58n86t89i39š29e51k 92L30o10s 2210473892206

No taky mne to zarazilo ale dále v článku píší že hořela i opravna kolejových vozidel takže ta fotka je asi tam odtud

+1/0
11.2.2016 9:24

J90a95n 71K26l17i52m82a 7320273280612

Moderňí řízení je velice nebezpečné. V Praze se Otevírá barák z kterého bude řízena doslova celá republika. Stačí aby 200 dispečerů ve směně dostalo z podnikové jídelny salmonelu a v republice se mesíc nehne kolo.

+8/−1
11.2.2016 8:30

K84r75y52š43t15o56f 46L25a69n18í35k 1379640355935

to je ještě legrace, ale co kdyby se to stalo třeba u RLP v Jenci, ze..

+1/0
11.2.2016 8:37

J76a39n 66K38l39i69m54a 7550313770852

Tak se nestane vůbec nic. záložní řízení u řízení letového provozu umožnuje řidit provoz z Berlína funguje to i naopak sice v nouzovem režimu ale fungovalo by to.dále řízení vlaků je naročnejší než řízení letadel.

0/0
11.2.2016 9:20

J90i85ř61í 71N92o40v68á37k 3543529988586

Tam by se ty výhybky zamykaly dost blbě ;-D

0/0
11.2.2016 9:34

J25i53r74k31a 30D11v64o68ř16á89k 4225740533658

Proč? Switchů tam určitě mají taky požehnaně a jistě budou v nějaké zamčené škatuli nebo místnosti.;-D

0/0
11.2.2016 10:24

F88r87a91n39t29i31š65e29k 64V59a63n97ě25k 1947674367807

Tak místo v křesle budou sedět na kýblu.:-)

+1/0
11.2.2016 10:13

J50i77ř79í 50P84r64ů47š34a 7535652185789

Nebudou to ani celé Čechy jen hlavní tratě. Navíc všichni nebudou jíst to samé jídlo (bude min. 5 směn) a když tak budou pohotovostní výpravčí dost daleko od Prahy.

+1/0
11.2.2016 12:08

G10u72s85t27a36v 51S80o45j24k33a 1768923955874

Auta stojí, vlaky jedou.

+3/−4
11.2.2016 8:28

J24i67r32k85a 69D10v79o19ř71á96k 4735240133328

Vždyť jedou. Různých omezení provozu na silnicích jsou taky mraky.

+2/0
11.2.2016 9:48

J53i15ř74í 64T56a50l64a85c76k79o 1873521864897

Přesto, že máme rozsáhlý systém hasičské ochrany stále někde hoří, je to důkazem špatné prevence, které se asi moc nevěnujeme.

+3/−6
11.2.2016 8:26

J66o27s10e85f 54N96a49d79r11c67h95a18l 9973891111883

A co takhle naštvanej ajzboňák? Nebo snad inteligentní musulman?;-D

+4/0
11.2.2016 8:38

J53i21r47k57a 91D18v57o21ř46á54k 4325380893518

A nejlepší prevence proti žhářství je postřílet všechno obyvatelstvo, nebo jak jste to myslel?

0/−2
11.2.2016 10:16

F96r26a23n88t52i54š95e87k 68H16á82j72e13k 2176679471515

Auta stojí, vlaky jedou !!!

+1/−2
11.2.2016 8:25

J74i84r87k36a 75D14v39o97ř57á68k 4875480983748

Viz výše.

0/0
11.2.2016 10:16
Foto

J21a89n59a 69K79o94z19á46k56o91v64á 51V41o73l28r14á49b53o98v13á 9563524115251

Jsem zvědavá co se bude dít, když požár náhodou vyřadí z provozu např. datové úložiště ministerstva financí v Pardubicích, kde se budou sbíhat všechny jednotlivé tržby z EET. To bude také důležitá ekonomika stát a v provozu bude až za týden?

+11/−3
11.2.2016 8:20

K30r21y83š89t93o84f 18L49a68n41í70k 1819530475875

bych to nedramatizoval, když nejde o život, tak jde o ho...

+2/0
11.2.2016 8:25

J52i42ř37í 38N95o70v34á72k 3643789538286

O život půjde, když ti bez účtenky neprodají ani suchý chleba. Maximálně si budeš moci u Andrejovo kamarádů ukrást hrst řepky.

0/0
11.2.2016 9:36

B44o49h95u27s67l87a43v 48K68r20á28l51í70k 2821250829106

Pokud bude zavedena EET, tak se stejně většina ekonomiky dávno přesune na černý trh.

0/0
11.2.2016 15:36

T12o46m60á12š 64T55a70t29í24č15e53k 5950472280218

Tady je někdo invenční! :-)

0/−3
11.2.2016 8:33

S50t66e72p98a72n 23T13o92t19h 8978289415238

zálohovat datový úložiště je něco jinýho, než elektro-mechanický zařízení na desitkách kilometrů...

0/0
11.2.2016 9:50

D84a66n22i55e51l 71T61s42c92h25e78r92n34a97y 2535822899512

otazka je jestli vubec provozovatel vi co je to datove uloziste? Podle toho co to bude stat tak je zajima spis, kolik na tom kdo urve, nez jestli to bude mit nejaky prinos

0/0
11.2.2016 10:04

V30í90t 17B10r14z20o25b19o85h98a52t50ý 7130452233561

sice neznám zákon o EET, nicméně znám princip na kterém budou samotná zařízení EET pracovat a vesměs všechny umí při výpadku internetu, či jinému problému se spojením na portál Ministestva financí, údaje o platbách uložit do paměti a odeslat je při znovuobnovení spojení

0/0
11.2.2016 10:25

J43a56r91o97s54l75a66v 77K57a50d92l15e47c 5251589202291

Nové technologie provozu;-D;-D;-DRv

+3/0
11.2.2016 8:14

P56e97t49r 16M83u62n12z39a41r 1855611899516

Mě spíš zaráží, že tam nemají čidla EPS? Majetek za miliony, ale pár fufníku na EPS nezbylo?

+2/−5
11.2.2016 7:59

J22i42ř79í 77E64r95b90e90n 1953544346387

EPS požár pouze oznamuje, ale nezabrání mu - a ani ho nezlikviduje. A za určitých okolností (trvající elektrický oblouk, hořlaviny, průvan, okysličující materiál typu polyuretanu aj.) je celá místnost v plamenech během pěti minut, kdy hasiči teprve rozbalují hadice...

+10/0
11.2.2016 8:08

J52i62n26d19ř70i69c49h 42K30u56c47h72a49ř 4586933888

Četl jsem rozhovor s nějakým hasičem. Říkal tam, že na uhašení požáru v první minutě stačí sklenička vody, ve druhé minutě kýbl vody, ve třetí minutě cisterna vody a ve čtvrté je třeba těch cisteren a zasahujících hasičů několik

+12/−1
11.2.2016 8:15

L67u23k88á14š 87R16y38c59h35l69ý 5607626283377

jj zejména, když hoří nějaké elektrovybavení jako v tomto případě, tak voda bude supr hasící prostředek.

+7/0
11.2.2016 8:23

J59i53n25d77ř41i98c84h 29K69u25c21h57a30ř 4646943168

Opravdu myslíte, že smyslem mého příspěvku bylo hasit vše vodou?

+2/0
11.2.2016 9:44

L37u15k12á11š 32R82y64c29h50l45ý 5347656833117

Spíš to znělo, jako by se každý včas detekovaný požár dal uhasit mávnutím ruky. Ovšem to vyvrací mimojiné i video přiložené o příspěvek níže;-)

0/0
11.2.2016 14:47

L19u86k23á92š 96R93y57c71h26l93ý 5137486523727

a pak neplatí to vždy viz toto video:

https://www.youtube.com/watch?v=dxaUj_rfkN4 (důležitá část od cca 0:45) tady by vám nepomohla sklenička už od nějaké 5-6 sekundy po začátku požáru.

0/0
11.2.2016 8:29

P91e39t84r 72V64e28s41e55l60ý 8265145752876

Tohle je situace přesně pro ty, co by nejraději naprosto vyloučili člověka z procesu rozhodování. Teď se stává nejceněším inventářem bohumínského nádraží člověk.

+30/0
11.2.2016 7:46

V94i36k94t74o29r 45N68á16r34o43ž37n67ý 3119582648

Přesně , v minulosti , když tam byla elektromechanika a mechanická návěstidla by byl podobný problém zvládnutelný lépe.

+5/−1
11.2.2016 8:08

J87i17n97d83ř40i90c36h 20K60u60c11h65a68ř 4636363968

Ale dlouhodobá propustnost trati byla poloviční

+5/0
11.2.2016 8:13

F87r30a15n61t45i30š28e83k 12L83o66s 2670943562156

Když si vzpomenu na mladá léta tak koleje byly přeplněné nákladními vlaky, takže o dnešní "zvýšené propustnosti bych nemluvil

+5/−1
11.2.2016 9:27





Najdete na iDNES.cz