Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dva lidé zahynuli po čelním střetu aut na Svitavsku, silnice je uzavřená

Tragická nehoda dvou osobních aut se stala v neděli večer na Svitavsku. Dva lidé na místě zraněním podlehli. Vozidla se čelně srazila krátce před dvacátou hodinou u obce Vendolí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36a68r98o14s66l97a67v 91K70a57d47l34e63c 5171609762811

Údajně divočák.

0/0
5.1.2016 12:59
Foto

P28e21t85r 86P84a47v59l34í32č96e25k 5179533125240

Celý ten úsek od horní křižovatky na Vendolí / Ostrý Kámen po dolní křižovatku na Vendolí je hodně nebezpečný. A tak když to nějaký šílenec mete se shora přes stovku a přitom se jen na okamžik plně nevěnuje řízení, tak je průšvih raz-dva. A pokud se tam zrovna objeví jiné vozidlo, tak má smůlu . . . . Bohužel . . . .

+3/0
4.1.2016 8:45

J10i13ř80í 68M44a75k85o91ň 2965958954360

Nějak to tam vidím - ta silnice je od Svitav do kopce s přejezdem opačného sklonu, na kterém se chytá zadkem auta a profilově s několika "bubny". Mladej to hnal s kopce od Poličky a jeden z nich či dokonce přejezd ho vyhodil do protisměru. A o policajta , který by dohlížel na pravidla nezavadíš. Kdo dnes jezdí podle norem, je pro většinu řidičů zbytečnou překážkou provozu. Dokonce už i brunety to valí po vsi 90, jak mne včera dvě takové poučily.8-o

+6/0
4.1.2016 7:29

M47a66r71e48k 50J42a12n89e82č79k84a 1517316483791

To máte pravdu, taky si tak někdy připadám, když dodržuji omezení rychlosti a pak se vám to začne lepit na kufr neskutečně. Poslední dobou ale s oblibou v takových případech ještě snížím rychlost na tachometrových 50km, nebo 40km, pokud je tam taková dopravní značka, což bývá většinou v okolí škol, ať se třeba lepiči kousnou do jazyku a ti bystřejší se i lepit přestanou :-)

+1/0
4.1.2016 9:55

I44v10a 51K83r26i55s33t33o59f36o90v42á 7155413282872

Tohle je hrozná křižovatka. Sice je tam sedmdesátka, ale nikdo ji nedodržuje, pořád tam jsou nějaké nehody. Tam by měla stát hlídka co chvíle a dohlížet na provoz. !!

+2/0
4.1.2016 6:39

P89e87t20r 21S66t59e58r73e74n51č21á40k 5305289394475

Jak víte že to bylo na křižovatce, nikde se o tom nepíše.

+1/−1
4.1.2016 7:32

J94a95r51o91s54l22a79v 79K24a42d21l22e59c 5101969572641

http://www.dopravniinfodnes.cz/komplikace-nehody-svitavy-178062/

+2/0
4.1.2016 8:46

P90e93t62r 20M37i22c83h51a77l 2190744431912

Sice nepíšou, o jaká auta se jednalo, ale docela si to umím představit. Bohužel je u nás ještě spousta lidí, kterým je jedno, v čem jedou.

+1/−6
4.1.2016 0:24

J13a41n 95L52u46k19á89š 7357423773172

Tam na vysocine je spis spousta lidi, co si nic novejsiho nemuzou dovolit. Tam jsou trochu jine platy nez ve velkych mestech.

+4/−1
4.1.2016 1:03

P40e96t34r 47M45i24c74h54a62l 2750384331762

Možná takoví jsou. Valná většina jsou ale ti, kterým je líto dát za auto 50 - 100 tisic a nechat konečně sešrotovat shnilý Favorit.

0/−7
4.1.2016 2:52

L37u67b83o66š 50M76a13c15h46á32l39e79k 6268167624869

proč nemůže lehce zraněný fouknout do testru? lehce....

+1/0
3.1.2016 23:43

D67e38n58i26s 54W79i40t86z46k15u 3633431299797

huba plná krve, naražený hrudník atd.

+2/0
3.1.2016 23:50

P26e74t17r 29B25a77č35a32v84č65í74k 3123928731949

Toho se bojím - viník s lehkým zraněním, dva nevinní mrtví. Nikdy nevíme, co za auto jede proti nám. Tady nepomůže ani opatrnost s předvídáním.

+21/0
3.1.2016 23:03

K66a28r18e21l 66V94a46c79h16u31t 9573372959303

V této zemi už asi nepomůže nic... Příliš mnoho "borců" si totiž myslí, že jsou nesmrtelní... :-(

+1/0
4.1.2016 10:05

T44o23m68a84s 66N15o64v72o95t89n84y 1611454536915

Může si to Patrik z Dětí země a jeho kamarádi připočítat...

+9/−4
3.1.2016 22:58

K51a52r85e65l 91P78o85d54h32o62r84s78k93y 3105963672495

On do nej stouchnul nebo co?

+2/−2
3.1.2016 23:05

M38i11l49a51n 15M26a36j68e40r93č31í27k 1350140584926

Jestli narážíte na nepostavení R43 (resp. dnes již "jen" D43), tak si tedy VŮBEC nejsem jist, že má (vámi naznačovaný) ZÁPORNÝ vliv na provoz na I/34 mezi Svitavy a Poličkou.

Ba naopak si dovoluji tvrdit, že dotyčná existující silnice se dá považovat za potenciální "napaječ"/přivaděč k D43 = jejíž zprovoznění (ona ve skutečnosti je cca z 1/2 postavena jako "protektorátní" - resp. říšská dálnice od 2. světové války) naopak bude mít za následek nárůst dopravy na silnicích ji "napájejících"!!

+1/0
3.1.2016 23:27

R86o64m78a70n 71Š13e50n57k67e45ř32í80k 1362695714989

Obecne souhlas, akorat je to v tomto pripade 1/34 a ne 1/43. Ale obecně lze rict, ze Deti země, a jine pseudo-prispevkove eko spolky a sdružení blokujici výstavbu moderní infrastruktury, maji na rukou krev desítky mrtvých. Ano byla to vzdy ridicska chyba, ale na směrove oddělené R/D ktere se plánuji v místech pretizenych silnic 1. třídy se da blbe přejet do protisměru nebo nedat přednost pri odbočování vlevo

0/0
4.1.2016 10:06

J32a44n 32L43u13k50á45š 7357583963612

Po precteni titulku a uvedomeni si, ze je nedele vecer, se mi vybavilo chovani zejmena polskych ridicu na tahu Svitavy->Brno, ale Vendoli je u silnice Svitavy->Policka, takze za tohle na 99% zadnej Polak nemuze.

+2/−4
3.1.2016 21:52

P84e63t37r95a 57N35o84v17o45t28n95á 8765354596

Nikdy jsem nepochopila, jak může někdo s autem vyjet do protisměru a srazit se s jiným autem. Při předjíždění snad ti dva vidí, že se na sebe řítí, takže minimálně řidič ve svém směru, může zpomalit a trošku uhnout.

+1/−24
3.1.2016 21:48

L90u83d68ě93k 54R41á69j31e32c93k90ý 7808247880464

"Při předjíždění snad ti dva vidí, že se na sebe řítí"

Když se podcení reakce nebo rychlost, tak to na reakci nemusí nechat čas, navíc spousta netrénovaných lidí na to není připravena a ztuhne - třeba na desetinu sekundy, dvě, ale to je při devadesátce slušných pár metrů.

+9/0
3.1.2016 21:53

J28i53ř21í 74T51e65p92r 4407490735545

"Při předjíždění snad ti dva vidí, že se na sebe řítí"

---------

... nevolnost, smyk, defekt pneumatiky, nepozornost (hledá flašku s pitím, ladí rádio), ......... mobily nekomentuji........

Tisíce příčin, ale v nesprávnou dobu na nesprávném místě.

+9/0
3.1.2016 22:08

I51v61a36n 79K36a66n96t82o21r66e76k 3407142646903

Asi to není tento případ, ale při každé cestě i teď v zimě, v mlze, za šera (a ve městě i po tmě), potkávám stále auta pouze s denními světly - tzn. jsou špatně vidět v protisměru a až na poslední chvíli před vámi, protože při denním svícení je auto zezadu bez jakéhokoli osvětlení. A když je probliknete, nechápou...

+5/0
3.1.2016 22:15

P62a41v42e15l 75N20e94v70e26č74e83ř12a83l 6932976524290

Dámo, patrně jste neviděla, co se na našich silnicích děje i za sucha. Navíc to asi dnes, v zimě, klouže. To asi nepochopil alespoň jeden z účastníků nehody.

+5/0
3.1.2016 22:18

M30i10r88o18s93l52a67v 33K83l41i76m79e51š 2220172198598

Při 90 km rychlosti, u dvou protijedoucíCh vozidel se jednání o rychlost 180 km, takže minimální šance i u profíka.

0/−2
3.1.2016 22:58

D13á61š96a 44D96o43s55t90á19l15o51v64á 1239883230232

Nesmysl. To by platilo, pokud by se jednalo o dva nedeformovatelné objekty. Jelikož však auta mají deformační zóny, které energii pohltí, je to stejné, jako naráz v 90 km/h do zdi.

+1/−7
4.1.2016 0:02

D56á19š14a 74D82o68s87t73á81l91o78v27á 1909743610762

A ten dnes většina nových vozů zvládne, aniž by posádka přišla k újmě. Podívejte se na NCAP testy, náraz do zdi s převisem v 83 kmh.

0/−3
4.1.2016 0:07

P91e33t90r 45M55i84c33h65a43l 2270834471262

Řekl bych, že měl na mysli rychlost přiblížení a krátký čas na reakci.

+2/0
4.1.2016 0:12

T67o69m51a62s 65M93a13t13e43r76a 4446731323623

Nějaká chytrá ;-D

jejich vzájemná rychlost je 180 km/h nezávisle na tom co si myslíte

a o porovnání nárazu si netroufám spekulovat,

i vy víte houby jaké to má deformační zóny,

navíc tady byla řeč o reakční době vzhledem k rychlosti pohybu, přibližování se

0/0
4.1.2016 0:12

T14o64m37á98š 44V53a74l72d89e97r 7773670719

Jste na omylu. Ona to není matematika 1+1=2/2=1. Taky si dovoluji odporovat, že přežijete nehodu v nárazu 90km/hod . Zajímám se o problematiku a je tam spousty podmínek pro přežití. A co jste uvedla vy mezi nimi nejsou. ofset do deformovatelné překážky 64km/hod, pevná překážka 50km/hod, boční náraz deformovatelnou překážkou 50km/hod a boční náraz na kulatinu 254mm (strom, sloup)pouze 32km/hod. Viděl jsem vraky, které byly zdeformované pouze po přední nápravu a stejně uvnitř všichni zahynuly.Kam se vyhnout, když tam mohou být stromy a tato silnice je lemována stromy. Na můj vkus jste moc chytrá bez znalostí a neberete možnost, že viník mohl jet jak prase (nebo něco jiného co nesouvisí s řízením), ale hlavně svojí demencí zabil dva nevinný lidi.

+2/0
4.1.2016 0:46

T85o47m41a64s 83N50o57v23o32t36n64y 1341804576725

Vy raději na tu silnici ani nejezděte, zjevně toho nechápete víc

+6/0
3.1.2016 22:59

D57e56n56i71s 32W31i28t10z16k27u 3493921519937

no to vidí, naposledy jsem podle záznamu z ŘJ brzdil z 91 km/h na 55 km/h během 1,5s a koukal kam to do lesa pošlu, naštěstí se ten co se na mě řítil v protisměru stačil zařadit a proto že měl SUV, tak pochybuji, že by do lesa šel on

0/0
3.1.2016 23:23

K79a53t84e97ř31i26n64a 12V21a59š32á74k48o81v37á 5721732629945

a treba pojem zatacka nebo horizont uz jste pochopila ? Mozna to bude i jedna z pricin...k tomu vsemu vyse uvedenemu.

0/0
3.1.2016 23:49

Z11d24e42n51ě16k 45H49r66u47b35ý 5475438561156

Protože to třeba proběhne nějak takhle...?

http://video.idnes.cz/?c=A151222_112925_vary-zpravy_ba&idvideo=V151222_112350_vary_jda

0/0
4.1.2016 0:09

T28o51m82a78s 36M58a41t17e55r44a 4956481563823

Bože to je blábol, trochu zpomalit a trochu uhnout, asi moc nejezdíte a asi je to tak dobře

+2/0
4.1.2016 0:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.