Diskuze

Letadlo ČSA mělo problémy s motorem, nouzově přistálo v Amsterdamu

Airbus A319 české letecké společnosti ČSA musel v neděli před půlnocí nouzově přistát v Amsterdamu. Letadlo směřovalo z nizozemské metropole do Prahy. Po startu však mělo problémy s pravým motorem a muselo se vrátit na letiště. Cestující museli odletět náhradním spojem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J47a60n 65C21e84p41e93k

2. 11. 2015 12:17

Kořan - odborník na Airbus 319. Dle toho co píší, by s tím možná lépe přistál on. Naprosto bezpečná věc, že se jeden motor při poruše odstaví a doletí zpět jen na jeden.

0 2
možnosti

Doufám, že nejste bezpečnostní technik. To by vás zaměstnali leda někde v Rusku, s tímhle arogantním alibismem.

0 0
možnosti
Foto

Rusové by se nevrátili a naopak by hrdinně pokračovali v letu...:-/

1 0
možnosti

J45a97n 90L57u79k96á13š

2. 11. 2015 11:02

Toto bohuzel pred par lety udelaly i British Airways.

1 0
možnosti

K19a29r45e13l 23F53u61k90s61a

2. 11. 2015 10:57

Zase se potvrzuje pravidlo, že ta poruchovost letadel je vždy nárazově v konkrétním období... :-P

Když spadli Malajci, tak tu o problémech jiných letadel informovali obden.

Pak se zas nic nedělo. Teda alespoň v novinách nic neepsali...

Čím to je? ;-D

0 0
možnosti

J20a72n 25N19o46v83á81k

2. 11. 2015 11:05

Médii. O poruchách (které v podstatě často znamenají zanedbatelnou komplikaci) se píše tehdy, když se krátce předtím stalo nějaké neštěstí. Vzniká tím iluze nějaké souvislosti a vzhledem k četnosti zpráv pak možná i pocit, že se toho najednou děje víc. Nejspíš neděje, jen se víc informuje, protože pozornost je upřena tímto směrem.

6 0
možnosti

Nejlépe se člověk bude vždy cítit v autě, které sám řídí. Ten pocit, byť třeba falešný, že má svůj život ve svých rukou, je k nezaplacení.

4 4
možnosti

jízda autem je nebezpečnější než let letadlem

4 0
možnosti

Dobrá vizitka pro ČSA to rozhodně není a určitě hodně klientu po této nehodě dá přednost spolehlivějším leteckým společnostem.

Je zajímavé , že mluvčí ČSA nepřiznal zahoření motoru i když pasažéři na palubě viděli sršet jiskry z pravého motoru. Pasažéři mohou děkovat kapitánovi letadla za duchapřítomnost návratu na letiště v Amsterdamu.;-€

1 14
možnosti

to je supr, že už je to vyšetřeno, bravo :-P

2 0
možnosti

M23a86r70t31i15n 84H87o83k41r

2. 11. 2015 10:04

Jaké máte Lucie vzdělání?

1 0
možnosti

Dobře jitro. O čem ten článek vlastně je.

0 1
možnosti

Zase se to ututlá, přitom je jasné, že šlo o teroristy.

Jako první se k útoku na Twitteru přihlásil jejich velitel pod pseudonymem Michal Koran.

Korán! A nikomu to není podezřelé?

8 1
možnosti

Křišťálový bulvár prakticky ve všech mediích. Podobné závady dříve bývaly častější než dnes, ale zase o nich nepsalo. Dnes, pokud cokoliv nefunguje a kvůli tomu se přistává, je to nouzové přistání. Nouzové postupy jsou dnes propracovány tak, že cesťáci při "běžné" závadě (kvůli které se v minulosti třeba ani nesedalo) nic nepoznají, tak je opravdu důležité napsat, že nikomu se nic nestalo, což však nemusí být pravda neb nějaký vystrašenější pasažér si mohl znečistit podvlékačky;-D. A citovat (rádoby)odborníka na mezinárodní vztahy, ten zřejmě rozumí všemu,  je opravdu hodně ujeté. Nouzák pro media byl třeba ten polský B777, kdy sedal bez podvozku (prý vypnutá hydraulika je opravdu svinstvo pane Vrána)

6 3
možnosti

J25o26s80e76f 18N50o78v94a60k

2. 11. 2015 10:04

A to volání pilota mayday je co? Žádost o nouzové přistání. A dříve se let dokončoval pouze s jedním funkčním motorem? No možné to je, ale vzhledem k tomu, že se již tak nečiní, tak to asi úplně bezpečné nebylo...

0 0
možnosti

Je spíš zajímavé, že se CSA nehodlá k problému vyjádřit. Od doby Luftjardy Tvrdíka se páchá jeden velký tunel na ČSA a převod aktiv na Travel Service. Čirou náhodou se ti pánové setkali ve vedení fotbalové Slávie Rv

6 5
možnosti