- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mno jo, na dráze stále panuje socialismus a podle toho to pak vypadá....
To je dost hloupý canc mimo téma. Kromě toho, že se tam srazily vlaky dvou soukromníků, se "socialistickým" přístupem k věci to nebude mít mnoho společného.
...checht.......tady je zase chytrákov....
Jak to bylo v tom filmu ? Selhání techniky - Takové případy se stávají MAXIMÁLNĚ jednou za deset let ... České dráhy a spolehlivá technika, větší protiklad nebyl ani socialismus a kapitalismus !
Co s tou nehodou maji spolecneho Ceske drahy? Inteligente
Na českých drahách nefunguje vůbec nic. Závory nahoře a vlaky jezděj přes přejezd. Tuhle takhle jeden doveda nacouval s vlakem do paní se třema dětma protože jinej doveda zapomněl na tom přejezdu zapnout výstražný světla. Tak proč by měl fungovat nějakej generální stop že...
Mnohem pravděpodobnější se to jeví jako sebevražda.
Viz Francie a německý pilot.
V článku uvedené 40leté zkušenosti by spíš naznačovaly podezření na náhlé zdravotní selhání než toto. Nicméně pravidelnou povinnou prohlídkou ten člověk projít musel.
Pracovníci inspekce něco takového nepamatují??? To tedy mají velmi krátkou paměť. Opravdu krátkou.
V březnu 2012 proti sobě jely v Praze v tunelu dva rychlíky na stejné koleji. GENERÁLNÍ STOP SELHAL. Tragédii tehdy zabránil strojvedoucí, který použil rychlobrzdu a lokomotivy se zastavily 23 metrů proti sobě.
A co se po roce vyšetřování zjistilo???
"Generální stop byl podle protokolu zmáčknutý opakovaně, vyhodnotil to jako chybné zmáčknutí a zareagoval s prodlevou," řekl Nově mluvčí SŽDC Jakub Ptačinský. Nebylo to podle něj systémové selhání, ale výjimka, a dispečeři následně absolvovali další školení. "Po konzultaci s Drážní inspekcí budeme po výrobci chtít pravděpodobně i nějaký nadstandard, co se týče signalizace v podobných případech," doplnil.
Takže je zjevné, že problémy se systémem byly, ale podařilo se je ututlat. Proboha, co je to za systém, který po opakovaném stisknutí tlačítka STOP odmítne zastavit vlaky?? Kdo takový systém navrhl, kdo jej schválil do provozu? Jak to, že se po situaci z roku 2012 opět něco obdobného opakuje?
Generalni stop neni soucasti zabezpecovacky, neni navrzen tak jak je casto prezentovan. Jakakoliv cast zabezpecovacky je zalohovana a overitelna ze funguje, to u G.S. neni. Je to pouze nadstavba nad radiove spojeni, ktere je zavisle na strojvedoucim (jestli ma spravny kanal). Tento system puvodne ani nemel byt nainstalovan.
Už poněkolikáté zde navrhuji.
Dejte ČD, za symbolickou korunu, Jančurovi.
Jinak je to nekonečný řetěz ostudy .
Davy dosazených straníků z vládních stran, změnily dopravní společnost v centrum státem dobře placených pašalíků.
Ti straničtí migranti dnes vlaky nejezdí, neboť vědí, že jde nejen o zdraví, ale i o život.
Co to má společného s ČD? Vlaky jsou Unipetrol a Severočeské doly, výpravčí pak SŽDC. Četl jste ten článek? Protože takhle to vypadá, že jste si přečetl jen titulek a hned musíte na někoho plivat.
já vůbec nepamatuju, že by vlaky takhle bouraly za komančů to řídily babky od plotny na telefon s klikou a všechno bylo OK a navíc vlaků jezdilo 3 x víc dneska je to samá technická vymoženost samá reforma zaměstnanců a všechno je vedený od pěti k nule
Vzpomínkový optimismus...
Nemohu si pomoci, ale podle mne to byl zdravotní kolaps - stává se to i mladším.
Taky mám ten dojem - že strojvůdce zemřel dřív, než se stal obětí nehody...
Kdyz čtu diskusi, nestacim se divit. Tolik odborníků, tolik moudrých lidi.... Kde jste a co děláte? Jak je možné, ze stále se deji dopravní nehody, padají letadla, drazeko se vlaky, umírají lidé.
Taková elita zde, tolik napadu a žádný "odborník" vam nenasloucha?
nemusim bejt odborník na to, abych mohl konstatovat, že havárie vlaku každých 14 dní je přes čáru