Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministr Ťok naznačil zánik přejezdu, kde se střetl kamion s pendolinem

Přejezd ve Studénce, kde se v červenci srazilo pendolino s odstaveným polským kamionem, zřejmě zanikne. Navrhuje to ministr dopravy Dan Ťok. Mluvil o tom při návštěvě strojvůdce pendolina Jana Černého. Ten při nehodě přišel o nohy, celkem si střet vyžádal tři mrtvé a osmnáct zraněných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M84a57r89t83i36n 92P27r84o66k51e21š 5102429382655

další nebezpečný přejezd? zrušit přejezd, další nebezpečný blb na ministerstvu? zrušit ministerstvo

0/0
2.11.2015 15:34

F60r13a28n21t78i93š48e83k 81L95o98s 2780883292276

Takže jeden polský magor hrubě porušil několik zákazů a reakce politika je zrušit přejezd. Na co takové politiky platíme

+3/0
31.10.2015 11:08

M30i58r10o29s84l86a29v 52Z97i48k33m48u63n23d 7579253214893

Proti přesunu dopravy na most, resp. do okolních ulic se postaví místní ... lávka bude k ničemu, pěší budou chodit přes koleje, případný plot tam nepřežije celý první noc ...

+5/−1
30.10.2015 17:59

O89l71d63ř32i79c76h 47J11a74n92e83č57e13k 8969676453921

místní u silnice druhé třídy asi těžko můžou protestovat proti přesunu dopravy z "místní bezvýznamné komunikace".

a že lidi budou chodit přes koleje? tak tenhle argument už snad ani nemůžete myslet vážně! a i kdyby jo, tak už to je jen a jen jejich blbost, že chodí přes koleje, kde vlaky jezdí 160 km/h, i když mají hned vedle lávku. každopádně nevinní při tom umírat nebudou

+3/−1
30.10.2015 18:44

J20i80n56d50ř45i17c15h 78Š86k39o40p34e35k 4665841190875

Geniální řešení.

Než si vynutit lehce dodržování pravidel, raději sáhneme do společné kasy a kvůli pár primitivům/ignorantům vynaložíme balík na zrušení přejezdu a další úpravy

Trochu nebezpečný precedent, ale když si politici myslí, že je OK.......

+5/−1
30.10.2015 17:00

M26a65r93e50k 80M62a27r20t92i44n 8949944516650

No, hlavně si to myslí Ťok. Myslím, že to samo o sobě stačí k úsudku...

+3/0
30.10.2015 18:37

A13n75n67a 69T53v81a66r83ů44ž49k46o23v74á 4181186745688

Stejně uvažují všichni ti lumpi z ANO.

0/0
31.10.2015 11:35

M64a15r58e80k 58M10a44r49t52i11n 8849684356170

Sorry, ale takovýhle politický marketing je mi odporný. Pokud by ho chtěl Ťok skutečně navštívit s nefalšovaným zájmem, nepotřeboval by k tomu PR zprávy prostřednictvím Twitteru jeho oddaného podřízeného. Rv

+2/0
30.10.2015 16:23

O91l17d58ř54i22c30h 23J52a70n56e55č23e22k 8769906253191

sice takové typicky české řešení, ale celkem logické: když je o kilometr dál nadjezd na "okresce" a tenhle přejezd řidiči očividně dlouhodobě neumí bezpečně používat, tak ho raději zrušme. snad aspoň ta lávka pro pěší opravdu vznikne.

0/−1
30.10.2015 15:52

J92i20n63d37ř60i24c93h 76Š18k20o44p71e41k 4855121280395

tak úplně by stačilo dát na úrovňový přejezd zákaz vjezdu vozidel od určité tonáže a nechat ho jen pro místní

+2/−1
30.10.2015 17:55

O20l75d46ř76i11c21h 44J12a34n45e87č67e57k 8379916903581

osobáky by tam na červenou jezdily stejně jako tam jezdí teď. sice by to pak nebylo nebezpečné pro lidi ve vlaku, ale až by tam nějaký rychlík trefil osobák a hodil ho do prostoru nádraží na lidi čekající na peroně, asi byste mluvil jinak.

a obávám se, že takovým hovadům, jako byl ten polák s kamionem s plechy, by nebyl svatý ani ten zákal Rv

+2/0
30.10.2015 18:40

P71a78v57e76l 23S80k46l11á84d50a21n83ý 7541377829923

Nebudete tomu věřit, ale i v České republice jsou tratě, u nichž stavitelé byli (řečeno terminologií zdejšího fóra) takoví naťokaní mimoni, že nesmyslně stavěli nadjezdy a podjezdy nejen pro všechny okresky, ale dokonce i polní cesty! Třeba na trati Brno-Havlíčkův Brod není na 120 kilometrech žádný přejezd (resp. jen jeden jediný v Tišnově, opatrovaný jako vzácná rarita). Tady by se klidně mohla prohánět pendolina bez rizika, že na přejezdu zůstane nějaký dobrák s náklaďákem a rozmlátí vlak za desítky miliónů. Dokonce se tato trať pro pendolino aktuálně upravuje a zvyšuje rychlost na (bohužel jen) 140 km/h, ale i to představuje určitou naději na zrychlení dopravy Praha-Brno.

+1/−1
30.10.2015 15:24

O65l24d77ř41i91c97h 28J35a36n78e16č19e59k 8829526793811

njn ta trať se hold stavěla v trochu jiných podmínkách.

je sice pěkné, že se ta trať upravuje na "pro pendolino 140", jenže k čemu to bude? pendolina už nejezdí ani do Vídně, ani do Bratislavy - ledaže by ta záložní chtěly ČD poslat na D1 expres, který by i tak mohl lépe kopírovat trasu D1 ;-)

+1/0
30.10.2015 15:55

F23r32a70n62t16i39š39e45k 91C59h98m59e56l95a62ř 6948110

Že je Ťok poněkud myšlenkově naťokaný, jsem věděl už dávno, ale že je to takový trouba, to mne ani ve snu nenapadlo!

P.s.: to je stejná kravina, jako poté, co ta vyšinutá ženská zabila toho studenta. To se taky vyrojila spousta chytráků, kteří chtěli do všech škol zavádět ochranku. No a Ťok by podle této své filosofie měl asi zrušit všechny železniční přejezdy. Mimoň

+4/−4
30.10.2015 13:08

P43e58t59r 97M59u52n52z31a97r 1165711859276

Proč mimoň? Kousek vedle je nadjezd nad tratí. A ten přejezd tím, že je přes tolik kolejí prostě nebezpečný. Tak nejlepší bude když se konkrétně tenhle zruší.

+3/−2
30.10.2015 14:41

A42n70n39a 70T31v66a30r85ů36ž83k41o49v42á 4981686785398

Nebezpečný je pro ty, kteří si myslí, že pravidla silničního provozu jsou pro kočku a ne pro řidiče.

+1/0
31.10.2015 11:37

L26u21k17á26š 33R92y80c31h70l78ý 5487636983677

trakční vedení je ve výšce 6 metrů, ta 7 metrová lávka tam bude jak pěst na oko. A to nemluvím o tom, že z jedné strany ani pořádně není místo pro solidní bezbarierovou plošinu pro přechod ZTP nebo cyklistů

0/0
30.10.2015 12:50

L53u27b59o88š 69M88a35r39e41k 1182745586271

Že se stane neštěstí na přejezdu bez závor bych ještě pochopil. Ona ta světelná blikátka jsou dost nevýrazná. Zde bych viděl potenciál ke zlepšení.

Ale v tomto případě? Když někdo nechá stát auto za uzavřenou závorou?

Proč hned rušit přejezd?

+2/0
30.10.2015 12:50

P20a65v60e83l 73V90a81ň94h63a69r93a 9498887172100

Jestlize je prejezd zabezpecen "v podstate" tim nejlepsim, co mame (zavory) a je tam stale velmi napdprumerny pocet nehod, je myslim otazka zruseni zcela legitimni. Obzvlaste v kombinaci, jestli tam nekde pobliz je nadjezd.

+2/−1
30.10.2015 14:48

O51l27d65ř86i68c40h 24J89a53n38e79č52e98k 8839136423671

protože i přes červená světla přes něj nějaká auta jezdí NEUSTÁLE

+1/0
30.10.2015 15:56

J16i81n24d69ř85i15c57h 81Š13k13o82p33e19k 4985611880825

no jestli jsou pro někoho výstražná červená světla na přejezdu nevýrazná, měl by vrátit řidičák z důvodu slepoty

+3/0
30.10.2015 17:58

P22e75t30r 16M27i12c29h22a32l 2140314901972

Na rychlostním koridoru především neměly být přejezdy vůbec.

+5/−2
30.10.2015 12:03

J91o30s11e86f 66V73l46t23a46v69s83k83y 3645565901793

Baba od zavor stala za bolsevika par korun a tak se nic nemodernizovalo.  Ted se strkaji penize do zrychleni provozu ale uz  ne do bezpecnosti. Kdejaky trouba jezdi na cervenou.  Rychlostni koridory patri za plot a bez prechodu .  Jen podchody a prechody.

+4/0
30.10.2015 12:09

Z53d75e90n68ě86k 18J81o36n49á13š 9621129476810

no na západě se to na normálních tratích řeší nadjezdy, pouze v místech s minimálním provozem jsou přejezdy.....

Přejezd na silnici první třídy jsem v německu ještě neviděl....

+2/0
30.10.2015 12:13

V65l83a20d82i81m45í52r 34B24r74a46d51a 1913464503691

To máte pravdu. Ovšem ta silnice na mapách ani nemá číslo, takže to je jen nějaká místní cesta, možná 3. třída. I ta silnice s padacím mostem není 1. třída, ale II/464

+1/0
30.10.2015 12:38

Z21d49e68n55ě23k 61J14o88n19á93š 9601829136710

njn.. tak na takové cestě nemá co dělat kamion... aha česká republika.. mýtem jsme vyhnali kamiony z dálnic......

+3/0
30.10.2015 12:39

K98a40r62e13l 98S72e81i74d54l 8360288607257

Pepíku plácáš nesmysly. Už před 30 lety v mém obvodu nebyl žádný přejezd obsluhovaný tou tvojí bábou. A to byl na železnicích několikanásobný provoz / hlavně na vedlejších tratích /.

+2/0
30.10.2015 19:31

J31i44n25d45ř84i79c91h 23Š43k91o68p31e61k 4935101870305

lidi co neznají význam signálů používaných v dopravním provozu, nemají na silnici v roli řidičů co dělat

+3/0
30.10.2015 18:34

O61l49d62ř25i43c83h 48J91a72n68e94č65e22k 8499936963391

no, neměly, ale ono to prostě ne vždy jde zařídit! když je to hlavní (a třeba i po zrušení ostatních přejezdů v blízkém okolí jediná) spojnice uprostřed města v husté zástavbě, tak tam ten najezd nebo podjezd někdy vůbec nemáte šanci narvat.

jen na prvních 70km druhé nejdůležitější trati v Rakousku z Vídně směr Graz si vybavuju dva přejezdy (v Mödlingu a v Neunkirchenu) - a to je taky 'koridor' s maximální rychlostí 160 a myslím že v těchhle místech se dost rychle i jezdí.

tam by řešením (nezbytným i pro zrychlení přes 160) byla snad jen stavba komplet nové rychlodráhy zcela mimo zástavbu.

0/−1
30.10.2015 18:50

A68n73n73a 19T80v90a89r38ů16ž71k40o51v15á 4711926535918

Řešením by bylo odebrání řidičáků na doživotí. Ne teprve po bouračce, ale dočasně namontovat na přejezdy kamery a sebrat je všem, kteří na červenou projíždějí. Brzy by se to rozkřiklo a vyřešilo by se to bez vyhazování miliard.

0/0
31.10.2015 11:41

J86o65s45e80f 47V95l33t71a25v84s35k10y 3925975711913

...a by to prechazeni bylo bezbarierove, udela se na kazde strane vytah.

+2/0
30.10.2015 12:00

J92i30ř36í 78J49a70l58ů34v18k71a 8535953862117

Geniální. Neukázněnost řidičů na přejezdech vyřešíme zrušením přejezdů, velký počet Cikánů na speciálních školách vyřešíme zrušením speciálních škol.. Tak mě napadá, co takhle vyrovnat se s kriminalitou zrušením policie ?

+16/−4
30.10.2015 11:53

Z75d50e73n35ě82k 58J25o91n71á49š 9111939946640

Nj.. ale přejezd na silnici první třídy přes frekventovanou trat je blbost, bez ohledu na dodržování nebo nedodržování předpisů.

+2/−1
30.10.2015 12:14

L44u18k10á47š 58R83y45c24h14l31ý 5387416363197

to ale není silnice I. třídy

+2/0
30.10.2015 12:46

Z92d98e46n70ě49k 44J61o74n19á48š 9551109306790

njn.. pak je to těžký... ale co jsem se díval, tak ten přejezd je hodně frekventovaný... a to by být nemělo....

0/−1
30.10.2015 12:51

J34i84ř53í 15J67a88l10ů71v15k47a 8125643602457

Ten přejezd je na normální silnici v obci.

+1/0
30.10.2015 13:00

J52a95n 51V31o16s97t72ř13e39l 8539601133259

Výborně, místo fungující policie a trestání těch, kteří porušují zákony, zrušíme přejezdy. Lidi budou chodit přes trať načerno, protože jsou zvyklí tam tudy chodit, maminky s kočárky a tělesně postižení budou obcházet ( objíždět ) kdoví kolik kilometrů. No není to génius?

+6/−3
30.10.2015 11:36

J34a68n 53F47r38o13l20í39k 6606250695514

Každý přejezd, kde bude nehoda prostě zrušíme. Jak jednoduché až geniální.

+6/−2
30.10.2015 11:48

P35a47v86e60l 43O15d87r97a18z77i67l 6274499117560

V tomto případě je to nejrychlejší a nejúčinnější řešení, bohužel.

+7/−2
30.10.2015 11:26

J76a94n 40K91o11h52l 4633407271674

To s tím rušením začínají brzo. V civilizovaných zemích je to trend posledních nejméně 20 - 30 let..

+1/0
30.10.2015 11:21
Foto

P19a97v54e31l 84H37e35j98n94ý 1674205212689

Pokud někdo vjede na přejezd při sepnuté signalizaci je to potencionální vrah.Stačí změnit legislativu a podobní blbe..ci si dají pozor.

+1/−3
30.10.2015 11:20

J33a65k61u94b 46Š66p51r14i45n80g36e25r 9981672232

Vjet na červenou na přejezdu je už zakázaný, co na tom zlepší další zákaz?

+6/−1
30.10.2015 11:22

M27a86r94t29i29n 51R44a60y66m23a80n 4522678313808

Rusit prejezd je ptakovina ... to radsi modernizaci prejezdu, ktere jsou na trati, kde se jezdi vlaky rychle. Vyklopne zabrany ze zeme, kde ta v pracem pruhu se vyklopi 10 sec po spusteni signalizace, po dalsich 5-10 sec se vyklopi i v prostismeru, nasledne zavory.

+2/−4
30.10.2015 11:14

M89a45r17t70i73n40a 16B16r96a87b22e31n38c71o39v31á 4263235188219

Rušit normální přejezd je samozřejmě nesmysl, ale zrušit takhle frekventovaný přejezd je podle mě úplně v pořádku.Tady neprojede jeden vlak za hodinu.

+2/0
30.10.2015 11:52

J10a48n 90F68r34o72l98í47k 6236930975304

Vyklopí se naráz a ta v protisměru jde vždy z opačné strany bezpečně přejet. V takové podobě to zařízení existuje.

+1/0
30.10.2015 12:18

F33r54a44n28t53i34š37e16k 20V88a16n16ě96k 1227724317447

To chci vidět to využívání lávky. Většina lidí bude přecházet přes koleje a mrtví budou přibývat. Ledaže by tam byl vodní příkop,několika metrové betonové zdi a dráty o napětí 10 000 V.:-)

+4/−1
30.10.2015 11:09

L96a67d43i56s30l42a97v 75C82a97b74i91c92a22r 2989673889754

Tomu říkám světové řešení! Blbost z našich silnic vymýtíme rušením přejezdů...

+4/−1
30.10.2015 11:04

M93a52r84t96i88n 16G97r31u93s41z93k55a 1612510649504

Aha tak se potrestal viník, zruší se přejezd. Ten za to může.

+2/−1
30.10.2015 11:03

B55o59h50u98s90l55a67v 45K55r59á44l23í97k 2891470279306

Tak už to bývá, že na některých přejezdech se vyskytuje nepoměrně mnoho viníků. A není to náhoda.

0/0
30.10.2015 11:37

M28i29c45h46a17l 60Š45t34ě36p10á14n 4293300563202

Pomohlo by, kdyby na odjezdu z přejezdu nebyla závora,  nebo se ta odjezdová stahovala s velkým časovým odstupem, aby, když už tam někdo bude, mohl odjet.Zcela zamezit křížení kolejí a silnice je asi stejně reálné, jako oddělení protisměrných proudů vozidel na silnici. Ve Švédsku usilují o to druhé- budují třípruhové sílnice, v jednom směru jeden pruh a ve druhém dva (mezi směry svodidla)- a pořád se to střídá. Riziko střetu s protijednoucím vozidlem je vyšší, než riziko střetu s vlakem. Mimochodem- před přejezdy mají Śvédové takové brány, aby náhodou někdo s vysokým autem nezavadil o trolej. Ale přejezdy tam jsou a zůstávají.Tolik o zemi, kde se do bezpečnosti sype snad nejvíc peněz.A sypou je tam, kde to má největší efekt.

0/0
30.10.2015 11:03





Najdete na iDNES.cz