Diskuze

Islám není náboženství, může nás zničit, řekla poslankyně ANO

Před přijetím islámu jako součásti naší civilizace varovala ve Sněmovně poslankyně ANO Jana Lorencová. „Islám není náboženství, je to filozofie, je to něco, s čím se většina národa nemůže ztotožnit. Jestliže to implantujeme do naší civilizace, tak nás to zničí,“ řekla Lorencová při projednávání novely zákona o církvích, kterou poslanci odmítli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I46v24a60n 66L89e48l83á31k

30. 10. 2015 15:36

Kdy se křesťanství vypořádalo se zvěrstvy, která se v jeho jménu konala? Nejsem odborník ani historik, přesně nevím. Nevím ani, zda je islám náboženství nebo filosofie, laicky myslím, že náboženství, které je mnohými zneužíváno, ale základ tvoří mírumilovní lidé, stejně jako to bylo kdysi u křesťanů. A koneckonců, kdo jste četl Bibli, víte, že krev tam teče proudem a mnozí vykladači razili nutnost radikálního násilí vůči všem, kdo nejsou ti správní křesťané. Když vidím dnešní islám, vidím křesťanství před stovkami let. Takže je třeba, aby se islám oprostil od všech, kteří ho zneužívají, ale jestli je to vůbec možné nebo k tomu je dostatek síly a vůle, nevím, byť by to trvalo další stovky let. 

Bohužel, vše může dopadnout i jinak, jak naznačuje název článku.

Co mi zcela chybí, je razantní, trvalý, veřejně projevovaný distanc evropských islámských obcí od radikálního islámu. Měli by vyjít do ulic, nahlas protestovat, sami odcházet bojovat proti IS. Měli by pořádat demonstrace, diskuse, zvát lidi jiných náboženství i bezvěrce a vysvětlovat jim, že islám je mírumilovný a jeho radikální podoba je jen jeho znetvořený výklad. Pokud to neudělají, nikdo jim to nikdy neuvěří.

0 0
možnosti
AJ

A33l89e50š 64J84a19n73k28ů

31. 10. 2015 18:30

Neveřil bych jim ani kdyby delali vse co tu pisete. Ale jinak s Vama souhlasim. Pro jistou bych ale radeji koran označil stejne jako mein Kampf.

0 0
možnosti
KN

K98a49r31e74l 89N89e71č35a69s

29. 10. 2015 16:13

Doposud byl evropský Islám ve stádiu Tagyia-neboli skrývání skutečné jeho podoby.Toto stadium je doporučeno muslimům,kteří žijí v sekularizovaných  společnostech a nejsou ještě dost silní  prosadit tuto víru jako většinovou.

Říká se tomu též -přátelská tvář Islámu.Většina muslimů ve světě žije v tomto stadiu celý život,část se radikalizuje.Ti potom pro dannou společnost představují skutečně smrtelné nebezpečí.:-/

2 0
možnosti
KK

Pokud máme pomoci utečencům, tak bychom měli přijímat pouze ženy a děti. Muži si v islámských zemích požívají nadměrných privilegií a tak si nezaslouží aby jsme se o ně zvláštně starali. Alespoň bychom se možná vyhli zavlečení jejich zvyků a rozmáhání se jich.

0 0
možnosti
AJ

A10l25e92š 74J81a46n88k48ů

31. 10. 2015 18:33

Tomu rikam rozumny pohled na situaci. Skoda, ze to takto nevidi predstavitele EU. Na pohnojeni cele evropy staci jeden vul z francie a jedna krava z nemecka.

0 0
možnosti
MP

To jako co konečně?

0 0
možnosti
JM

Islam je arabska varianta Nacismu. Jedine reseni je postavit Islam mimo zakon.

13 2
možnosti
TT

Už chápu proč Hitler na islám tolik spoléhal a proč za protektorátu je na našem území zlegalizoval. Dokonce je nacisté štědře podporovali. Tohle svinstvo u nás pak znovu povolili sluníčkáři, asi z nevědomosti, nevím, ale faktem je, že opět svou zemi nejsme schopni bránit - trapně spoléháme na "spojence". A to je dnes státní svátek oslavující vznik samostatného Československa. Rovnou bych to dnes přejmenoval na svátek pokrytectví [>-]

10 1
možnosti
KJ

K37a94r98e18l 82J37a47n38í70k

28. 10. 2015 14:36

Celé ANO hlasuje pro islamizaci, ale do titulku se dá jediná věta ojedinělé poslankyně, která má dost rozumu nazvat věc pravým jménem. Babišovy noviny.

5 2
možnosti
VV

První krok k zločinu je odlidštění protivníka.

To platí jak o nás tak o extremním islamismu.

Jak na křesťanské straně tak na islamske žije spousta normálních lidí a malovat tady celý islám jako vražednou filozofii je přinejmenším zavádějící a je asi potřeba se téhle paní zeptat co svým tvrzením chce dokázat.

Islam náboženství nepochybně je a bude a je na nás najít cestu k těmto normálním lidem a vyvarovat se uvalování kolektivní viny za činy extremistu, které s islamem nemají co dělat.

Pokud si někdo myslí, že řekne - islam tady nechceme - a on zmizí tak je nejspíš buď zaujatý nebo jednouchý.

1 11
možnosti
KJ

K66a13r79e36l 70J53a64n73í30k

28. 10. 2015 14:37

Pokud někdo bere za svatou knihu text, který vyzývá k vraždění, je nebezpečný. A je jedno, jestli při běžném hovoru nemáte pocit, že mluvíte z vrahem, to i nacisté "pracující" na vyhlazení v koncentráku se uměli tvářit kultivovaně.

12 0
možnosti
EM

Vyjimecne souhlasim s Usvitem, rikaji pravdu, kterou nikdo z politiku nevyslovi nahlas i když si to také mysli

12 0
možnosti
HV

V tomto případě má Úsvit pravdu, nevidím důvod, proč by se islám měl dostat do škol...

15 0
možnosti
MM

Měl by se dostat do škol, a to jako poučení a varování před zrádnou a zhoubnou ideologií.

5 3
možnosti