- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To snad nemyslíte vážně.Není 1.apríla,Vlak k brzdění nepotřebuje elektřinu,ale vzduch.Dělám strojvedoucího 31 let,ale takovej blábol je na katastrofický film.Vzpomínám na jeden,z produkce SSSR,kde odvážný pilot za letu prolezl turbínou a opravoval anténu.To můžete napsat příště.Potom ,co Vás převzal Babiš to jde s Vámi pškně z kopce...
Ten článek jsem našel na LeFigaro (http://www.lefigaro.fr/actualite-france/2015/10/22/01016-20151022ARTFIG00134-un-train-fou-traverse-la-campagne-pendant-19-km-sans-pouvoir-s-arreter.php) a po zběžném pročtení mi přijde, že tam píšou to samé tak nevím. Ale brzdy životně závislé na elektřině je pěkná blbost
Tak to jsou ty moderní vychytávky, brzdič "elektronický", kdo by tahal vduch až na stanoviště. Záchranná brzda též, protože musí jít zablokovat v určitých úsecích. Chudáci krávy.
Švejk mněl pravdu, že tyto záchranné systémy jsou nefunkční a proto je nutné se o tom, sem tam přesvědčit a zatáhnout !! I Francouzům přejeme, ať si konečně ve svých řadách také vyhledají svého prozíravého Švejka a nebudou mít potíže se záchranným bržděním vlaků !!
Zrejme by meli mit vyrazneji odlisenou zachrannou brzdu a hlavni vypinac
proč je na, i když jen ilustrativním, fotu rychlovlak TGV a né nějakej podobnější - místní přesluhující jen zrychlenej (nesouvisí s rychlostí vlaku, ale s tím, že nezastavuje u každé kadibudky v poli...) jako ten co se mu to stalo při 80kmh???
Sedm cestujicich??? Tomu rikam vytizeny rychlik
Podle toho by chtělo natočit americký akční katastrofický film. Strojvedoucí vyskočí za jízdy vezme ledabyle pohozenou zarážku, která tam zrovna náhodou ležela, doběhne vlak a podloží kola. Kasovní trhák jak hrom! Už to vidím!
Řek bych, že nějakou zarážku nebo klín musí mít i na mašině.
Díky ilustračnímu fotu už teď vím, že to žádný rychlík nebyl, a kdo ví jestli se to vůbec stalo.