- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vše co jde,jede,za snížené viditelnosti má být označeno tak, aby je bylo možno vidět.
Ten kdo jede v noci 90km na potkávací světla po vozovce jinak neosvětlené je možný sebevrah i vrah.Záleží zde jenom na štěstí.
Ve tři ráno, to byl čilý traktorista, zato ten jinoch měl být ještě pod dekou, nejlépe s někým ...
Ve tři ráno jel traktorista blízké ŽV mixovat krmnou dávku, aby mohli od 4 dávat do žlabu
Jezdi jen takovou rychlostí, jakou lítá tvůj anděl strážný.
Zahynout při předjíždění traktoru je dvojnásobně smutné. Samotná zpráva však nic neříká o tom, jak ten předjížděcí manévr proběhl... Nezkušený řidič v osobním voze se mohl potkat s netolerantním řidičem traktoru, který mu třeba mohl (?) aspoň trochu uhnout, avšak možná neuhnul anebo mohlo jít "pouze" o přílišný respekt z velikosti traktoru, zbytečně velká vzdálenost od něho a zajetí levou stranou vozu na nezpevněnou krajnici ... a SMYK se dostavil ráz-dva! ...
Nikdo se zkušeným nerodí - zkušenosti je třeba sbírat: Pamatuji se, jak mi rodičové jednou svěřili řízení naší Škodověnky a na rovné silnici jsem dojel autobus: "Tak ho tedy předjeď!" - nu, předjížděl jsem a také jsem to neodhadnul a od autobusu jsem jel zbytečně daleko ... což způsobilo, že levými koly jsme trhali drny trávy z levé krajnice! ... auto se třáslo... Manévr se mi nakonec podařilo zvládnout, autobus jsme "úspěšně" předjeli, ale byli jsme z toho mého prvního velkého předjetí hódně vystresovaní všichni v autě, celá rodina!!! ... no a já si z toho pro život odnesl jednu cennou zkušenost. ... A tak vám všem přeji, abyste sbírali své řidičské zkušenosti s rozvahou a taky vám k tomu přeji hodně ŠTĚSTÍ - protože štěstí - to je něco, co potřebuje KAŽDÝ řidič (kromě znalostí vyhlášky, rozvahy, ostražitosti a celé řady dalších věcí).
Ještě že tam zrovna nikdo nejel a nezemřel.
Další mladý řidič, který si spletl silnici se závodní dráhou
Nad ranem je pred ranem nebo po ranu?
Pravděpodobně musel při manévru vyjet levou částí automobilu z vozovky, jinak si těžko vysvětlit smyk při předjíždění tělesa o rychlosti belhajícího se šneka. Nebo si mohl hrát na závodníka a předjížděcí manévr zahájit až na poslední chvíli, při prudkém změnu směru jízdy mohlo vozidlo dostat smyk také. Škoda mladého života, ale neměl pít před jízdou alkohol.
Ještě k tomu losímu testu patří otázka, jak dobře byl ten traktor (nebo jeho přívěs) osvětlen.
Byla to jeho svobodná volba že jel rychle. Hlavně že sebou nevzal nikoho dalšího.