Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie má většinu aut s benzinovým motorem, problémových TDI jen pár

Šéf dopravní policie Tomáš Lerch nepředpokládá, že by problém s podvody koncernu Volkswagen při měření emisí dieselových motorů zasáhl policii. Většina policejních škodovek má benzinový motor. Lerch ale nevyloučil, že některé mají TDI.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55i39r78o43s42l86a59v 86Z87i32k49m93u58n71d 7499493364973

Vždyť je to umělý problém  .... cinklý SW upravuje hodnoty "spalin" při technické kontrole, aby vyhověly hodnotám stanoveným od zeleného stolu nějakými mudrci v Bruselu (asi tak jako hodnoty pětiletek stanovovali tajemníci ÚV komunistické strany), které jsou technicky obtížně, spíše vůbec dosažitelné ... pro bezpečnost silničního provozu nebo osob jedoucích ve vozidle představují takové riziko, jako pád meteoritu ...

+3/0
1.10.2015 7:45

P48e16t26r 11D45l14o94u15h10ý 3755171182868

Zítra tu bude článek: "Šestý semifinalista vysoce sledované soutěže Superstar z roku 2007 jezdí s problémovým TDI. Vzhledem k tomu, že to tušil dávno před zveřejněním celé kauzy, tak byla celá jeho kariéra těžce poznamenaná. Vzhledem k depresím z možného odhalení tohoto závažného problému se nemohl věnovat své sqěle nastartované kariéře a dnes ho nikdo nezná. Bla, bla bla..."

Sakra, je opravdu nutné vytvářet jen "články pro články"? O tom, že je tu problém s motory jsem si přečetli už několikrát. Normální čtenář to pochopí. Ale uměle roubovat problém motoru na práci policie? To je síla.

PS: Jo a zelinář Franta Vocásek má tři auta s TDI. Takže asi nebudou banány. :-)

+1/0
30.9.2015 23:50

D28a15v20i51d 52H20u47r96k33a 3870403641791

Náš šéf říká, že ze 40ti aut má cinknutý motor asi 38. Jistý si není, ale i kdyby to bylo jinak, řešit to nebude. Asi to musí vyřešit někdo ze Škodovky. Nám ve firmě je to všem jedno. Pořád jezdíme. Pouze jeden kolega dal výpověď, ale asi to nebylo kvůli tomu motoru.

+1/0
30.9.2015 19:52
Foto

Z88b64y46n96ě44k 62M70e51l88i56c46h54a92r 9745487365869

na jízdních vlastnostech se tahle "kauza" přece neprojeví, tak co pořád řešíte??

+10/0
30.9.2015 18:56

M82a78r79e45k 31K88o47s29t95e38l88e10c24k28ý 6843456658

Ti hloupí novinoví pisálci už opravdu nemají o čem psát?

Čeněk Třeček, absolvent jakési kulturní historie, se zabývá motory policejních aut!? On tomu rozumí? A to by se ta auta měla odstavit nebo sešrotovat?

Těm novinářským trotlům už došly argumenty na podporu invaze nájezdníků a tak se se stejnou vervou vrhli na naftové motory. Hnus...

+4/0
30.9.2015 18:48

P24a40v68e12l 40O54b47d45r38ž57á73l95e58k 6456974698462

Fascinuje mne, kolik lidí mluví a píše o "opravě" nebo "nápravě".

Mimo výměny motoru a dalších věcí kolem se s tím technicky nedá nic udělat. Pokud tedy neuvažujeme variantu úpravy mapování v ŘJ tak, že by autu drasticky stáhli výkon a dynamiku. A na to asi nepřistoupí žádný vlastník takového auta.

Spíš bude zajímavé, až někdo začně šťourat do HC a CO u benzínových motorů...

+1/0
30.9.2015 18:41

P14e61t84r 43T67y75č97k76a 6475332819502

No v případě NOx by spíš museli zvýšit spotřebu.

0/0
30.9.2015 19:41

J74a38n 61K19o37v60á17ř 1676833519338

a koho to sakra zajímá.. vůbec nechápu tuhle celou aféru, prostě se řeší už naprosté ptákoviny.. jako vždycky..

+5/0
30.9.2015 18:36

J41i10n91d40ř73i32c47h 91Š89k39o77p23e33k 4595311550645

ještě by mohl být článek o tom, kolik aut s bezproblémovým TDI (chyba je jen při měření v rámci homologace) mají hasiči, zdravotníci, následovat by mohl seriál kolik těchto aut má státní správa a samospráva v jednotlivých krajích, kolik jich vlastní zřízené organizace atd.

Opravdu okurková sezóna

+4/0
30.9.2015 18:05
Foto

M69i35r92o31s65l93a63v 29S21t86e31i84n90e12r 4610622370526

Žádné starosti, emise pevných částic i CO jsou přesně v normě, utekla jenom emise dusíkatých sloučenin, které se s vodní parou spojí v kyselý dešť. Místo 0,00X tam naměřili 0,0X. No a co? Vždyť si ty hodnoty vycucal nějaký ouřada z palce....

+8/0
30.9.2015 18:02

J43a75n 44M34a53c10e40k 3904211952243

Ty nemají s kyselým deštěm nic společného, podílí se v létě na tvorbě přízemního ozónu.

0/0
1.10.2015 22:44

M38i58r15o14s52l96a58v 58B12u75d15a 9372202617452

"vadným software manipulujícím výsledky skutečných emisí naftových motorů."

Ten software není vadný, Lupo, dělal přesně to k čemu byl napsán!!

+11/0
30.9.2015 17:45

M25i17c98h37a26l 59K94r16e87j78č29í 1456810911893

It's not a bug, it's a feature.

+6/0
30.9.2015 17:56

R73o82b67e14r82t 38H26o79m47o14l13k13a 4353758380472

No jo, tak píší lidé, kteří studují žurnalistiku a předpokládám, že v Česku by čeština měla být základem.

0/0
30.9.2015 18:57

M34i72r18o83s32l91a82v 78Z64i42k51m27u35n33d 7619753654223

Jistě a hlavně bezchybná čeština na úrovni absolventa základní školy ...

0/0
1.10.2015 7:47

M12i31r69o16s77l16a98v 37B61u32d23a 9562692397592

Nejste s tím už poněkud trapní?

0/0
30.9.2015 17:43

V40i94k72t73o17r 66W81o98l87f 8492498853976

Ehm, koho zajímá, jestli policie má nebo nemá ty cinknuté motory? Není to úplně jedno?

+11/0
30.9.2015 17:42

L53u23b52o36š 46F22i73l16i77p28e93k 1115843943

Policie má myslím většinou motor 1.8T

0/0
30.9.2015 17:33

J39a60n 65Č17e72r21n67ý 3935388885

Já jsem si zas docela jistý, že většina je 1.6 mpi ;-)

+4/0
30.9.2015 17:39

P12e58t54r 29M32i81c65h37a29l 2100824471782

Zeptej se poldů z obvodu. :-)

0/0
30.9.2015 17:40

M85i19c56h65a53l 62H76a78c71k 9324716515

Většina je 1.6 MPI. Jen pár jich je 1.8T.

0/0
30.9.2015 18:56

J48o31s41e76f 74B40é59r 1841637349878

Další z kroků USA oslabit Evropu.

+2/0
30.9.2015 17:27

J67a53n 82M95a61c65e80k 3834211912803

;-D

0/0
1.10.2015 22:46

P79a97v26e55l 24M41a61r20e39š 8355820777835

Tak kdopak má zájem zlikvidovat VW?

Babiš koupil konkurenci?

Ta auta jsou naprosto v pořádku mají homologace a ne v servisu je neopravíte, není na nich totiž co opravovat

+17/0
30.9.2015 17:25

M59a33r60e54k 69G33a61j25d61a 4303884216692

No vzhledem k načasování asféry na uvedení modelu TESLA X, pro nejž byly TDI ničícím konkurentem. :-/

0/0
30.9.2015 18:16

P65a24v22e90l 47M59a59r66e51š 8435600297265

Elektrická hračka konkurentem pro TDI, jo?

Dojezd přinejlepším 300 km, nabíjení několik hodin ( rychlonabijení není k dispozici všude a poměrně rychle ničí baterie-ani výrobci ho moc nedoporučují).Za cenu Tesly koupím podobná konvenční auta dvě.Velikostí to není zrovna auto do města, až bude existovat něco o velikosti a ceně Fabie, čistě na baterii to ujede 700km, a naklady na kilometr budou pod korunu padesát, potom to bude konkurent TDi...

+4/0
30.9.2015 18:33

J28i33n52d93ř62i83c75h 98L46u37k14á35š 8247871390645

no nevím, jestli může být něco víc opozitního než elektromobil a diesel, i když je fakt, že veřejnost zblblá přídavky jako eko nebo clean by si mohla myslet něco jiného...

0/0
30.9.2015 18:34

F27i77l36i43p 53V74ý46m96o47l86a 1334270268

Neskutečné, jak dokáží novináři neustále psát o hovně a ještě to rozmazávat. Tahle "kauza" je problémová jen a pouze pro novináře.

+19/0
30.9.2015 17:21

T17o89m10á35š 52K15n38a71i66f67l 6143440697290

boze... a co ten článek chtěl říct? co by bylo špatného na tom, kdyby cajti měli TDI? nic...

+21/0
30.9.2015 17:20

M85a18r64o33š 71P29o11l33i65a33k 1842716527856

Asi by usetrili na spotrebe ;-D;-D;-D

+1/0
30.9.2015 20:21

P55e55t74r 60T57y82č38k47a 6145102709812

Proč pořád píšete problémový TDI? Ten motor zhlediska zákazníka nijak problémový není. Jenom šíříte paniku. Zbytečně.

+36/0
30.9.2015 17:19

J11a91n 60N19o32v97á83k 8540606887820

PETka naplněná pilinami s vyjetým olejem v kamnech také výborně zahřeje a je z hlediska uživatele naprosto bezproblémová.

+1/0
30.9.2015 18:19

J63o60s96e24f 82V34a75l50a 9800613513263

to je fakt - zabavne je pouze to, ze treba moderni benziny s vysokotlakym vstrikovanim podle EU 6 normy budou asi jeste horsi nez diesely EU 5 a jsou vyrazne horsi nez benziny s klasickym vstrikovanim do saciho potrubi. Jediny problem je v tom, ze ty testy a normy se delaji jenom na oko. takze to, ze treba benzin s primym vstrikem paliva produkuje az 10x vice rakovinotvornych uhlikovych mikrocastic (test VW Polo TSI) nez stejny diesel nikoho nevzrusuje, protoze benziny normu na uhlikove mikrocastice plnit nemusi, nebot zadna neni.....

0/0
30.9.2015 18:33

J20i92n53d85ř85i90c48h 13L64u61k88á28š 8187721550115

přímovstřikové benzíny samozřejmě normu na pevné částice plnit musí a ta je stejná jako pro diesel

https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards

0/0
30.9.2015 18:43

J85o87s97e35f 66V72a20l98a 9600673543233

pokud vim, tak norma se tyka vseobecne "castic" (PM) pod 10 um (PM10). Jenze problem je, ze ty nebezpecne castice jsou teprve pod 2,5 ( mikrometru (=<100 nano) nazyvane jako fine particles (PM2,5) nebo ultrafine particles. A v tehle oblasti jsou udajne benzinove motory s vysokotlakym vstrikovanim podstatne vykonnejsi-vytvori jich x-krat vic. Cili na UFP (pokud vim) opravdu zadna norma neni

0/0
30.9.2015 19:43

P37e59t89r 30T58y75č50k26a 6775212969632

Ten motor je ekologičtější než 80% toho co jezdí po silnici. Už kolem tebe projela taková 30 let stará Avia? Ta vydá tak za 50 TDI. A řeší to nekdo? Neřeší.

+4/0
30.9.2015 19:44





Najdete na iDNES.cz