Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jde to i v noci, míní Ťok. Kontroloval opravy dálnice pod lampami

Ministr dopravy Dan Ťok si v pátek osobně zkontroloval, jak to vypadá, když se silnice opravují v noci. Využil totiž uzavírky Lochkovského a Komořanského tunelu na Pražském okruhu, které budou neprůjezdné až do nedělního poledne, a vyrazil tam na inspekci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M73a89r88e42k 17M37a86r90t91i95n 8709954726440

Klasika. Žák měl jako PR lopatu na D1, Ťok má "noční přepadovku". A jsou tací, kteří mu to i baští. Hurá. ;-D

0/0
22.8.2015 23:24

J69a84n 19N24o48v66á92k 4959539766540

Člověk má den na práci a noc na odpočinek. Sex se do toho nepřepočítá. Jsou neodkladné profese např. ponocný, kojná, krupiér a topiči elektrárenští a to jsou u mne velcí hrdinové, co mžikají únavou a bacají čelem do ježčí kůže, zatímco my ostatní si pravidelně odfukujeme v saténovém pyžámku na pelesti.

0/−1
22.8.2015 22:05

T44o13m87á60š 44V72e64l70č43o36v76s12k32ý 4453898609318

A ještě ti, co opravují cesty v civilizovaných zemích - to proto, aby násobně více cestujících lidí mohlo v noci spát.

+1/0
22.8.2015 23:57

F46r69a46n25t23i39š28e66k 56N61o76v38o74t77n46ý 2214879716

To mu poradil Bureš.

0/0
22.8.2015 21:36

P34e98t39r 57S33u16c34h39á17n91e81k 4867787581160

Lidi nepiste sem ty nesmysly. Zamyslete se nad tim co pisete. Tydeni inspekce na stavbach jsou normalni. Sejde se majitel,investor,odbornici,stavitele a projednavaji problemy a vyvoj stavby. To,ze to konecne nekdo posunul dal z neho dela populistu. Jestli mate problemy vyreste si je s prateli u piva.

To,ze se rekonstruje a stavi je snad dobre ne? Nebo radej chcete jezdit v dirach? Zajete se podivat na Ukrajinu misto dovolene v Chorvatsku.

0/0
22.8.2015 13:45

M71a58r82e40k 38M31a72r68t92i86n 8219864426670

Není divadlo jako divadlo. A pokud to divadlo je špatný, pak se není čemu divit. Jistě chápete. ;-)

0/0
22.8.2015 23:26
Foto

M57i40c90h44a72l 64N61a90j87m46a40n 7899833316350

Zdravim  z revize tunelu. Od sesti rano na nohou, ted necelahodinka pauza a pak zasdo vecera.

+1/0
22.8.2015 13:45

K84a69r82e28l 31D13u29b62s79k58ý 9501606393466

No,to je tedy novinka,pane ministře.

+2/−1
22.8.2015 13:14

F69r21a28n91t71i58š61e90k 51S15c92h54l79i69c45h10t48s 9475512421185

Chaos.

Tak to vypadá dnes na silnicích a dálnicích Česka.

Opravy a uzavírky se provádí nekoordinovaně a tak vznikají absurdní uzavírky objízdných tras a na náhradních trasách další a další "objízdné" trasy!

Nezřídka 3 i 4 objížďky objížděk!

Opravy postupují pomalu. Rozšíření oprav o I/35 bylo dokonce záměrné s cílem přerušit dopravu po této důležité spojnici, viz http://pardubice.idnes.cz/litomysli-by-mohly-od-pretizene-dopravy-pomoci-kolony-pge-/pardubice-zpravy.aspx?c=A150604_2167520_pardubice-zpravy_msv

Současný rozsah oprav na více místech vytváří permanentní dopravní chaos v Brně a Ostravě.

Připadá mě to jako úmysl. Neexistuje centrální koordinace. Silniční síť se rozpadá na části, které již nejsou ani mezi sebou propojené! Tragikomedie. Jak se říká "Mnoho zajíců, psova smrt"!

O dálnici D1 lze hovořit jen v "" jako o dálnici, to už dávno není, snad jen na papíře na ministerstvu!

Normální by bylo udělat pořádně jednu kompletní komunikaci západ-východ nebo sever-jih. A, teprve pak další. Dřív se udržovaly II. důležité pro armádu a mobilizaci, dnes z toho jsou taky jen trosky. Tento stát spěje k záhubě! Viníci - politici! Sedněte si pane ministře před zrcadlo. To co tam vidíte nás netěší!

+1/−1
22.8.2015 12:32

M27i38r68o21s63l38a76v 20K85a32š13p31a54r 3272347211961

Je pravdou že některé typy prací se dají dělat i v noci.                                                 Zásadní problém je ale v organizaci práce, znám několik případů kdy se několik dní finišovalo aby se pak zas několik dní čekalo, ať už na materiál nebo nástup specializované firmy. Půvabné je to že nepředržitou práci propagoval Ťok v tunelu. Ten je totiž vždy uzavřený a staveniště je ze své podstaty vždy dobře nasvícené.

0/0
22.8.2015 12:08

A21l71e73š 92L27i76s34o75v32s58k26ý 9799198122192

A kolik je tu náhle odborníků na stavby a opravy! :-):-) Já sám si před 15-20(?) lety pamatuju televizní reportáž, kdy redaktoři jeli po dálnici a zkoumali opravované úseky, co už byly týdny zavřené a na kterých nebyla ani noha  a pak se ptali příslušných ředitelů a ti něco zmateně blekotali, evidentně je nachytali na hruškách. Takže jakýsi posun tu přeci jen je. Stejně tak ve starém Světě motorů z r. 85 byla dvoustrana o opravách a uzavírkách, byly úseky silnic, co byly zavřené rok a kde se pracovalo tak 1-2 týdny v měsíci, jednou nebyl cement, pak zas onemocněli lidi, pak měl finišer poruchu a jiný v okrese nebyl, blablabla. Ale faktem je, že tehdy byla nižší hustota dopravy, tak to tolik nevadilo.

+2/−1
22.8.2015 12:06

M95i37r52o82s59l80a17v 30K83a80š65p82a88r 3332357511211

To byl za Socíku běžný postup.                                                                              Na stavbě docházely peníze a tak se ryze administrativně zavřel(zahájil) jiný úsek aby se z něho dalo čerpat, osobní zkušenost.

+1/0
22.8.2015 12:12

M87i50c35h78a68l 25N98o60v43á44k 6412795608406

ona práce pod lampami v noci, ukáže výsledek až za denního světla a ten bývá občas k pláči, pane ministr!! Vlastní zkušenost s prací pod lampami!!

0/0
22.8.2015 11:47

J75o29s93e34f27f 74M51u61s26i14l 7519895216610

Obzvláště v tunelu...

0/0
22.8.2015 13:14
Foto

J93i44ř52í 96H16á15v90a 7677769395374

Přelomový objev! jen škoda že se neuděluje Nobelova cena za dopravu - byl by horký kandidát;-D;-D;-D

+7/0
22.8.2015 11:41

J22a52n 32F25r45o74l50í33k 6506880625944

Včera jsem večer udělal zásadní chybu a z D2 jsem u Brna najel na D1 směr Olomouc místo abych jel po okreskách. Sice tam nikdo nesvítil ani nepracoval, ale fronta tam byla nekonečná. Běžte do zadku pane Ťok se svými průpovídkami i radary.

+2/−1
22.8.2015 11:39

J97o18s76e68f36f 33M30u36s77i13l 7479665976900

Již delší dobu vím, že bych mohl dělat ředitele banky. Teď již vím, po zjištění, že to jde i v noci, že mohu být i ministrem dopravy.

+3/−1
22.8.2015 11:24

F44r72a54n48t17i52š64e96k 14N32o29v46o79t38n11ý 2654709716

Nad tím musel dlouho přemýšlet. Jeho nápady jsou vskutku Anu hodné. Například zvýšení pokut, dle něho až 3x, protože lidé si z pokut nic nedělají. On totiž vůbec nebere ohled na to komu jsou tyto pokuty kdesi. Samozřejmě bohatým, ale navrhnout pokuty dle výše platu to by chtělo charakter a asi odvahu. Navrhovat mýtné brány k vybírání pokut je další výplod našeho stavitele, který odklonil 100 mil. Kč do Švédska se schválením Bureše.

+3/0
22.8.2015 11:24

P40a49v54e88l 39O45b63d44r55ž12á58l18e14k 6646264548402

Pokuty podle výše příjmu jsou hezký nápad, ale vždycky to ztroskotá na tom, jak tu výši příjmu zjistit. A jestli myslíte, že z daňového přiznání, tak už to není ani k smíchu.

A není to jen o podnikatelích ... papírově vydělává tak 1/4 skutečného přijmu i každý číšník a podobné profese.

0/0
23.8.2015 13:58

P76a77v11e80l 20J40o11n13á53š 5491895539915

Není jednou z příčin nepráce v noci třeba i to, že nárůst mzdových nákladů o 20%? Je to sice pakatel v celkových nákladech, ale možná je někdo šetřílek.

0/0
22.8.2015 11:03

J35a22r41o75s35l58a46v 54K43o18m83o72s95n61ý 6476941273634

Zajímavé zjištění od stavaře??

+1/0
22.8.2015 11:02

M29a35r96e34k 87H68r89u30b19y 6537842841958

Po té dlouhé řadě předchozích ministrů a 25 letech už bylo načase, ne? ;-)

0/0
22.8.2015 11:03

G73a90b63r76i46e76l 38H39o67r18t85e43n 9681269173244

Práce v noci ve městě fakt ne, pokud jsou kolem obytné domy. Pamatuju si, jak soused házel po dělnících láhve od piva, čemuž jsem si nijak nedivil, vzhledem k tomu, že se ve dvě ráno pod našimi okny pokoušeli řezat flexou trubky. Ráno jsem se jich byl zeptat, koho napadlo dělat nejhlasitější práci ve dvě ráno - prý chtěli mít druhý den volno. Tož tak.:-)

+1/−2
22.8.2015 10:58

M77a62r17e35k 85H70r27u93b11y 6337712841158

Dálnice typicky ve městech nejsou -a třeba D1 by režim 24x7 vyloženě potřebuje (i když pro začátek by stačilo kdyby tam něco dělali alespoň jednou týdně ;-)

+6/0
22.8.2015 11:05

G48a91b68r57i22e20l 81H41o84r10t28e88n 9341609273214

Tak o tom žádná. Ale třeba máme všichni smůlu a vždycky, když jedeme kolem liduprázdné uzavírky, tak tam něco tvrdne.:-)

+2/0
22.8.2015 11:09

J90o28s51e81f15f 41M89u77s58i20l 7139725686750

Neznevažujte technologické přestávky ;-)

0/0
22.8.2015 11:25

J23a14n 52F33r29o25l26í84k 6566160355814

Ano, stavbaři se poučili a na liduprázdných uzavírkách si při stání v koloně můžete prohlížet cedule o technologické přestávce. Např. složená svodidla musí technologicky zestárnout a zinek na nich se pokrýt patinou.;-(

+4/0
22.8.2015 11:43

M92i62l87e46n61a 19K98l82o19u14č30k12o98v17á 2126900986122

A byla to prepadovka nebo se pan ministr ohlásil predem? Protože jinak neverim, ze by v noci delali.

+2/0
22.8.2015 10:56

M16i19r71o19s86l24a45v 10U41r12b94a15n 1716447561339

Ano, napriklad usek D1 153-162, silnice v plne sirce, nikde ani noha (ani ve dne, ani v noci), ale v celem useku omezeni na 80...

+10/0
22.8.2015 10:56

M47i37l88o22š 58K93o72l85m65a18n 6836503347222

Kde by asi dodavatelé sehnali tolik dělníků ?  Možná by bylo dobré, aby přestali dávat podpory v nezaměstnanosti, sociální podpory a další peníze za nic nedělání. Všem co nepracují nabídnout práce kde je dost práce a nejsou na to lidi.

0/0
22.8.2015 10:53

M22a34r85e53k 10H26r19u83b74y 6737102601778

Lidi je dost - jenom je třeba je zaplatit. Jenom moc nevěřím, že čeští dělníci budou dražší než němečtí

+1/0
22.8.2015 11:06

L96a87d14i42s84l54a75v68a 74H12r85u53š22k45o85v52á 6787406948750

Proč s tím nápadem nepřišel když pracoval ve Skansce?

+4/0
22.8.2015 10:46

T28o88m69á29š 28M44a40c23e63j61k24a 6211962257757

Proč asi? Mě je spíš záhadou jak se někdo takový vůbec mohl stát ministrem, co za to Babis má slíbené...

+2/0
22.8.2015 11:03

R97a61d75e98k 94J57a52h47n 8326987105875

Ty tunely se jmenují Lochkovský a Cholupický. Komořanský tunel je prosím kde? Zatím jsem jej nenašel a to tam bydlím.

0/0
22.8.2015 10:24

M80i33l40o95š 43K15o84l58m18a27n 6836233497242

Komořanský tunel se tomu říkalo od začátku, kdy tam provedla první ražbu Subttera

+1/0
22.8.2015 10:46

A62l15a22n 86Ř74e55p95k68a 4865906

Jasně, že to v noci jde, ale ještě tak sehnat ochotné lidi co by v noci do práce šli Emotikona grin Tam kde to není životně nutné, by se v noci dělat nemělo, bo v noci se nemaká, v noci se spí Emotikona wink

0/−3
22.8.2015 10:21

T12o41m98á27š 74K50ü46h30r 2272566590883

Jde to i v noci. Tak to je objev. ;-D Já si spíš dlouhodobě kladu otázku, proč to u nás nejde i v noci.

+3/0
22.8.2015 10:02

P32e64t80r 16H21o65r67á80k 1769613589804

Protože je to dražší a kvalita půjde dolů.

+1/−1
22.8.2015 10:10

R93a47d34i45m 34P53o90l21á46š48e93k 9126153679829

Nemyslím, že kvalita půjde dolů. Ta kvalita, co je zajišťována stavebním dozorem, tam to je jedno, pokud bude mít noční i dozor. A ta kvalita, které závisí na rychlosti udělání té práce bude vyšší, protože je lepší, když se něco udělá za týden nonstop než když se to dělá postupně měsíc a prší na to a podobně.

+1/−1
22.8.2015 10:30

J66i79ř62í 94H92o63d72a81n 6574157673440

v německu jde taky kvalita dolů neboť pracují i v noci?

+4/0
22.8.2015 10:30

P39a11v16e24l 50V81e28b32r 2375257116956

;-D Nein, meine liebe !! Na sva motocykl jsem delat projezdit kus Evropa, ale nemecke dalnice drtive vedou. Autobahn uber alles !!

+1/0
22.8.2015 12:04
Foto

J73i64ř47í 52P83r70o78c10h53á82z10k10a 1230656645266

Nevšiml jsem si,žeby měli v Anglii nekvalitní silnice,v noci se tam opravuje běžně!!

+2/0
22.8.2015 11:05

P31a65v76e39l 65V18e61b19r 2395347526296

Proto tady vsichni platime road tax, ty  penize jdou zpatky do infrastruktury. Ocenuji vasi snahu, ale asi nema smysl se tady rozepisovat, jak to chodi na Zapade, to Cechacky vzdycky akorat rozzuri.

0/0
22.8.2015 12:01

V86á44c55l51a78v 66P31o38l26á30k 1965862360670

Logicky musí každá oprava trvat dlouho, protože kdyby byla předražená oprava brzy hotová, bylo by to podezřelé

+5/0
22.8.2015 9:55

P90a56v11e15l 10O83b27d12r11ž71á48l70e40k 6646124388222

Ono to vypadá logicky - opravovat v noci. Trošku problém je, že nastartovaný bagr je v noci slyšet na několik km. A stačí aby byla někde v okolí stavebního místa vesnička s jedinným aktivním důchodcem, který si bude stěžovat.

+2/0
22.8.2015 9:43

R59a27d58i23m 19P36o58l31á56š44e36k 9106103679889

Když bagr dostane tlumič, bude slyšet stejně jako kdyby po té cestě jezdily náklaďáky.

Stačí potom trochu šetrně pracovat.

0/0
22.8.2015 10:27

P13a96v27e14l 18O33b33d68r12ž83á42l83e13k 6176364658352

Tlumič nepomůže, když noční hlukové limity jsou nastavené tak nízko, že jsou překročené i když tam ten bagr vůbec není.

0/0
22.8.2015 10:42

J86a18r47o69s76l53a80v 29K51a83d53l49e90c 5121119132581

Uf, tak teď ještě aby byli lidi a peníze...;-D;-D;-D

0/0
22.8.2015 9:35

P66e42t47r 97J29a87n35o58u56š38k75o52v55e23c 8291783108226

že se ten blb k něčemu takovému propůjčí. Kecy v kleci a co na to IBP? Pokud chce pracovat v noci nedoplatí se , vše je o cenách.

+1/−7
22.8.2015 9:35

J91a29n 29J36o53r45d84a65n 5491787289

Nejen v Nemecku, ale vsude na svete je bezne ze se silnice opravuji v noci i o vikendu.

Jenom ne v te nasi bananove republice. Tady je na vsechno cas. Misto aby oprava trvala 14 dni, tak kvuli lenosti delniku trva klidne i dva mesice!

+8/−4
22.8.2015 9:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.