Diskuze
Slabinou železnice jsou výpravčí a přejezdy, míní šéf Drážní inspekce
Děkujeme za pochopení.
P30a86v36e61l 94K10o58v81á25ř
"Slabinou železnice jsou výpravčí a přejezdy, míní šéf Drážní inspekce". A potom ještě koleje, lokomotivy, vagony, napájecí trolej.vedení, strojvedoucí, údržbářské čety, průvodčí, vlakvedoucí a báby s košťaty a kbelíky co mejou vlak, kterej neprošel mycí linkou... Apropó - od doby kdy Tatcherová /obecně známá to vosoba/ prosadila privatizaci železnic převážným argumentem "úspory", počet nehod na britských tratích se zvedl přibližně třikrát.....
R20a31d57k39o 39K91ř46i72v36á23n77e67k
1. Slabinou iDnes jsou editoři, vymýškející zavádějící titulky.
2. Slabinou železnice nejsou výpravčí, ale to, že nejsou výpravčí. Jejich rušení a nahrazování technikou je logické a rozumné, ale bohužel mnohdy předčasné, pokud ta technika není na odpovídající úrovni.
3 . Slabinou železnice je dále Drážní inspekce, kde se ve vedoucích funkcích vyskytují lidé vzdělaní v úplně jiných oborech a ještě to považují to za svou přednost. Pan Šigut, který v článku hovoří, má vzdělání pedagogické. Pro jeho náměstka jsou lidé s technickým vzděláním, třeba z ČVUT, jen študovaní nádražáci, jak píše ve svých zlostných reakcích v diskusích.
R31a59d12k60o 32K57ř40i89v87á46n34e13k
Ale pane Kučero..., máte pravdu, skutečně, tím náměstkem jsem myslel Vás... Oproti Vaší minulé reakci dřevorubecké úrovně tentokrát jenom mínus.... Je to pozitivní posun. Děkuji Vám za vstřícnost.
J80a86n47a 17B60r57e40j76c39h64o65v95á
Kdyby všichni dělali co mají a dodržovali předpisy, tak se budou řešit jen vzácné případy selhání techniky, tomu se bohužel nikdy nedá na 100% zabránit. Vytrácí se zodpovědnost, za sebe, za lidi okolo sebe atd. Své sehrává i zaměstnavatel a neustálé šetření. Takže na lokomotivách, v autech i dalších pracovištích jsou nevyspalí a unavení lidé a výsledek se dostaví. Pak je najednou čas i milióny na opravy, přitom prevence by přišla na třetinu.
J44i21r19i 81D89v37o53r18a40k
Slabinou je, že na trati kde se jezdí 160km za hodinu jsou přejezdy.
J97a36n34a 11B72r51e28j91c37h72o96v53á
Jak to chcete udělat, když koridor vede přes celou republiku?
A92n15d26r20e47j 57O98l60e91k25s71a
Gró toho problému je, že vládnou ekonomové a to je průšvih. Ekonomům je třeba naslouchat, ale nikdy nesmí dostat rozhodovací pravomoce nad rámec účetnictví.
Ekonom je v podstatě omezený člověk s vysokým sebevědomím. Když dostane možnost, rozprodá klidně i ornou půdu na velkosklady, zruší zemědělství a řekne, že ty potraviny můžeme přece nakoupit.
M90a87r20t82i59n 84Z87l58e46s37á92k
Jak drahé by bylo,kdyby v okamžiku spouštění závor začaly současně ze silnice vyjíždět hroty na principu zastavovacích pásů?
B97o89h62u66s37l61a25v 74K36r39á61l41í43k
Není jednodušší a levnější ty kamióny rovnou odstřelovat pendolínem? Ovšem připíchnout ten kamion na hroty, aby z přejezdu nemohl odjet, je také velmi geniální nápad.
J83i61ř13í 70K92o75v79a80ř81í67k
Název článku je zavádějící, slabinou nejsou výpravčí, slabinou je management, který většině výpravčích zakázal vypravovat vlaky. Drážní předpisy byly psány zkušenostmi a "krví", jen pár "pánů" to ještě nepochopilo. Až se zruší výpravčí úplně a vlaky se budou řídit na dálku z jednoho místa, zvláště na tratích, kde je spousta přejezdů a stanice bez podchodů, to teprve začne "legrace".
K63a44r55e60l 92D92v52o90ř39á10k
Největším problémem přejezdů jsou směšně nízké tresty pro řidiče. Pokud budou tresty tak "bolestivé", že si nikdo ani nedovolí ingnorovat červené světlo na přejezdu, bude to první krok k řešení problému. Proč by ale politici zpřísňovali tresty v automobilovém provozu, když sami nedodržují nic z vyhlášky o silničním provozu.
J16a36n 56P80a30v46e44l27k88a
Bohužel se tato hloupost rozšířila i mezi politiky. Prevevence, to je především kontrola. Když každého při projetí zastaví bez pokuty, problém zmizí. Když za to bude trest smrti, ale žádná kontrola bude tu problém stále.
J38a56n 76P63a75v32e83l86k53a
Slabinou železnice je ČSD. Moloch, který se od totality nezměnil.
B60o22h27u18s94l12a91v 15K64r81á42l86í69k
Máte na mysli některou z těch 6 největších nástupnických společností a organizací?
Írán zaútočil na Izrael. Armáda zachytila většinu střel, pomohli spojenci
Sledujeme online Írán vyslal na Izrael desítky bezpilotních letounů a také rakety. Je to odveta za útok na íránský...
Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný
Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se
U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...
Ozbrojenci vtrhli do domu a svázali podnikatele s rodinou, zřejmě šlo o mstu
Policisté z Česka i Německa pátrají na Domažlicku po ozbrojencích, kteří v noci na dnešek přepadli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Na začátku byl tajný projekt. Jak vypadá stanice metra, kterou nikdy nejel vlak
Premium Nenápadná plechová vrata naproti Úřadu vlády na pražském Klárově skrývají velké tajemství. Praha se...
Státu propadly pozemky za pět miliard. Vlastníci se o ně včas nepřihlásili
Premium Česko letos velmi zbohatlo. Získalo do svého majetku rozsáhlé pozemky miliardových hodnot po...
Režim nás zatáhne do války, děsí se Íránci. Ultrakonzervativci v zemi posilují
Premium Zdaleka ne všichni Íránci podporují místní konzervativní islámský režim a jeho válečné choutky....
Rozhazoval výzvy k svržení vlády. Pak se u místa, kde soudí Trumpa, zapálil
Muž se polil se a následně zapálil v New Yorku před soudní budovou, kde se koná proces s americkým...
Dostálové se ptali na její angličtinu a Farského, zda dá zase přednost stáži
Nejzajímavější částí debaty kandidátů do voleb v Evropském parlamentu byly otázky studentů, kteří...
Pronájem výrobního/skladovacího areálu Sněžka
Jugoslávská, Náchod - Staré Město nad Metují