- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chybí mi zásadní info - jak zpět, opět škodovkou?
Skaut a komunistický výtvor socialismu se náramně a tuze hodí. Ve vyspělích nekomunistických zemí byly auta trochu jiná, lepší pro přírodu Tohle nejspou skauti
Ale jsou, a třeba umí česky, na rozdíl od vás.
Docela slušná porce km na den, když člověk ještě uváží špatné silnice, defekty a poruchy, tak si kluci dobře mákli. Všechna čest.
Takže skauti budou mít svatbu v Japonsku
Mám dve otázky:
1.) počul som, že je hrozne tažké dostať sa s autom registrovaným v zahraničí do Japonska. Ako to, že takýto starý vrak pustili cez hranice?
2.) pocestujú ním aj domov, alebo ho tam nechajú zošrotovať? :)
Možná nepoznali že je to auto
Paráda kluci, tomu se říká skautská výprava
"...Celkem se na tábořišti o rozloze sedmdesáti Václavských náměstí ..."
...
Co to je sakra za míru, autore? Nějaký náměstí, pche. Český čtenář potřebuje fotbalová hřiště a Fábie
Tohle v zapadlem koute Asie opravi kazdy mechanik, co silou vule udrzuje v provozu tamni povozy nejruznejsiho puvodu.
Mozna uz s Favoritem ale Felici a vyse by je defect nejspis vyradil z provozu, to nestaci vycistit karburator.
Nebo naopak zajdou do nejbližší autoopravny a nechají tam namontovat od globalizovaného Bosche cokoliv, co má podobné parametry
Ona údržba stodvacítky taky není žárná legrace. Hlavně jestli s sebou táhli balík všech vodních i olejových těsnění, to byla ošklivá nemoc škodovek cca do roku 1987.
Tahle cestovatelská móda, kdy se jede tou nejhorší možnou popelnicí, mě strašně fascinuje. Před časem tu bylo něco o výpravě fichtlem napříč Afrikou. Zajímalo by mě jak ta dopadla