- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Najnovsie informacie - posadka stratila vedomie uz vo vzduchu z dovodu silnej rotacie:
Z prostredia vyšetrovateľského tímu mali prístroje ukázať preťaženie až 20 G. „Pri takom veľkom preťažení v prvom rade človek stráca vedomie. Môže dôjsť aj k poškodeniu vnútorných orgánov,“
Pilot Ľubomír Majerčák už raz jeden pád vrtuľníka prežil. Pred siedmimi rokmi sa zrútil z výšky 70 metrov........
Hrozna tragedie.Leteli pomoci malemu chlapci a osud se otocil o 380 stupnu proti nim
Nekomentatovalne,jen smutek.
Pane Zdenku Bednari, Vy jste opravdu velice komplikovaná osobnost. Podle Vás jsou i lékaři s celým zdravotním personálem jen kšeftaři přiživující se na lidské bolesti? Člověče, než začnete kohokoli urážet, zkontrolujte své priority a svědomí. Mimochodem, mám nalétáno určitě více, nežli jste Vy vyplodil myšlenek. Vy se tu ani nehodláte přiznat v jaké že to, (možná i pochybné) profesi vynikáte. Prozatím se mi jevíte, jako kdyby jste byl plný halucinogenů. Odpusťte si laskavě své kritické výlevy na adresu pilotů. Nevíte o této profesi nic a vůbec netušíte, co všechno obnáší.
Nechcete se vrátit do diskuse o železnici v Praze? Tam jste vypadal méně hloupý.
Jo, Benari Zdenku. Jem primitiv, který usedá za knipl LZS, aby takovým jako jsi Ty zachránil život.
Tomu nevěřím, pevně doufám, že podobný blb by pilotní průkaz nikdy neměl šanci získat. Omluva pro Tvůj způsob komunikace žádná není. Pokud jsou letečtí zachranáři opravdu takový blbové jako ty, je třeba současný stav změnit.
Oslněn prudkým sluncem neviděl dráty VN...přesto chyba pilota.RIP
Podle stožárů spíš vvn, jen na okraj (mohu být silnější). Jinak souhlas s účastí, samozřejmě.
Josefe Honeši - Vy jste seznámen s úhly pohledů pilota vrtulníku, že tu tak plácáte? Každý pisálek, který se zde vyjadřuje o možnostech či neschopnostech pilota jen hulvátsky útočí na lidi, kteří nasazují své životy pro záchranu lidského zdraví. (V tomto případě fraktury) Všichni, co zde zkoumáte pilotáž vrtulníku a soudíte jeho pilota, by jste si měli do té mašiny alespoň na letišti sednout. Pak by jste viděli, jaké je vám určené zorné pole. HONEŠI, moc Vám přeji, aby jste nikdy nemusel využít služeb LZS.
Jak souvisí snadnost a nesnadnost pilotování vrtulníků s tím jestli to byla pilotova chyba. Samozřejmě, že to byla chyba pilota. Nejen přímá, ale i navigační.
R.I.P., nenahraditelna skoda kazdeho zivota, jsou to chlapi, jak se patri, tahle prace se musi delat s laskou a nasazenim. Hodne sily rodinam, ktere snad obdrzi alespon nejakou financni "kompenzaci"od statu..., rodice prisli o deti, partneri prisli o partnery, mozne deti o tatinky.... Hruza, co se skryva v jedne sekunde letu :(
Pane Drbohlave, kolik hodin máte nalétáno s vrtulníkem ??????