Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kopilot Germanwings si zkoušel klesání už při letu do Barcelony

Kopilot letounu Germanwings, které se v březnu zřítilo ve francouzských Alpách, si opakovaně vyzkoušel prudké klesání se strojem už při letu z Düsseldorfu do Barcelony. Potvrdil to francouzský úřad pro bezpečnost civilního letectví. Právě kopilot Andreas Lubitz je podle dosavadního vyšetřování považován za viníka tragédie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P89e34t75r 43S10e22d28i41v65y 6407658795687

Nemecko - Francie  a kapitan nekolikrat odchazel na toaletu. V tragickem letu taky. Vzdyt to jsou kratke lety. To byl prostatik? Nemeli by byt piloti ve schopnosti udrzet moc nejak hlidani ?

0/0
10.5.2015 8:11

S73l59a50v78o40m48i77r 11N65o13v74a78k 5325312780480

ihr, glaubt doch nicht?, das ihr besser seid. Als Türken.oder Polen, das ist nicht ihre Ernst. Oder?

0/0
7.5.2015 23:37
Foto

O10n75d18ř64e45j 81V23a42r91o19š36č55á86k 3784477393

8-o  Tady je zase dneska pilotu.... ;-D

0/0
7.5.2015 9:44

T15o40m94á39š 51K54o56t57í48k 9206933363646

Je jasné že to plánoval. Jsem pro co nejpřísnější potrestání Andrease Lubitze.

+1/0
6.5.2015 23:48

P97a55v24e65l 86L18e44p10e29n72k82a 5416241935663

Klesnout 30 metrů nad zem a kapitán to mimo koptit ani nezaznamená, síla? "Kdo nevěří, ať tam běží".

0/−1
6.5.2015 20:53

H64a68n73a 93K47r32i45v51a41n18e91k 2691775682153

Halo panove dole, ocividne ten clanek stimuje, protoze Bordkommandeur (cesky vyraz neznam) tento manevr nezaznamenal. Takze ma Bild pravdu.

.

«Der Bordkommandeur hat nichts mitbekommen, denn die Handlung des Copiloten auf dem Hinflug fand während eines normal programmierten Sinkflugs statt», sagte BEA-Chef Jouty.!! «Sie hatte also keine Auswirkungen auf die Flugbahn des Flugzeugs.»

.

http://www.tagesanzeiger.ch/panorama/vermischtes/AbsturzPilot-uebte-schon-auf-Hinflug--keiner-merkte-es/story/15640353

0/0
6.5.2015 15:55

M39a67r84t43i70n 26N61e60č23a48s 8833933493529

Jestli to byl pilot, tak klesání snad nemusel zkoušet. Kdyby neuměl klesat, tak nikdy nepřistane :-)

+1/0
6.5.2015 14:50

T85o94m51á34š 83K73a16p95l98a68n 8103389813293

Takže je vlastně velké štěstí, že nespadl dvakrát!

+1/0
6.5.2015 14:46

H28a64n72a 92K67r21i80v23a62n54e88k 2371965832393

Panove nize, kde je zprava o tom, co se pise v clanku, ze si Lubitz nacvicoval klesani jiz pri letu z Düsseldorfu do Barcelony? 8-o

0/0
6.5.2015 14:00

D33a31l70i83b37o92r 34B97l30a34ž81e20k 6876424109690

http://www.bea.aero/docspa/2015/d-px150324.en/pdf/d-px150324.en.pdf

strana 22/23 kapitola previous flight. Jestli neumíte anglicky na odkaze od Pavla Odrazila si můžete přečíst i v jiných jazycích.

+1/0
6.5.2015 14:02

H63a30n61a 90K23r20i11v73a30n87e23k 2111825232133

jj, nekoukla az dolu. OK :-)

+1/0
6.5.2015 14:04

J60o53s50e20f 41N12ě54m52e95č96e92k 8873645746850

V článcích,jako je ten na co reagujeme,musíte číst až dolu.:-)Tady i maličkost rozhoduje....i když velikost bot a čepice u Andrease zatím řešená nebyla.Což je škoda...:-)

0/0
6.5.2015 14:23

P82a91v38e72l 77O48d63r82a69z69i11l 6184919237810

To bych rád věděl, komu je tahle informace užitečná.

+2/0
6.5.2015 13:44

P32e33t10r 45V68i18n14t28r96l18í20k 3786514591

podle mě minimálně vyšetřovatelům a psychologům, kteří mohou nějakým způsobem ovlivnit budoucí přípravu a vytipovat lidi, kteří piloty dělat můžou a kteří ne... pokud se tohle stalo a bylo to zjištěno a veřejně známo, třeba by měli lidé z aerolinií prověřit stav toho pilota, jeho osobní život apod, doporučit nelétat do doby, než se vše ujasní a vyřeší... zejména, když je to mladý člověk...

0/0
6.5.2015 14:05

J20o65s58e77f 33N94ě35m46e18č37e29k 8683245776420

Z informaci v tomhle článku,u nás na lampárně vlakového nádraží,byli doslova nadšení.:-)JInak je to na dvě věci.....a vyšetřovatelé letecké tragedie se jistě spolehnou na ověřené informace.Že by používali křišťálou kouli se mi nechce věřit.

0/0
6.5.2015 14:33

T91o48m70á81š 35K95a84p94l50a91n 8623589913923

No měla by zajímat bezpečáky, jak je možné, že nějaký pilot dopravního letadla naruší výrazným způsobem bezpečnost leteckého provozu (jestli klesal, tak letové hladiny jsou od sebe pár set metrů, takže klidně mohl vletět do dráhy jiného letadla), a klidně ho pak pustili odpoledne na další let.

0/0
6.5.2015 14:48

I13v68o 44J45a84n60á59č31e66k 8423133261732

Proč tady opisujete bulvární Bild, když dneska vyšla oficiální předběžná vyšetřovací zpráva, kde je jasně popsáno o co šlo? A nebo snad neumíte číst? Další trapný článek, přitom jste mohli napsat fundovaný článek o tom co a jak se přesně stalo.

0/0
6.5.2015 13:32

H55a75n50a 43K71r95i90v77a49n94e11k 2181675712933

kde? dejte odkaz.

0/0
6.5.2015 13:38

D75a51l36i20b39o94r 25B73l70a75ž31e73k 6726574129850

níže jsem ho dával

0/0
6.5.2015 13:43

P31a75v73e27l 62O47d75r87a13z25i51l 6694969477530

http://www.bea.aero/en/enquetes/flight.gwi18g/flight.gwi18g.php

0/0
6.5.2015 13:45

I54v74o 62J91a76n56á48č84e66k 8603783131752

Zde najdete výcuc, jinak hledejte u BEA: http://www.avherald.com/h?article=483a5651/015&opt=0

0/0
6.5.2015 13:46

H19a58n77a 19K22r54i68v87a17n53e90k 2101755212663

dik. ale tam jde o data letu z Barcelony, nikoliv o letu do!! Barcelony.

0/0
6.5.2015 13:55

I30v65o 37J10a48n89á91č22e63k 8703233521372

Pokud si to přečtete celé, tak je tam i to o čem píšete, že tam není. A je to hned v té zprávě z dneška.

0/0
6.5.2015 13:59

H85a47n36a 28K41r40i49v21a93n33e68k 2101205402453

OK, nekoukla jsem az dolu.

0/0
6.5.2015 14:03

T62o17m32á87š 49K94n93a65i84f66l 6463550527300

To chtělo hodně umu, vymyslet nadpis v příkrém rozporu s obsahem článku..

0/0
6.5.2015 13:23

R77o69m31a61n 56M34a45r40t47í71n88e73k 3403110340958

Nechapu proč pilot hledal někde na netu zajištění dveři z kokpitu, tohle je jedno z bezpečnostních opatření a asi jako pilot by to měl znát...

+2/−3
6.5.2015 12:17

M59i36r94o67s52l62a60v 81Z17i73k78m24u47n78d 7469453824363

Správně - měl by znát ... seriál o leteckých nehodách uvádí, že často nejsou piloti "dostatečně proškoleni na určitou situaci" ...

Mohl hledat - fanoušci často pustí ven to, co se někde nepíše - jestli tam není nějaká jiná možnost, jak se do kabiny dostat ... o níž nebyl školen ...

+9/0
6.5.2015 12:28

P37e86t23r 56T88y61č74k40a 6555752629132

On byl školen na to jak případně uzavřít kokpit před teroristy. Ne na to jestli lze nouzově otevřít kokpit kapitánem letadla.

+5/0
6.5.2015 12:37

J63a55k93u94b 92S16e53m28e34r27á42d 2367926131711

Presne R^ ... nechapu ze ti lidi nezapnou obcas hlavu

+3/0
6.5.2015 12:39

G84a57b40r97i20e59l91a 31M86e60r75s10i67o80v39á 4155702303419

pro takový čin, i kdybych vše věděla na 100%, stejně si to znovu dohledám a "zopakuji". že...

0/0
6.5.2015 13:17

J42o32s47e83f 74N81ě88m88e40č43e80k 8683385646430

Gabrielo,vy jste takový perfekcionalista.:-) S vámi by byla radost dělat zločiny.R^

0/0
6.5.2015 14:20

J41o14s61e72f 90S27t15e25f94l 5844437233310

Jeste odkaz panu Hoschovi.Napsal jsem Vam clanek v nemcine,cekam na Vasi kritiku.

Napsal jsem to spontane,a nemel jsem chut hledat nemeckou gramatiku,a ani jsem si to poradne neprecetl.Divim se,ze se nikdo do mne nepustil

+1/0
6.5.2015 11:58

J40o72s51e42f 67N22ě72m65e24č37e98k 8643865216170

Pane Stelf to chce klídek.Tady se napíše tolik blbostí a kritika nikde.:-) Ten Váš příspěvek jsem si přečet a přijde mi jako pohodová výpověď o současném životě v Německu.Hezký den přeji.

+1/0
6.5.2015 12:14

J56o14s70e86f 68S33t10e69f75l 5154857983380

Dekuji pane Nemecek.Pekne jste to napsal,a ja Vam preji nejen dnesni hezky den,ale jeste spoustu dalsich.

+1/0
6.5.2015 12:20
Foto

J70a74n 92M56a76c73k 5927542102665

Prvni logicka otazka kterou si clovek polozi - a proc se mu to teda nepovedlo uz letem do Barcelony? Ale IDnes samozrejme nic nenapise. Jen placnuti do vody a zbytek clanku vyvar, ktery uz vsichni znaji.

+4/−3
6.5.2015 11:50

P46a96v90e91l 98B46e49r98a34n 9135777250

Asi to bude tím, že ani idnes netuší, co se mu přesně honilo hlavou, než mu jí proletěla ta hora...

+5/0
6.5.2015 11:53

J40o97s31e16f 74N35ě12m63e72č43e21k 8123885186500

Já si myslím,že si řekl,že je vše v pohodě...před Barcelonou jsem si to vyzkoušel a nikdo nic nepoznal.Pravda,tehdy použil prima trik....měl nasazený klaunský nos a vesele troubil na trubku....a kapitána preventivně poslal na wc.

0/0
6.5.2015 12:00

A98n36t25o45n24í98n 37S95á92d24l32í43k 7338789243923

Již se o tom jedná,že kapitán nemůže opustit kokpit,aniž by svou osobu nenahradil - třeba jen letuškou. Mnoho to sice asi neřeší,ale zablokování dveří kokpitu by bylo složitější!

0/0
7.5.2015 10:21

J10o91s31e75f 67N53ě97m57e62č56e77k 8603705716870

S logikou v případě mnoha novinářů nepochodíte.hodí se sebevětší pitomost.Ale nám to dělá radost......někdo si tady připadá jako letecký odborník,jiný si jen zavtipkuje na otřepané téma.:-)

0/0
6.5.2015 11:56

H37a35n12a 37K95r44i93v36a26n14e81k 2851905752973

To pise Bild, ze se to nevi, tak co? Je proste divne, ze ho nechali letet i zpet. Vse jsou jen dohady, dnes se nikdo nedozvi, co se mu honilo v hlave. Logo, kdyz je mrtvy.

+2/0
6.5.2015 11:56
Foto

I16v70a58n 20K77o78p20t93a 5577982431937

No zeptat se ho uz jaksi nemohou a Bild vice nenapsal. Co chcete vic u převzaté zprávy.

+3/0
6.5.2015 11:57

D69a55l54i38b47o40r 66B53l81a61ž16e35k 6646734889920

Jen to zkoušel... VIZ http://www.bea.aero/docspa/2015/d-px150324.en/pdf/d-px150324.en.pdf strana 23. Jestli vládnete trošku angličtinou.

+1/0
6.5.2015 12:47

P78a32v58e71l 41B57e74r91a68n 9935737810

Narodil se holt do špatné doby... Být to o pár desítek let dřív a o pár tisíc kilometrů jinde, ovázali by mu kolem krku bílou šálu a mohl to naprat jako hrdina za vlast a císaře do nějaké té americké letadlovky... A být v té době už idnes, to by bylo asi počteníčko... ;-D

+3/0
6.5.2015 11:41

J76o90s59e27f 33O10m78á27č69k86a 5267441312685

Jakkoli nijak sebevražedné letce kamikaze neobhajuji ani s nimi nesouhlasím, porovnání s vyšinutým masovým vrahem mi přijde přes míru. Oni pokládali život za císaře a vlast a přitom s sebou na onen svět vzali pár nepřátel. Lubitz svou chladnokrevnou,  zbabělou sebevraždou připravil o život 150 nevinných lidí kteří s ním neměli nic společného..

+3/0
6.5.2015 12:30

J67i40ř90í 66P94e26t14r 9685914341541

tady pro změnu část článku z jiných novin, než těžkého bulváru Noviny Deutsche Wirtschafts Nachrichten (DWN) obvinily německou kancléřku Angelu Merkelovou z organizování Majdanu v Kyjevě prostřednictvím kontrolovaných nevládních organizací. DWN pohoršil fakt, že svržení prezidenta Ukrajiny Viktora Janukovyče se konalo za prostředky německých daňových poplatníků. Nástrojem vlády SRN je Nadace Konráda Adenauera, která působí na Ukrajině od roku 1994.

+3/−10
6.5.2015 11:17

P11e89t33r 94K66o16s81u91t61a 2231661425525

Co do teto diskuse motas Merklovou a politiku jsi snad ujetej.

+4/0
6.5.2015 11:21

J97o95s97e42f 61N98ě58m92e24č86e86k 8753335726140

Od věci to není pokud tam nevládní organizace DWN letěla se společnosti Germanwings a letadlem kde kopilotem byl Andreas Lubitz.Jak málo stačilo a byl na Ukrajině klídek....:-)

+1/0
6.5.2015 11:33

H24a35n84a 34K64r10i29v40a85n91e25k 2851355212353

Kde je v clanku rec o Angela Merkel? Klicko dostal vyznamenani Konrad-Adenauer-Stiftung, v clanku je psano jen to, ze se nevi, co se s penezi v Ukrajine stalo.

.

http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2015/05/03/mit-deutschen-steuergeldern-adenauer-stiftung-mischt-in-der-ukraine-kraeftig-mit/

0/0
6.5.2015 11:38

B11o61h57u98s14l81a58v 70K26r92á37l55í68k 2371330469726

"o Angela Merkel" ;-D O to článek nepsat. V článek psát, že nevědět, co s peníz na Ukrajina stát.

+1/−1
6.5.2015 11:48

H90a93n14a 85K88r93i38v37a71n21e73k 2771615782283

ja psat jeji jmeno po nemecky, vy rozumneti? ;-D ja nesklonovati. ona se jmenovat Angela Merkel, nikolivek Merklova. Jasan?

+1/−1
6.5.2015 11:52





Najdete na iDNES.cz