- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Píšou, že za většinu nehod může vysoká rychlost. Tak jestli za to nemůže také nesmyslné omezování rychlosti na 30 nebo dokonce 20km/h a podobně, na úsecích kde se dá bezpečně jet 50, ale nějakej pomatenec napitej v noci udělá smrťák a už je tu opatření Pravda, dá se na tom snadno plnit plán výběru pokut...
Problém zvýšené nehodovosti to nevyřeší, páč zbytečně spěchající zdržený řidič se pouští častěji do předjíždění v ostatních úsecích trasy. Vše často umocňují vystresovaní sváteční řidiči, kteří jedou raději ještě o 15km/h pomaleji "pro sichr" než nařizuje značka...
Velka akce?Jel jsem z rozvadova do prahy a potkal dve auta,co stala na najezdu.A vzhledem k pocasi sedeli vsichni uvnitr,asi aby nenastydli.
Jel jsem Jindrichuv Hradec - Praha... Ani tuk... Nikde! Jen kdyz jsem sjel na Ricany diky ucpane dalnici, tak v jednw zatacce byla zasita oktavka s radarem v krovi...
Tak teď na Nově hlásají něco o velké akci policie od pátku do dneška - já jsem byl na silnici každý den různě po trase (Rychnov n.K.,Pardubice,Choceň, Hk) a viděl jsem jen v pátek 10 bílých čepic pít kafe u jednoho motorestu - jinak ani jeden policajt na silnici.
jakoby snad neměli nárok na přestávku podle zákoníku práce
Dokud se nebudou brat ridicaky primo na silnici,tak se nic nezmeni.Policie nema zadny respekt je tady jenom pro srandu.
Proč někteří hledají důvody nehod, že za to může stát (stav komunikací), systém, kontroly policie. Neříkám, že je vždy ze strany policie O.K. (lékárničky, měření na konci obce apod.), jsou tu skrze prevenci. Kdo jiný by měl řešit fetky, alkohol, rychlost. Je to jen o řidičích. I kdyby tady někdo uvedl 1000 argumentů proti, okřídlené "nemyslíš-zaplatíš" bude od A do Z stále platit. Lépe ztratit v životě minutu, než v 1 minutě život.
Novináři zase hledají senzaci kde není. Podle policejních statistik za únor (březen tam ještě nemají) vychází průměr na čtyři únorové víkendy (včetně pátku) 14 mrtvých, což je ještě o 4 víc než teď o velikonocích. Tím nechci říct, že se nic neděje a je to v pořádku, ale nejde o nic mimořádného v rámci jiných víkendů. A mimochodem za první dva měsíce byl nejnižší počet nehod od roku 1970 a čtvrtý nejnižší počet usmrcených od roku 1970. Tak bych to s chováním řidičů neviděl tak hrozně.
Oprava ten průměr je 10, takže stejně jako o velikonocích.
Na počet mrtvých při dopravních nehodách má největší vliv bezpečnost vozidel, to přiznává i policie, takže nemá cenu o tom diskutovat, na druhém místě je bezpečnost komunikací, o tom jistě nebude také sporu, ale na třetím míste je překvapivě cena benzínu a nafty, je celkem očividné, jak s rostoucí cenou mrtví ubývají a teprve až na čtvrtém místě by mohla být urputná snaha policie donutit řidiče k dodržování pravidel
10 mrtvých za jeden víkend, přičemž to nemusí být konečné číslo? 10 mrtvých za víkend následkem užití legálně drženého motorového vozidla? Kde je ministr vnitra ve vrtulníku, kde jsou návrhy na zpřísnění podmínek získání řidičského oprávnění a zákaz nabývání vlastnictví takto nebezpečných předmětů?
a vy vážně myslíte, že ty lidi se zabili jen kvůli tomu, že nejsou nějaké návrhy, že nějaké návrhy přinutí někoho, aby se nezabil a máte nějaký vysvětlení pro to, že když je to tak jednoduchý, tak že to už dávno neni, nebylo by nakonec jednodušší si přiznat, že žádné návrhy nemohou těmto tragediím zabránit?