Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyšetřovatelé našli druhou černou skříňku, rozbor DNA potvrdil 150 obětí

Vyšetřovatelé neštěstí německého airbusu Germanwings, který se zřítil ve Francii, našli druhou černou skříňku. Ta by měla obsahovat údaje o letu. Sedí i počet vzorků DNA nalezených na místě nehody, které odpovídají celkovému počtu 150 obětí. Kopilot podezřívaný ze záměrného způsobení pádu si podle nových zjištění hledal data o zabezpečení dveří pilotní kabiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R30a86d53a14n 59K35u23b80a56n56t 1623890839120

takto vypadá druhá skříňka:

http://www.bild.de/news/ausland/flug-4u9525/video-germanwings-sekunden-bis-zum-absturz-40376768.bild.html

0/0
3.4.2015 10:38

M77i47l41o42s62l77a41v 54U97r46b79a35n 2614213926911

To co píší novináři může být jen touha se zviditelnit, tak to chodí. Vyšetřování netrvá hodiny, ale  měsíce!

+1/0
3.4.2015 9:57

P40a88v33e21l 80O66d40r79a97z36i32l 6244479537390

Proč novináři pořád píší o nějakém pádu? To letadlo žádným pádem neprošlo. Letadlo havarovalo, narazilo, ale nespadlo, ani se nezřítilo !!

+4/0
3.4.2015 9:13

I22v62o 70J52a44n33á65č95e80k 8203873411552

Naprosto s vámi souhlasím.

+2/0
3.4.2015 9:43

J66a79r98d61a 69B63r63a32b10e59n89e96c 1800114629636

no ale na výsledku to moc nezměnilo viďte. Ale lidé si vás všimli a vstoupil jste ve známost.

+1/−2
3.4.2015 10:02

I51v19o 40J59a92n49á23č97e50k 8493573161332

Tady nejde o výsledek, tady jde o zcela zásadní rozdíl a světe div se paradoxně i na tom vašem výsledku, který myslíte. Pokud by spadlo, nebylo by z vysokou pravděpodobností v takovém stavu jakém nyní je. Navíc tím spadlo sugerujete, že to byla technická závada. Tady jde o jasný kontrolovaný let do terénu ve zkratce CFIT.

Jen pro info: Řízený let do terénu (v originále anglicky Controlled flight into terrain, zkráceně CFIT) je termín označující situaci, kdy je provozuschopné letadlo plně pod kontrolou svých pilotů neúmyslně navedeno do země, hory nebo jiné překážky. Termín zavedli inženýři firmy Boeing koncem sedmdesátých let, když zjistili, že jde o nejčastější situaci, kdy dojde k smrtící letecké nehodě. Od zavedení tryskových motorů v osobní přepravě už došlo v souvislosti s kontrolovaným letem do terénu k více než 9000 úmrtí.

+1/0
3.4.2015 12:01

P37a39v70e77l 97O34d40r55a32z61i77l 6884749897610

Díky, jenom podotknu, že podle současné verze vyšetřování šlo o Intentional CFIT (slovo neúmyslně tedy neplatí).

+1/0
3.4.2015 12:44

I20v61o 47J52a63n43á27č67e78k 8113943731392

Ano, samozřejmě, máte pravdu.

+1/0
3.4.2015 12:48

S85e62i29d23l 16P26e75t32r 1601351135134

Nějak je tu od počátku zmatek v pojmu "vyšetřovatel".

To, co uniká do medií, případně tvoří mediální obraz přímo přes různá prohlášení, tiskovky a pod. jsou výhradně politické figury typu francouzského  "vyšetřujícího soudce" tedy  v našem pojetí něco mezi prokurátorem, policejním vyšetřovatelem a státním zástupcem. 

Tito sice cosi stále hovoří avšak "pracují" ve státním žoldu a na základě politického klíče. A podle toho je nutno brát za věrohodné jejich výstupy.

Druhá rovina jsou opravdoví vyšetřovatelé leteckých nehod z několika národních nezávislých agentur, kteří zatím neřekli ani slovo a určitě neřeknou dokud jimi zpracovaná Závěrečná zpráva nebude kompletní a oni si svou profesní vahou nebudou schopni obhájit každé slovo v ní.  :-)

+2/−1
2.4.2015 23:23

D37a32n94a 85T77e81n14z74l32e46r 5390862205623

Vidím to podobně.

+1/0
3.4.2015 0:36

L69u93c22i12e 97B95a38r66t25o45ň97o57v74á 5670728847865

Jezkovi voci, prave ze onen prokurator nic nevysetruje, ale predklada a interpretuje zjisteni tech opravdovych vysetrovatelu z mista, co jsou v miste havarie uz od minuleho utery v noci. Momentalne jsou ze trech zemi Nemecka, Francie a Spanelska. To se mam to spiknuti.nejak rozrostlo.

+1/0
3.4.2015 0:49

D11a21n49a 59T15e93n72z91l32e22r 5690642625263

Není to poněkud neprofesionální, předkládat a interpretovat (prezentovat světovému tisku někoho jako viníka) v momentě, kdy se neví vlastně skoro nic?

+1/0
3.4.2015 1:07

L88u35c95i62e 16B38a47r32t14o16ň97o65v78á 5490798347385

Takze jak je to spravne dle Vas? Jak ke to profesionalne?

0/0
3.4.2015 1:22

D16a59n61a 52T85e97n23z19l87e28r 5390152735263

Tak snad proboha nejdřív vyšetřování, pak obvinění a pak odsouzení.  Opravdu o tomhle máte potřebu diskutovat?

0/0
3.4.2015 1:28

L96u60c81i81e 68B48a71r20t77o58ň62o87v44á 5530168387935

Ale to preci probiha..nebo Vy mate spravy, ze ne, ze se vysetrovani zastavilo? A na pripad neni vydano informacni embargo, tak sdelili jiste informace. Ze se Vam nelibi,.no to.je vec jina. Zrovna Vy, ktera jste schopna na zaklade televizniho zaznamu konstatovat a napsat, ze je prokurator neprofesionalni, hystericky a naznacila jste, ze je dle vasich pocitu neverohodny a zamlcuje fakta. No zrovna Vy budete tim spravnym arbitrem. Ale kdyz.chcete nutne verit v manipulace az spiknuti, muzete, to je samozrejme vase svobodna vule.

+2/0
3.4.2015 2:00

D51a52n87a 40T57e13n63z46l49e97r 5490952495293

Ne, tak to neprobíhá. Hned druhý den, sotva pár hodin po zřícení letadla, nějaký "emocionální" Francouz prohlásil, že to udělal druhý  pilot. Od toho momentu je obžalovaným a odsouzeným zároveň. To, že media nafouknou každou stopu, která by jen trochu potvrzovala tuhle verzi případu, je jen třešinkou na dortu. 

Takže čistě pro vás - jak by to probíhalo profesionálně: Vyšetřovatel by řekl, že důkazy zatím nestačí na jednoznačnou teorii a čeká se na výsledky ze druhé černé skříňky. Vyloučit se nedá zavinění posádky ani zavinění technickou chybou. 

Přestańte mi podsouvat svoje vlastní myšlenky. Vy jako jediná mluvíte o spiknutí - a to už pěknou dobu. Já osobně si myslím, že někdo neustál situaci a užvaněně, neprofesionálně vydává svoje domněnky za oficiální výsledky vyšetřování. Dost naivně - jen trochu zralý člověk by měl tušit, co to udělá s medii.

0/0
3.4.2015 8:40

L92u97c42i81e 67B27a66r96t65o88ň44o48v82á 5920338197775

Ale pani Tenzler, Vy stale zpochybnujete, a pisete o svych pocitech a domnenkach, ne ja. Ani se Vam zatim nepovedlo se trefit do casu, kdy byla poprve oznamena moznost zamerneho zriceni letadla zpusobena pilotem. Prvni Vas vykop byl “ nekolik hodin po havarii“, ani ted se Vam to nepodarilo, nebylo to ani druhy den po havarii...ostatni jiz nema smysl komentovat...

+1/0
3.4.2015 11:40

G65e81o88r44g 62K30o38m65b13e78r27e31c 9984731696811

Druhý pilot před svou smrtí hledal na internetu informace  o zabezpečení dveří kokpitu.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/vysetrovatele-nasli-druhou-cernou-skrinku-ze-zriceneho-airbusu-phf-/zahranicni.aspx?c=A150402_155306_zahranicni_ert 

iDNES= BULVAR to je jako kdyz napisou reznik hledal na internetu jak zabit prase.

+1/−2
2.4.2015 21:39

P18a42t93r45i20k 33M69a75r84e54k 8322517228636

R^ protoze kdyz je to na internetu, tak to musi byt pravda

+1/0
2.4.2015 21:41

S80e52i26d87l 71P40e67t40r 1571451215534

Když ono to pak zní tak pěkně akčně a moderně, že si to hledal na tom internetu  ...;-D

Pilot sice dělá typovku  kdy to éro musí znát pomalu do šroubku, sedí v něm min 8 hodin denně , každý let systém dveří používá, na trenažéru co každý půlrok je cvičen mimo jiní na tyto kritické situace, má k dispozici komplet manuály k tomu letadlu pročež jde hledat rozumy na gůgla ?? ..;-D8-o 

Kdyby tohle napsali alespoň včera  byl by to alespoň dobrý aprílový vtípek, takhle je to jen další dost prapodivný blábol s bůhvíjakým vlastně účelem ..:-/

+1/0
2.4.2015 23:54

M12i23c87h78a43l 89R70e78j11z84e89k 5256417545571

Opravdu kazdy let pouziva blokovani dveri, aby se nikdo do kokpitu nedostal?

0/0
3.4.2015 9:31

O29t68a77k75a15r 24V90a24l46e77k 6816842975512

Dle nadpisu to vypada, ze vysetrovatele provedli DNA rozbor cerne skrinky a diky tomu potvrdili vsech 150 obeti. Jsou to ale kujooni.;-)

+1/−1
2.4.2015 21:37

O50t12a45k10a98r 79V67a61l95e75k 6876602505842

Mily denicku, dnes jsem na internetu zjistil, ze nejaka pani Jana Stepanek nema smysl pro humor. Co ja si jenom pocnu?

0/0
2.4.2015 21:42

P78a67v35e72l 40O84d19r20a88z66i45l 6474869327730

Dejte si ji taky na ignore list.

0/0
3.4.2015 9:15
Foto

V42ě65r17a 84P79r59a43g86a78č40o55v77á 1615163818107

...ale ne pro ...

0/0
2.4.2015 21:28

J27a63n49a 38S66t19e56p22a67n65e41k 8918563423639

?

0/0
2.4.2015 21:30

M41i79c38h31a42l 32R52e64j14z29e34k 5476937985391

Teda Vero, sjet se takhle po ranu.

0/0
3.4.2015 9:35

J41o57s81e84f 45Š30k33y81v45a74r55a 9607712229924

Jelikož ani oficiální místa včetně zdejších diskutujících ani slovo o " palivu ", pak se ptám je úplně normální, aby zkušený první pilot za krátkou dobu po startu musel jít na WC ? Co když ten " sebevrah" byl zrovna on. Nastavení pomalého klesání se zrychlením a pak divadlo při otvírání dveří do pilotní kabiny, kde se ve skutečnosti ani nechtěl dostat.

0/−4
2.4.2015 21:27

K12a94r31e96l 91P45e81c77k59a 7666930205834

Letadlo začalo klesat až PO jeho odchodu. Navíc nechápu co je na tom tak nenormálního. Mě se taky stává, že dvacet minut poté, co nasednu do auta, musím na WC. Dokonce pravidelně;-D

+2/0
2.4.2015 21:40

J33a46r84o18s28l67a36v 98Č43e73r57n28ý 6218554559858

Ty ale nejsi zkušený první pilot, ti nečůrají vůbec.

+2/0
2.4.2015 22:19

V66l76a91s91t91i36m31i51l 71H11n46í95k 6756142341777

Co když šel na velkou?

0/0
3.4.2015 16:51

J36a23r97d21a 37B70r52a53b54e65n12e61c 1560494729336

a co v kině?

0/0
3.4.2015 10:08

I35v31o 73J98a27n27á90č41e20k 8623653561652

Jako že by ten co zůstal v kokpitu byl tak hloupý a nepřišel na to? A jelikož byl tak hloupý, tak by ho jako nepustil zpátky? Nějaká lepší konspirace by tam nebyla?

+1/0
2.4.2015 22:49

P88a13v66e69l 32O49d84r42a57z73i38l 6154499487460

Ten v kokpitu mohl být klidně v bezvědomí;-)

+1/0
3.4.2015 9:16

I69v29o 89J24a61n73á71č50e82k 8603783181942

A není to málo konspirační teorie? Jako že ho kapitán uvede do bězvědomí a pak přenastaví autopilota? Potom nějakým zcela záhadným způsobem upraví záznam v černé skříňce (která je mimochodem za letu nepřístupná) tak, aby to tak nevypadalo. Následně odejde a když se chce vrátit, tak ten pilot v bezvědomí vždy po pokusu otevřít dveře se probudí, zablokuje a je a zase upadne do bezvědomí? Není to moc jednoduché? Nemáte tam něco lepšího?

+1/0
3.4.2015 9:39

L16u79c27i18e 85B96a87r76t98o94ň86o27v33á 5480918727985

A jeste zapomnel pridat hysterickeho, emocionalniho,.neprofesionalniho prokuratora,.tedy osobu poverenou admimistrativnim vedenim vysetrovani nehody,.ktery na politickou objednavku a zcela zamerne zamlcuje pravdu a manipuluje s informacemi. A pritomni vysetrovatele ze tri zemi se proti jeho manipulovani s fakty a jeho vyjadreni ani neohradi...

0/0
3.4.2015 11:52

I69v21o 77J52a93n49á43č75e41k 8143253401252

Tak to nevím, zatím jsem neměl tu možnost od vámi uváděné osoby cokoli číst v originálním původu a znění případně vidět nějaký záznam. Pro mě je směrodatné co uvádí BEA (francouzký úřad odpovědný za vyšetřování nehod v letectví), což je jediná autorizovaná osoba, která se k daní problematice může vyjadřovat. Veškeré ostatní figurky ignoruji, protože netuší o čem je letectví.

0/0
3.4.2015 11:55

P86a70v70e75l 46O51d93r21a96z62i51l 6584929297930

Včetně vás.

0/0
3.4.2015 12:54

P37a44v49e32l 57O19d61r18a95z27i62l 6844769747200

Napsal jste svůj výmysl, ten je skutečně dost jednoduchý.

0/0
3.4.2015 12:53

J64a82k60u68b 78S98e55m62e72r55á30d 2147586241241

a co ma spolecneho palivo s vasi verzi, ze to udelal kapitan? ;-D

0/0
2.4.2015 23:03
Foto

I10v45a56n 23K80o13p69t74a 5187672761197

Ma to jednu chybu. Kopilot umí pilotovat taky.

0/0
3.4.2015 0:12
Foto

V61ě78r29a 87P19r43a32g52a85č74o42v60á 1255373878867

...a - KDO - jim - věří???

0/−4
2.4.2015 21:15

S59t12a88n57i59s81l13a62v 49P30ř60i38b61y22l 1849608211326

Komu jim? Vyšetřovatelům? Třeba já.

+5/0
2.4.2015 21:18

J46a10k92u36b 41S93e24m90e70r23á69d 2237626651741

napriklad ja

+3/0
2.4.2015 21:19

L81u87c57i65e 86B60a11r95t26o35ň69o22v71á 5230348627565

Já, zatím nevidím důvod, proč bych jim nevěřila.

+2/0
2.4.2015 21:22

J10a13n15a 51S86t65e74p56a62n45e89k 8418483783169

ja a mnoho jinych diskuteru... :-)

+1/0
2.4.2015 21:24
Foto

V96ě72r85a 40P96r12a55g44a84č97o95v20á 1165343118297

...ale taky - mnoho - NE...

0/0
2.4.2015 21:31

L56u88c17i66e 62B61a69r39t11o91ň89o40v97á 5650158837865

Ale no to každopádně...a teď, co s tím?

0/0
2.4.2015 21:44

I89v16o 73J50a47n31á59č96e57k 8693653871682

Vyšetřovatelům všichni normální lidi, novinářům tak to raději komentovat nebudu, já třeba ne.

0/0
2.4.2015 22:50
Foto

M64a50r37t43i70n 83P59i71p49e43k 4205268101941

Ja beru konspirace za velkou srandu a bavi me to cist, ale kdyz si uvedomim, ze to ti jetelove mysli jako fakt vazne a ze kdo jim neveri je clenem stada a je zmanipulovanej...letadlo nekolik minut klesa (nepada) az se potka s prvni prekazkou do ktere narazi. Z cerne skrinky je slyset odchod pilota a jeho snahu jit dovnitr a dech druheho pilota - tedy jeden byl pryc a druhy zil pri vedomi az do narazu - to vylucuje technickou zavadu jelikoz by komunikoval s vezi a druhy pilot by byl v kabine...boha jeho lidii

+10/0
2.4.2015 21:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.