Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

PŘEHLEDNĚ: Objasnění pádu airbusu potrvá týdny. Co zatím víme?

Vyšetřování příčin tragédie letadla společnosti Germanwings je v plném proudu. Komplikuje ho poničená černá skříňka i nepřístupný terén. Podle leteckých expertů může vyšetřování a identifikace obětí trvat mnoho týdnů. Co o pádu letounu dosud víme?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J19a37n 66U78l13r44i52c84h 7980183898508

To každý normální člověk ví, tak proč tu pořád šíříte nějaké spekulace.

0/0
26.3.2015 11:47

K39a83r98e21l 22F29a38j57t 5898102501563

"Po celou dobu poměrně rychlého klesání letoun držel kurs a nemanévroval.Setrvalábyla podle serveru i rychlost letounu." versus "Připorovnání se záznamy jiných letů na této trase je vidět, že rychlost klesání zřícenéholetounu byla řádově srovnatelná s rychlostí sestupu strojů přistávajících nadüsseldorfském letišti."

No tak buď toho tak moc nevíme a nebo zkopírujeme kdejakou kravinu, kterou někde někdo vypotí a nelámeme si moc hlavu tím co zveřejníme. Na to člověk může být klidně laik aby věděl, že tyto informace, které dokážete nacpat do dvou odstavců za sebou, jsou zcela evidentně blbost.

0/−1
26.3.2015 10:27

R93o72m79a38n 24D44o35r68s23k38ý 1136984720448

objasnění pádu potrvá týdny, takže mají novináři dostatk času z tohoto neštěstí vyždímat co nejvíc

0/0
26.3.2015 7:54

E21v36a 16H98a66s91n80í26k91o16v14á 1584701916194

Za pár dní už nebude o čem psát, maximálně že našli další těla.

+1/0
26.3.2015 9:32

V97ě34r68a 80L71o16r32e16n38c50o72v49á 5766210364

"Od roku 1991 mělo letadlo na kontě přibližně 58 300 letových hodin na 46 700 letech." 

To jako ze lítalo denně 5x nepřetržitě 25 let?? co je to za kachnu

0/0
26.3.2015 7:45
Foto

P84ř36e75m11y92s32l 58Č32e17j68p 8408127668756

Porucha bývá většinou příčinou, ale je obdivuhodné, že jsou lidé, kteří dokáží celý ten dráty prošpikovaný stroj udržet v chodu. Jen si vezměte, jak často bývá u automobilů porucha elektroniky. Zatím je nejpravděpodobnější verze selhání techniky ... Co bylo však zatím nikdo z nás neví.

+1/−1
26.3.2015 7:15

E79v52a 51H26a69s87n69í31k36o66v21á 1154971646354

U takových nehod se většinou vymamlasí víc věcí najednou.

0/0
26.3.2015 9:34

M26i25c68h88a17l 78M37a57c77h69e60k 1754262984509

Myslím, že nyní je již zřejmé, že nešlo o poruchu na technice, ale o poruchu pilotů, tedy jak toho, co zůstat zamčen v kokpitu, tak druhého pilota, který nachal toho prvního samotného, proti předpisům.

0/0
26.3.2015 12:00
Foto

P69ř48e56m35y84s97l 56Č79e88j50p 8148577698646

Tak nebylo by to poprvé, kdy se někdo musí odlepit od knyplu a řešit naléhavou situaci mimo kabinu ...

0/0
26.3.2015 12:18
Foto

J95o93s66e32f 15K91o98u50b93a 8861480323741

Letecké nehody nejsou jako automobilové, které trvají sekundu. Jak se ukazuje, nehoda trvala plných 10 minut, což znamená, že fakt, že když žádný pilot nevydal SOS nebo nezavolal věž, bylo to způsobeno záměrně. Není možné, aby piloti „promeškali“ tak dlouhý 10minutový pád. Světci tvrdí že slyšeli výbuch a viděli dvě vojenská letadla a mysleli si,  že letadlo má vojenský doprovod.

www.dailymail.co.uk    Uvádí, že jeden z pilotů opustil kabinu ale zpět se nemohl dostat dveře do kabiny byli zavřené.

0/0
26.3.2015 7:03

J81a64n 93B70a70č80o66v27č64i78n 1222654785465

No svetci ti vi vse, ziji s Panem Bohem.

+1/0
26.3.2015 9:17

V36á28c83l59a19v 72P60o82u12s38t69k34a 3100981752

Proč to není možné? Ono se to už několikrát stalo.

0/0
26.3.2015 9:27
Foto

J61a17r13o20m26í91r 84H27l79u33b90e51k 2986270814111

Berte můj příspěvek jen jako úvahu. Co víme s jistou pravděpodobností? Letadlo začalo nestandardně klesat z neznámých důvodů, posádka v době klesání nekomunikovala a nakonec jeden z pilotů opustil kokpit a nemohl se dostat zpět dovnitř, neznámo proč. Údajně ten zkušenější. Co nevíme? Kdo byli oba piloti a jejich historii. Probleskla informace, že piloti Lufthansy odmítají létat se svými muslimskými kolegy. Jakým způsobem jsou jištěny dveře do kokpitu a jakým způsobem se dá dostat dovnitř. Začalo letadlo náhle klesat v jeho nepřítomnosti nebo již před tím. Proč letadlo začalo tak náhle a řekl bych neřízeně, klesat. Přesný seznam cestujících. Původně tam mělo být několik Turků, nyní není po nich ani slechu. Takže několik možných scénářů. Druhý pilot, který v kokpitu zůstal, byl sebevražedný atentátník. Pod nějakou záminkou dostal prvního pilota z kokpitu a znemožnil mu návrat. Do kokpitu vnikl, v nepřítomnosti kapitána, některý z cestujících, zpacifikoval pilota a zablokoval dveře. Nepravděpodobná mi připadá náhlá dekomprese, to mají oba piloti plné ruce práce, komunikují s dispečery a nemohou si dovolit opustit kokpit. Taky mohlo dojít k náhlé, blíže nespecifikovatelné, poruše. Málo pravděpodobné. No a teď ještě ten CERN?

0/0
26.3.2015 6:36

F52r67a65n80t66i44š76e75k 70L90i79m35p33a46u69c81h 2895653566744

Již včera večer jsem napsal, že to vypadá na úmysl pilotů. Dostal jsem samé minusy. Teď snad je to už jasné. Vždyť v době kdy letadlo začalo klesat bylo těsně nad letištěm v Nice. Logické bylo klesat a s letadlem přistát. A ne letět rovnou proti Alpám, které mají výšku přes 3000 m a klesat na 2000 m.

0/0
26.3.2015 8:18

J12a49n 85H61o18f47í60r67e66k 3727431111117

Je zajímavé, že iDnes je opět "pozadu" a čeká, jak se věci "vyvrbí", resp. kdy jí bude dovoleno psát pravdu. Zjistilo se, že před pádem letadla jeden z pilotů opustil kabinu a když se chtěl vrátit, byly dveře zavřené a on se do ní nemohl dostat. Pilot, který se v kabině uzamkl, byl naprosto nezkušený, měl nalétáno je několik stovek hodin. Nejdříve bylo vydáno prohlášení, že nemohlo jít o teroristický útok, dnes to úřady již připouštějí. Zajímaví je také to, že německý prezident Gauck zrušil let do Jižní Ameriky a piloti Lufthansy nechtějí létat s kolegy, kteří jsou muslimové...

+1/0
26.3.2015 5:54

V84á12c67l28a41v 40P83o41u42s29t46k65a 3600791202

Vychází tyto vaše informace z nějakého oficiálního zdroje?

+1/−1
26.3.2015 6:00

Z50d10e85n51ě52k 79G61l65a16s 7568438158755

NYT a fr. agentura odvolávající se na zdroje z vyšetřování.

0/0
26.3.2015 6:11

V19á12c37l88a78v 50P31o78u50s49t59k80a 3250411812

Takových odvolání už tu za tři dny bylo víc než dost.

0/0
26.3.2015 6:13

F13r30a10n38t37i20š67e80k 30S89c31h48l28i94c21h84t36s 9635732381155

Nic zatím  nevíme a budiž útěchou, źe snad byli v bezvědomí.

+1/0
26.3.2015 0:34

V39á66c25l39a11v 68B10i49t14n36e20r 2964587453

Činnost posádky musela být v posledních minutách letu z neznámých příčin paralizována,nebo opustila kabinu!Svědčí o tom absolutní nečinnost a ne profesionální skutečnosti,které jsou známy.Posádka letadlo ani neřídila ani nekomunikovala.V minulosti už se takové situace stalii/požár v kabině posádky,hypoxie a stráta vědomí/Švícaři poblíž Bostonu,Řekové u Athen!:-(

0/0
26.3.2015 0:17

Z15d28e16n94ě17k 38B81ř46í66z39a 8316355679656

tohle letadlo = vysledky vysetrovani za nekolik tydnu, MH17 = uz je to skoro rok, a stale nic zasadniho nevime.

Znamena to, ze vysetrovani u MH17 se protahuje umyslne?

+1/−2
26.3.2015 0:01

D23a94v17i85d 36H51i45l15l70e 9372674194278

Tak o MH17 se presne vic co se stalo, jen hodne lidi se tomu zdráhá uvěřit. Protože separatisté jsou přece Ti hodní.

tady jde o obyčejnou nehodu, potřebují vědět co se stalo a jelikož to vypadá ze to nikdo nesestřelil, tak to bude jednodušší.

+4/0
26.3.2015 0:11

Z75d92e79n34ě89k 82B89ř91í78z40a 8556445569676

prave ze nikdo nic nevi, to se jen fasiste z Kyjeva snazili svet presvedcit, ze to byli ti druzi a ne oni. Jenze se jim to nepovedlo, jejich "dukazy" byly rozmetany po par dnech

+1/−10
26.3.2015 0:19

D71a37v92i13d 43H13i85l54l96e 9502834544228

Bože prorusky troll. Jak rozmetate důkaz ze chvilku po tom co letadlo bylo sestreleno se separatiste chlubí sestrelem Antonovu? A doteď zadne trosky neukazali? Az rozmetate tento důkaz, můžeme se bavit dal.

+7/0
26.3.2015 0:39

O40n44d89ř47e85j 89R61ů87ž66i42č48k48a 3451747852825

Plus poměrně rychlé prohlášení Putina, že za to může Ukrajina - nikoliv proto, že by Ukrajinci sestřelili, ale protože se to stalo na jejím území.

+1/0
26.3.2015 4:00

R48a71d39e67k 78B17e21r66a93n64e32k 2728785524945

Na celé věci je nejpodezřelejší, že piloti posledních 10 minut nekomunikovali a přitom navedli letadlo na klesání - to znamená buď náhlou ztrátu vědomí,   nebo úmysl pilota eventuelně nějaký útok.

+1/0
25.3.2015 23:59
Foto

P78ř76e51m54y12s41l 54Č65e81j68p 8118397878546

Když letadlo ztratí nějakou důležitou techniku, kde už ani záložní nejede. Nemáte čas na nějaké vybavování. Jinak v těch horách bylo vše asi předem jasné :o(

0/0
26.3.2015 7:17

P67e67t26r 13K15r35i20s25t74o15f 8294778950825

Pad ma stejny prubeh jako havarie jineho airbudu,kde se blokli cidla a ledadlo zacalo samo hlesat, tak piloti restartovali system. Ovsem tohle ledadlo je udajne v poradku a system opraveny a v poradku,kdyby ne museli by priznat ze dalsich 900 stejnych letadel ma chybu nebo,ze se jim nekdo naboural do systemu.

0/0
25.3.2015 23:48

R62a27d82e44k 70B62e70r95a90n71e54k 2388815884695

no to ale nevysvětluje proč posádka posledních 10 minut letu nekomunikovala..

0/0
26.3.2015 0:00

P66e49t29r 65K97r35i47s29t66o52f 8424798140715

Neverim,zekdyz se chce zabit pilot,tak se si sou vezme 150 lidi a jste premluvi kolegy v kokpitu.

0/0
25.3.2015 23:44

F32r75a15n58t91i48š98e33k 39S75c26h58l76i95c71h74t32s 9455492581355

to už se stalo min 2x

0/0
26.3.2015 0:35

T85o62m78á70š 44K42o59t39í12k 9906583983726

Já myslím, že letadlo sestřelili proruští separatisté. Chtějí v Provence vyhlásit gubernii a připojit se k Rusku. Jestli spadne další letadlo, tak je to jasné.

+4/−3
25.3.2015 23:42

J24a66r95o46s43l89a46v 36Č72e12r16n31ý 6398754549438

ty nemyslis, nemas totiz cim, kdyz mas v hlave slamu, myslenka neprijde

+1/0
26.3.2015 3:22

T17o91m30á77š 85K69o95t44í23k 9586873683316

Tak oprava specielně pro Vás: Letadlo sestřelili Rusáci. Vyhovuje?

0/0
26.3.2015 4:38

P48a27v27e85l 61S38ý74k38o88r55a 7137322617821

víme, že to bylo 7 km od CERNu, kde pustili hadronový urychlovač. !

0/0
25.3.2015 23:40

P55a56v40e67l 87S26ý32k19o69r79a 7227132277311

hadronový je nejhorší, vždycky, když to manželka pustí, ruší mi to hockey

+3/0
25.3.2015 23:41

J81a86k54u31b 24P87r55o83k30e69š 6103108252533

To neni hadronovy, ale hadrovy urychlovac. :-)

0/0
26.3.2015 7:54

H60a87n97a 26K12r23i49v14a54n69e71k 2451215772463

7 km?

0/0
25.3.2015 23:48

M15a81r43t17i92n 50D43y34b88a43l15a 1981347865403

http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/2182-media-zacinaji-cenzurovat-dukazy-nemecky-airbus-320-byl-zamerne-sestrelen-pomoci-dalkoveho-ovladani už je to tu;-D;-D;-D

0/0
25.3.2015 23:23

T67o71m71á70š 31K71n63a19i89f77l 6273360277820

Divím se, ze ty smazky vůbec dovedou psát články na internet :D

0/0
25.3.2015 23:35

J84a12r19o19s78l48a35v 91R16e74z19n36i97k 4632203139870

sebevražedný úmysl některého z pilotů? Dekomprese? tyhle 2 možnosti se mi zdají pravděpodobné

0/0
25.3.2015 23:10

H61a72n86a 96K98r73i89v15a81n94e91k 2651895652323

sebevrazda? ;-D

+1/0
25.3.2015 23:14

J60a48r86o33s95l29a85v 60R47e60z96n61i44k 4322173539150

Pokud se podíváte na poslední pády, tak u egyptského letadla byla příčinou sebevražda podle černé skřínky...ale to by chtělo nastudovat historii pádů letadel

+1/0
25.3.2015 23:19

J11a25r53o49s30l83a21v 21R14e36z82n55i69k 4122503519580

http://zpravy.idnes.cz/za-pripady-zmizelych-letadel-nekdy-stoji-sebvrazda-pilota-pa1-/zahranicni.aspx?c=A140317_095604_zahranicni_js

+1/0
25.3.2015 23:20

H86a21n39a 23K82r11i11v35a35n98e46k 2391665972383

sebevrazda je ale asi ta nejmensi pravdepodost, priblizne jako na silnicich.

+1/0
25.3.2015 23:28

J89a89r49o45s25l12a76v 37R74e29z69n46i39k 4892453209540

no a? I takové případy se stávají  - viz ten článek

0/0
25.3.2015 23:29

J13a56r20o76s39l32a98v 24R28e24z30n46i81k 4542153969920

Hana Krivanek  - proč nediskutujete na švýcarských webech?

0/−4
25.3.2015 23:30

H65a30n65a 34K48r81i58v46a20n53e46k 2711205892253

tady diskutovat nesmim? je to zakazane?

vzdyt vy muzete take diskutovat na svycarskych.

+3/0
25.3.2015 23:41

J54a43r81o55s30l98a66v 89R34e27z11n81i39k 4552303239710

Diskutujte si kde chcete

0/0
25.3.2015 23:44

H73a69n78a 84K15r30i97v73a66n84e84k 2371145382973

dekuju.

0/0
25.3.2015 23:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.