Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prima schválně řadí reklamu do tichých míst pořadů, tvrdí vysílací rada

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání kontrolovala hlasitost televizních reklam. Konkrétně monitorovala Televizi Barrandov, Novu, Primu a ČT2. Ze závěru vyplynulo, že televize Prima záměrně vkládá reklamu do tichých míst pořadů. Televize Prima označila tvrzení rady za nepravdivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I56v61o 92L27a82d30e87n73b18e88r21g51e88r 3853233157456

Radilové radí, občas dají pokutu aby se neřeklo. Hlavně že mají tučnou výplatu. Vysílání máme v digitální a stejně je úroveň hlasitosti při reklamách na různých stanicích hodně rozdílná . . . [>-]

0/0
3.3.2015 22:40

D22a48n84i59e75l 22Ř80e58h62á10č87e57k 5677643351807

A jak je to s tou reklamou? Mám pocit, že kdysi Železný říkal, že reklama může být až od 40 minut pořadu, takže v seriálu byla jednou. Teď tam jsou nacpané dvě.

+1/0
3.3.2015 20:25
Foto

B51r46o13n96i85s18l91a67v 77G61a78b42r75y69š 2812759941

Jenže každý ví, že Železný stárne, Železný stárne... ;-D

+2/0
3.3.2015 21:28

P98e68t32r 40M10i79c48h21a67l30č30í98k 9257496349853

V TV stejně nikdy nic nedávají. Lepší je se věnovat užitečnější činnosti než sedět, jíst, a tupě čumět.

0/−2
3.3.2015 18:52

P70e47t49r 20H18a59n14á56k 8261804246437

Me na CT reklamy ve filmech chybi , protoze si nemam kdy skocit pro lahvace nebo se vycurat ... ;-)

+4/0
3.3.2015 17:49

M48a82r91t27i22n 62V68á94v13r49a 2510653639

Nechápu proč konzumovat filmy z televize. Nuceně se dívat v době, kterou někdo cizí vymyslel a ještě ztrácet čas u reklam? A pak na to ještě nadávat?

V minulosti bych to chápal, nebyla jiná možnost, ale dnes? V 21. století by mě už nikdo nedonutil. Vždyť je tolik možností jak se dívat, kdy chci já a bez reklam!

+3/−1
3.3.2015 17:37

P84a27v87e70l 68Š62u21l54c 5562146327422

Je jasné, že původní myšlenka na omezení hlasitosti při vysílání reklamního bloku nebyla špatná, pokud se ovšem zákon napíše tak, že se dá vyložit pěti různými způsoby a bez vážnějších sankcí tak je bohužel všechno špatně. No a reklama je to poslední co mě tady v té naší malé zemi s..e[>-]

+2/0
3.3.2015 17:24

A64l85e49x 64Š74t23a28j64n15e72r 7831374125853

Zlatý archiv. Film a jiné koukám půl hodiny až hodinu po začátku a reklamy vycvakávám. In time sleduju jen sport.

0/0
3.3.2015 17:19

J62o80s38e81f 30N94o82v56a32k 5418252846578

Zjistil jsem, že jakmile při sledování filmu vyskočí reklama, ztrácím zájem. Televizi sleduju jen ze záznamu s vystříhanými reklamami.

Výborná úspora času!

+6/−1
3.3.2015 17:00

J28i13ř87í 91L77i69e84t57a75v28e39c 8373369323119

Já zase při reklamě přepínám.

+4/0
3.3.2015 17:05

J57i22ř42í 60N68e81u98m39e25i73s83t37e58r 2172635173491

Uspořený čas vynaložíte na to vystřihávání, nebo jak to děláte!

+2/0
3.3.2015 17:34

J89i64ř10í 61N26e79u16m67e27i38s85t61e98r 2532925713811

?

0/0
3.3.2015 17:34

Š97t20ě98p64á26n 75V28a72n72ě27k 3933429357497

Že by se to vystříhalo automaticky? :-P

0/0
3.3.2015 23:19

J22a21n 88M47a71j32z48n40e41r 1366917506522

špatnej zákon, musí to být jasně dané, že hlasitost reklamy nebo znělky nesmí být hlasitější, než posledních X sekund filmu/pořadu. A je to

+5/−2
3.3.2015 17:00

M23a76r26o30š 90P64o76l18i53a18k 1842726877806

spatnej zakon to kazdopadne je, ... zasahuje do soukromeho vysilani ... az bude stat dotovat soukrome televize pak by byl zakon mozna v poradku. Jinak je to jen buzeraze a omezovani a diktatorstvi.[>-]EURv

+2/−2
3.3.2015 17:01

J87a53n 62P22r35o91v88a73z50n19í16k 6318494420671

Nevyhovuje vám rozdíl hlasitosti reklamy a pořadu? Nedívejte se na to a nemusíte to řešit zákazy, jednoduché.

+2/−1
3.3.2015 17:18

V77á71c71l75a32v 15P94a56v96e13l 9760575401689

Jak jednoduchý a výborný nápad! Jenže tady to ušili tak, aby se vlk nažral...

0/0
3.3.2015 17:25

J13a14r73o82m50í60r 85C78o24u66f57a63l 6489365164236

Uplne nejlepsi je sponzor reklamni znelky.

0/0
3.3.2015 16:56

T68o24m43á50š 74H45e23r96t65i75g 4910966655195

Aha... takže zase zákon k hov.. Rv

+2/−1
3.3.2015 16:49

L57u43d57ě14k 46H15l41á48v97k81a 2805984565148

Kterej ajnštajn si v době dálkového ovládání myslí, že se někdo dívá na reklamu ?

+4/−2
3.3.2015 16:40

M27i68l65a68n 49M82a43r62k24l 1888926668

no jo, ale i s ovladačem netuším, že mi tam skočí reklama a pokud v pořadu tichá scéna a najednou naskočí hlasitá reklama, tak než se chopím ovladače, tak už sem dávno vylekanej. O tom to je

+10/0
3.3.2015 16:42

L90u75d27ě74k 68H88l23á15v19k24a 2155434885118

Nevím jak kdo, ale já si z leknutí ještě nikdy nic nekoupil.

+4/−1
3.3.2015 16:50

M80i30l26a61n 69M75a88r18k79l 1958196338

nepochopil. O reklamu samotnou jde v tomto případě až úplně na poslední místě

+5/0
3.3.2015 16:56

S57t81á74ň94a 29K68o21m79o23r65o31u33s22o91v85á 3515943137629

Pssst - to je jako tady8-o8-o:-)

0/0
3.3.2015 17:20
Foto

P32a78v48e11l 23P45e61c29h 9278771816957

A není to třeba naopak, že Prima vkládá reklamu prostě tam, kam ji vyjde, zatímco ostatní vkládají reklamu schválně do těch nejnapínavějších momentů, které jsou tedy zvukově nejvýraznější? ;-D Ne, nedělám si iluze. Jen si říkám, že spousty zjištění se dá vyložit více způsoby.

+3/−1
3.3.2015 16:34

P30a64v45e41l 40S40l24a93m46a 9329192861257

Jako ostatně kde kdo, cpete tu reklamu kam se dá i nedáRv

+3/0
3.3.2015 16:33

L98u91k48á77š 89M47u23l76l43e86r 2537182792615

Nejsem fanoušek reklam, ale vím, že kdyby tam nebyly, nebyly by v televizi ani filmy, seriály nebo zprávy, takže z toho důvodu mi nevadí ;-)R^

+4/−6
3.3.2015 16:32

L58u66b49o93m12í40r 68S10a67z76e59č54e20k 7799188265983

Ale byly, jen by nebyly ty ceny vyšroubované tak nahoru!

+4/0
3.3.2015 16:51

M69a60r85o23š 53P23o51l36i40a68k 1282856777906

A z ceho by televize zila kdyz ne z reklam ? 8-o

0/−1
3.3.2015 17:03

P32a60v77e64l 37S96l38a16m55a 9569972331707

Ale jo, klidně koukejte na 50 minut reklamy a 10 minut filmu;-D

+1/−2
3.3.2015 17:07

R27o45m36a42n 68Č27e86c83h57u93r47a 6142539967669

Kup si hodinky...

0/0
3.3.2015 22:06

J71a71n 49B23a89r85t37u92š41k25a 7806291701623

Kdy asi zadavatelé reklamy udělají průzkum kolik diváků během "reklamní přestávky" přepne jinam a nebo si "odskočí", čili je nesledují? Počínání Primy a jim podobných mohou ovlivnit jen a jen zadavatelé reklam na základě sledovanosti

+3/0
3.3.2015 16:31

J14i39r25i 29B51e33c90v14a35r 7592689896

Tak možná proto si zadavatelé vynutili na různých kanálech reklamy ve shodný čas! Pak totiž jednoduše není kam přepnout.. ;-€

+1/0
3.3.2015 17:43

M17i74c66h40a59l 82P98a71v44l83á16t 9833423844899

To je banalita. Spis by mne zajimalo, kdy CT konecne prestane vysilat reklamu. Kdyz uz jeji provoz musim nedobrovolne platit primo.

0/0
3.3.2015 16:27

P51a93v27e87l 97Š26e30d52ý 2648316842125

Jen hlupák koupí něco na základě reklamy. Protože - reklama v televizi je tak drahá, že je jasné že to co reklamuje je předražené. Viz obyčejné žvýkačky - minuta reklamy je za cca 100 000,- žvýkačky za nevím 10,-Kč ? takže co žvýkáte - hnůj za pár halířů

+8/−1
3.3.2015 16:26

O73l74d66ř46i88c53h 10K77o62l36á11ř 8645968295985

Hlavně, že všechny přední stanice mají reklamu ve stejný čas. Jasná dohoda mezi nimi aby divák neměl možnost přepnout na jiný kanál a musel sledovat reklamu!!!

+16/0
3.3.2015 16:25

J27o30s32e40f 86N66o42v49a20k 5188712706728

Stačí jedoduchý script - konkurence hodila reklamu, počkej na střih ve filmu a hoď ji tam taky. On ten script není až tak jednoduchý, musí dávat reklamu v souladu s požadavky zákazníků, ale rámcově to tak nějak funguje.

+1/−1
3.3.2015 17:03

Z85d31e12n18ě74k 80D34u95b76e46c26k39ý 3427164370248

Je to trochu jinak

presne casy reklam si voli zadavatele a az na vyjimky je maji odvysilane temer na vterinu presne

Ale proc na Prime vychazeji do ''ticha'' nevim,ovsem zaridit to jde

+1/0
3.3.2015 17:36

J91i61r89i 77B27e12c32v41a90r 7962459406

Jestli se nepletu, tak jsou nějaké úseky, kde reklama být nesmí - pár minut od začátku či minimální čas od předchozí reklamy, možná i čas od konce. Ale jistě to nevím.

0/0
3.3.2015 17:40

Z35d56e38n27ě82k 37D90u40b34e91c88k26ý 3947124500828

mate pravdu,ovsem presny cas mi znam neni

a vyhledavat to nebudu

0/0
3.3.2015 21:57

P16e10t54r 59K15ř34í27ž 2553804921541

Jsou to zm*di to je jasny, ale zase kdyz mate reklamni bloky co jsou skoro delsi nez obsah mezi nimi tak je tezky se netrefit :)

0/0
3.3.2015 23:08

J83a97r69o27s76l44a93v 69H29u18m98l 6564146240952

Chtěl bych upozornit zadavatele reklam, že v mém případě to jsou to vyhozené peníze, jelikož tv okamžitě přepnu na jiný program a pokud není zbytí, tak se dojdu vymočit. Je pravda, že v případě soukromých tv si někdy připadám jako prostatik.

+14/0
3.3.2015 16:23

S88t10á72ň73a 82K24o61m49o35r89o52u84s35o11v39á 3825453887819

A já, protože mám doma peoplemetr, tak ještě "opustím místnost" a oni to vidí ;-D;-D

+2/0
3.3.2015 16:28

L17u42b64o73m21í80r 10S42a30z73e17č53e49k 7459188445263

Jasně, jen Jarda močí pod gauč!

+1/0
3.3.2015 16:52

S81t17á20ň40a 31K57o43m37o33r59o68u68s89o35v62á 3675323167639

Proto jsem tam dala uvozovky, neboť tak to je v manuálu. A pan Huml jasně píše, že se dojde vymočit.

0/0
3.3.2015 17:18

I34v36a60n91a 81M81á41l75k28o46v13á 4498262652220

Já mám u ruky knížku nebo časopis a v době reklamy si čtu,protože přepnout se nedá,jak uvedl pan Kolář,Kdyby aspoň byly reklamy jen jednou během filmu,ale každou chvíli je to na zabití,nedá se pořádně na nic soustředit.

0/0
3.3.2015 17:09

L10u37k78á50š 84O83m30á45č87k31a 5411724391476

Komerční televize nesleduji, takže mě tento úsměvný problém netrápí. :-) Doporučuji všem.

0/−1
3.3.2015 16:23

M53a84r26e38k 54V19o89k31á25l 1386574895819

nejhorší je, když si večer sednu v klidu k reklamám, a oni mi do toho neočekávaně pustí film

+34/0
3.3.2015 16:15

S25t90á29ň19a 51K12o76m35o35r88o80u31s78o14v89á 3725703497189

A ještě tiše;-O;-D

+12/0
3.3.2015 16:16

P11a37v74e60l 86S20m70o56l32e77k 2227497922943

R^

+2/0
3.3.2015 17:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.