- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
VZP by měla spíš varovat před podvodníkama, jako je její ředitel apod
a copak ten ředitel provedl, že o něm říkáte, že je podvodník?
Pachatelé podle VZP zneužili osobní údaje například k přeregistraci lidí k jiné pojišťovně.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/falesni-pracovnici-vzp-077-/domaci.aspx?c=A140924_113528_domaci_jj
No, a v případě, že u mne zazvoní, tak mám dělat co?
Samozřejmě, že mu průkaz VZP nedám (už proto, že jej nemám, ježto jsem pojištěncem jiné pojišťovny), ale když už se ptáček chytil, tak co s ním?
Volat 158? Volat starostu?
No pokud v dopise máte napsáno,že starou neplatnou vraťte na pobočce,samozřejmě když někde u někoho zaklepu a řeknu,dejte mě ji,já tam jedu tak vám ji vrátím,vsaďte se,že někoho nachytám.
Co to je za ptákovinu, že se chtějí dostat ke jménu, příjmení a rodnému číslu! Zmiňované údaje dávám k dispozici všem na každé faktuře, nebo DIČ snad není rodné číslo? Který pak idiot tuhle skladbu DIČ vymyslel?
To sice dáváte všem na každé faktuře, jenže zdravotní pojišťovně, pro kterou tito ptáčkové pracují, třeba nefakturujete.
A tato pojišťovna to dělá proto, že jí zase nechodí tolik faktur, aby si z nich mohla pořídit tak úhlednou sbírku osobních údajů, jakou by potřebovala.
Lidé jsou nepoučitelní, a pořád budou těmto lidem, co za nimi přijdou domů, vycházet vstříc. Musím říct, ze už mi jich ani není líto. Ještě to dokážu pochopit, ze takhle se nachyta osmdesati a vicelety důchodce.jinak ale ne.
K čemu je vůbec taková výměna dobrá? Vždyť není vyznačena žádná změna. nebo si zase něčí kamarád potřeboval namastit kapsu z našich peněz?
Já nevím, jak vypadají kartičky pojištěnců VZP, ale moje zdrav. pojišťovna na ně razí "datum platnosti do". Vždy v předstihu před uplynutím té doby zasílají další kartičku s novou dobou platnosti, nikdy nepožadují vrácení staré.
Chyba pojišťovny, protože měla staré prukazky, měnit za nové, tím pádem, by podvodníci neměli co vybírat.
U nás se kartičky měnily loni, poslali nám je doporučeně. Tak tu starou jsem hned zlikdovala. Nemohu však zlividovat úžas, na co všechno podvodníci nepřijdou.
Spíše je člověk v úžasu, že se někdo s někým takovým vůbec baví. Asi to musí být smutný život, když jediný, s kým promluví, je podvodník a ještě mu za to musí něčím platit, třeba 100 tisíc za jeden hovor.