Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Piloti letadla alžírských aerolinek před zřícením žádali o návrat

Piloti letadla alžírských aerolinek, které se zřítilo minulý čtvrtek v Mali, žádali kvůli špatnému počasí o návrat do Burkiny Faso. Vyplývá to z dosavadního vyšetřování nehody. Obě černé skříňky jsou nyní ve Francii, protože téměř polovina obětí byla francouzskými občany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V29l54a82d71i71m49í38r 48J23a46n87ů 2813428489536

Podívejte se občas na serial Letecké katastrofy. A hlavně poslouchejte jak dlouho trvá analýza "černých skříněk" !

+3/0
29.7.2014 12:45

A41l35e68x70a51n86d77r 51K71o82s33t50k30a 5749606559786

V případě, že je mechanicky poničená, tak dost dlouho :)

0/0
29.7.2014 15:28

S68t88a55n94i37s93l71a15v 57P79ř24i76b19y54l 1159848651286

jenže teď už tam nejsou magnetofonové pásky, tak se nemá co zamotat :-)

0/0
29.7.2014 16:41

J16o89s67e52f 38P73o75r24t81i26k 8547109544

Nesmysl! Každý ví, že to byli proruští separatisté

0/−10
29.7.2014 12:13

J51a40r39o12s27l71a43v 86Č30e83r15n32ý 6808874829298

oni se po padu letadla alzirskych aerolinek taky chvastali, ze sestrelili dalsi antonov????

+5/0
29.7.2014 12:22

P53e59t74r 16Ž92á44k 1108772235479

ty jo já nevím, ale může v 10km v -50 pršet?

0/0
29.7.2014 11:39

J25a64n 35K75a98n71t 9701588408713

Samozrejme, ze ne, to vi kazdy zak 5. tridy...Ale nikdo z nas nesedel v kokpitu toho letadla, nikdo z nas nezna podminky letu a dalsi okolnosti, ktere vedly k teto katastrofe. Jak se rika, nekdy mlceti je nad zlato !

0/0
29.7.2014 11:50

P86a73v26e11l 46V74e56t24e61š58n92í72k 7965108435117

Bouřkový mrak (ve kterém jsou nejhorší podmínky) někdy sahá až do 20km.

+1/0
29.7.2014 12:24

J88a74r77o51s68l67a52v 86T10a56c22h14o81v68s57k33y 2732310694600

Ani tak tam pri -50 neprsi.

0/0
29.7.2014 13:33

P85e76t16r 58Ž43á21k 1128452955569

Ale může tam být ta bouřka. Podle toho, že se letadlo propadlo z 31 tisíc stop do 22 tisíc, tak do toho asi vlítli. Kdo ví co se pak dělo.

0/0
29.7.2014 13:52

A81l88e98x24a58n54d57r 13K38o49s51t79k75a 5249696479546

Obecně se piloti silných bouřek bojí a mají pro to dobré důvody. Jetadla za nich ráda padají. Nelíbí se jim blesky, nelíbí se jim kroupy, nelíbí se jim ani silný déšť, nelíbí se jim příšerné turbulence. A jen tak mimochodem, velmi čistá voda (čili třeba taková, která právě kondenzuje z oblaku, může být tekutá i při těch -50. Zamrzne až po nějakém impulzu, třeba mechanickém otřesu.

0/0
29.7.2014 16:20

J98a59n 61H93o63y46e53r 3901921872519

Ve francii ty skrinky take umi? Ze kdyz spadlo to ero na Ukrajine, tak se psalo o tom, ze nejblize to delaji anglani. A ted je ticho po pesine, nikdo nepise, co z tech bedynek vycetli...

0/−4
29.7.2014 11:16

Z53b19y96n38ě96k 27J71a61n12d91a 7433632365751

Tak není jeden typ skříněk, otázka je i jestli umí všichni stejně, třeba vzhzedem k míře poškození...

I tady píšou, že ta analýza může trvat týdny.

Nehledal bych za vším konspiraci, co myslíte?

+7/0
29.7.2014 11:34

J69a11n 33H82o51y22e88r 3291191562539

O, to ja take ne. To byl slusny dotaz neodbornika. Nehledal bych v kazde otazce konspiraci....

0/0
29.7.2014 11:52

M12a87r83t60i12n 96C85e92r55v20e94n85y 2253138166228

Proste tak to je. A obcas ani specialni laborator nepomuze a skrinky musi k vyrobci.

+1/0
29.7.2014 12:44

J45a63n 12K86ř69í42ž 6835163915508

Dělají to i v Rusku(Moskvě)a původně je tam taky měli odvézt,brepto!

0/0
29.7.2014 14:07

J13a18n 37H49a56v32l14i81n85a 9314846459983

jak analyza bude trvat tydny? To asi poslali na spatne misto! Nekteri to umi mnohem rychleji, rychleji nez se vubec najdou cerne skrinky

+2/−3
29.7.2014 11:02

L85u30d27ě71k 73S81m40e90t97a45n29a 1475252111298

Ano, většina diskutujících ve fórech na iDnes by to zvládla během polední pauzy...

+10/0
29.7.2014 11:37

P14a55v65e79l 77V25e74t11e57š56n34í74k 7685538385337

Asi srovnáváte s tím co se stalo na Ukrajině.

Ale to srovnáváte nesrovnatelné. Na Ukrajině zjistili jenom rychlou ("katastrofální") dekompresi. Prostě se letadlo rozpadlo najednou ve vzduchu. Nemají prakticky z žerných skříněk analyzovat co.

Tady je to způsobené špatným počasím. Budou analyzovat jak se letadlo chovalo, co dělali piloti (a to v delším časovém rozsahu). Budou probírat data z jednotlivých komponent letadla (mohla to být i technická závada). A zároveň to budou porovnávat s počasí. Jinými slovy - tady mají SPOUSTU dat k analýze a to jim nějakou dobu potrvá.

Ale jak jste si jistě všiml, na Ukrajině zdaleka nejsou hotovi. Naopak, vyšetřování téměř nezačalo. Protože černé skříňky toho moc neřekly, tak budou muset o to více prohlížet trosky a rozebírat co se tam stalo. Samozřejmě za předpokladu, že jim vojáci umožní se k těm troskám vůbec dostat.

+3/0
29.7.2014 12:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.