Diskuze

Porucha vedení a zabezpečení ochromila koridor mezi Prahou a Moravou

Po 18 hodinách se podařilo opravit trakční vedení mezi stanicemi Praha-Běchovice a Úvaly, které jsou na hlavním železničním tahu mezi Prahou a Moravou. Kvůli stržené troleji bylo několik desítek vlaků odkloněno a další výrazně zpožděny. Odpoledne však vlaky zastavila další závada, tentokrát na zabezpečovacím zařízení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prostě špatné poměry plodí špatnou morálku. Karel Marx.:-)

4 1
možnosti

Ja myslel, ze spatna moralka plodi spatne pomery.

Mame se blbe protoze se tolik krade, nebo se tolik krade, protoze se mame blbe?

2 0
možnosti
Foto

Meškanie 15-20 min,to je len odhad.Aktuálne má medzištátny vlak EC Slovenská Strela +45 min / smer Děčín,Berlín,SC Pendolino do Františkových Lázní + 30 min!!

0 0
možnosti

To jsou ale jediné dva vlaky s tak velkým zpožděním

4 0
možnosti

Zloději? :-) Tímhle úsekem jezdím každý den, včera večer jsme v Běchovicích stáli 40 minut, řekli nám porucha zabezpečovacího zařízení. Teď je z toho porucha trakčního vedení. Část vedení namontovali na nové sloupy s napínáky, takže bych tu poruchu viděl na špatně odvedenou práci lidí z trakčního vedení, tedy SŽDC. Kontrolní otázka: kdo to zaplatí?:-P

4 3
možnosti

Nesmysl, spadlo "původní TV" v traťové koleji číslo 2, prostě únava materiálu.

Izolátory jsou z porcelánu, stejného jako máte v podobně hrníčku nebo talířku v domácnosti a který k radosti hospodyňky praskne na svátečním ubruse, když je v něm černá káva nebo nějaké hezky mastná krmě .

Trakční vedení není stavba, která by měla vydržet nejvyšší stupeň zemětřesení, ale velmi labilní dílo, nikoli vlivem špatně provedené práce nebo vlivem nekvalitní údržby.

Vlivem namáhání na tah v důsledku teplotní dilatace materiálu prostě kovové prvky praskají (konzoly) a "toto ošklivé zacházení" jednoho dne přestane příslušnou součástku bavit a ta praskne. Důsledkem je ztráta upevňovacího bodu a prověšení troleje ... Příčinou prověšení troleje může být pád větve z okolní vegetace ...

Provoz je od 20,25 veden v úseku Úvaly - Praha Běchovice jen po traťové koleji číslo 1.

Jízdní řád je sestaven pro TŘI traťové koleje a prioritně se musí vyjezdit obousměrně příměstská osobní doprava, pak mohou jet dálkové spoje. Co se na trať nevejde, to prostě pojede odklonem přes Nymburk a Lysou ...

5 0
možnosti

Pokud se nezačnou stíhat a hlavně trestat i výkupčíci kradených věci, tak to bude pořád začarovaný kruh. Přitom ti co kradou dostanou jen zlomek ceny z krádeže, zbytek si strčí do kapsy majitelé sběren. Jenomže to by u nás musel státní aparát chtít něco řešit.

11 0
možnosti

L48e17o51š 34K42r81á93l

11. 7. 2014 11:14

To se spraví a zase se vesele pojede dál. :)

0 0
možnosti

J28a38n 21M44o14d86r14ý

11. 7. 2014 11:13

Kdo by jezdil na moravu... Komu to vadí.

0 10
možnosti

Těm, co jezdijó z Moravíí R^

0 0
možnosti

taka kradez sa neda kvalifikovat ako vseobecne ohrozenie?

3 0
možnosti

T18o35m48á42š 60B63í44l24ý

11. 7. 2014 11:05

Kdybychom místo hlídání základny v Afganistánu hlídali raději koleje v Československu .................;-)

4 8
možnosti

Ve Švédsku to vyřešili tak, že když někoho přistihnou s posbíraným kovem tohoto původu, tak jim zabaví kárku... Oni to pak časem nemají čím vozit a funguje to...

3 0
možnosti

Fakt i ve Švédsku se krade měď?

0 0
možnosti

Ministr dopravy by měl být odvolán.

0 13
možnosti

že vy jste ten, kdo si domů odnesl pár kg mědi? ;-)

0 0
možnosti